Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteravond de hele tijd filmpjes over Levrone,Sean Ray, en Flex Wheeler zitten kijken..en was vandaag op stage maar had de hele dag giga drive om te trainen
Dus zo ook gedaan, Yes..dat worden gewoon weer ouderwetse trainingsweken van 5dgn!
old school - altijd top , inspiratiebronnen vind ,vond ik altijd - de hardcoredvd's van coleman/cutler moet je dan ook eens gaan kijken -

Ik had gewoon even zin ze helemaal stuk te maken..grrrrrrrrrrrrr

Nah, volgens mij niet toch?? Of wel..ik weet t niet meerhhmmm volgens mij heb jou dat de laatste tijd al een paar keer horen zeggen
gaat goed hé ... dat enthousiasme stroomt weer over

Hmm even wel.. maar heb wel weer zin in morgen

Ja was wel blij ermee jah.. en dank je wel6 x 25 kg preswerk is gewoon goed! Fijne dag morgenzowel met je benen training als je verjaardag!

Haha ja..geen taart voor mij, ik haal wel taart voor mijn collega's maar ik neem zelf gewoon mijn broccoli mee
Ik neem zaterdag wel een stukkie..dan vier ik mijn verjaardag en dan is het ook soort van junkdag..hoewel ik al weer een tijdje clean aan t eten ben en niet zo heel veel drang heb naar zoetigheid..hoop dat het zo blijft.Thank you!!

dank u dank u dank u

whaha geweldig, bedankt mister Porter

Eindelijk..gaat het een beetje wat worden..
)
LolNice training! Mooie squats. Jaartje ouder en daar komt het pr. Hihi.![]()