Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zijn geen tegels, is het balkon hek en en die donkere is denk ik op de beneden etage, nog de uitbouwMooie foto's Miss H. Train je in een oude zwembad ofzo met al die tegels aan de wand??

Ach ja, ik vond ze ook wel leuk..een volgende keer eens rustig over doen in de juiste poses.
Ik zal t doorgeven, dank je
Maar ik had nou eenmaal besloten weer 5x te willen trainen.

Fantastische foto's zeg. En je rug is echt breed ben jaloersCollega had wat grappige foto's gemaakt.. en ze bewerkt
![]()
---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 23:15 ----------
![]()
Ik ben wijder maar ik had 2 schijven van 20kg in mijn handen en dan kan je je toch niet zo goed wijd maken..hoe zou dat nou komen.. Was ook zo maar even tussendoor geschoten.Ik was helemaal niet met houding bezig maar vind ze wel leuk![]()
Fantastische foto's zeg. En je rug is echt breed ben jaloers
Mijn excuses dat ik je verjaardag niet hebt opgemerkt , sorry te druk gehad.
Maar beter laat dan nooit.... Gefeliciteerd ... En geniet van je feestdagen
,en nog een keer bedankt. En ook fijne dagen natuurlijk hé.
Dat is lekker vroeg, maar gelijk heb je! Dan heb je nog alle energie en kun je flink knallen.
(die zijn nl zoo lekker) Haha maar ik had netjes 2 zuurdesem boterhammetjes mee (broccoli+kip ging t beetje ver om mee te nemen naar t zwembad
)Leuk zwemmen...... en inderdaad wel eens verleidelijk wat je daar kan eten. Kop en broccoli gaat wel wat ver jaMaar met kerst genoeg lekkers ga ik vanuit?

tot nu toe nog niets verkeerds gegeten.. So far so good.. En morge idd benen JaLekker de armen en borst afgebeuld zie ik, nu lekker rust en lekker eten. morgen benen ?
![]()
eigenlijk wel zin in!
maar okee niet zeuren, slokje water en weer door
m en om