Fitness Seller

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
Ja maar dan cheat ik naar mijn gevoel:o.. cable flyes kan ik m wel gewoon uitstrekken:p
Maar klopt zeker wat je zegt, thnks

Dat gevoel had ik ook, alleen kreeg van Ray de opdracht het zo te doen.
"Je traint toch je borst, waarom dan je schouders trainen huh!"
Nou dan is het wel duidelijk he:rolleyes:

• #2.264
Pff nu aan t opladen voor morgenochtend om weer om 8u smorgens een beentraining er tegen aan te gooien.. Zoals het er nu uit ziet.. Nou laat ik daar maar geen uitspraken over doen:p mijn sporttas staat in ieder geval wel al klaar Haha

Er flink tegen aan gaan miss h! Laatste dag van het jaar knallen. Succes morgenvroeg :)

Pff nu aan t opladen voor morgenochtend om weer om 8u smorgens een beentraining er tegen aan te gooien.. Zoals het er nu uit ziet.. Nou laat ik daar maar geen uitspraken over doen:p mijn sporttas staat in ieder geval wel al klaar Haha

Ik heb mooi even 2 dagen rust ingelast, succes morgen.;)

Haha8 uur?gekke bb chick

wedden dat je gaat als een trein, zo gauw je gestart bent is er geen houden meer aan :D

haha succes morgenochtend miss! Ik ga lekker smiddags pas :p.
Fijne jaarwisseling alvast!

• #2.271
Ik heb mooi even 2 dagen rust ingelast, succes morgen.;)
Nou daar is ook niks mis mee even rust.. Maar die houd ik dinsdag Haha dank je

wie ik? Je bent hardcore of niet toch.. Uche uche Nou nog maar bewijzen Hihi
wedden dat je gaat als een trein, zo gauw je gestart bent is er geen houden meer aan :D[/QUOTEJa miss wel.. Ik hoop t wel.. Maar als ik er nu aan denk Whaha]

haha succes morgenochtend miss! Ik ga lekker smiddags pas :p.
Fijne jaarwisseling alvast!
dank je wel en van hetzelfde!

• #2.272
alvast voor ik te laat ben.. Iedereen goeie jaarwisseling! Vandaag trouwens wel goed getraind.. 10 setje squats,10 sets sldl, 6 setje uitstappen en biceps.. Maar dat post ik morgen wel.. Was trouwens wel per ongeluk pr met squats.. 5x90. Hihi ik dacht dat t 85 was.. Voelde ook verrekt zwaar aan:p

• #2.273
Ik was natuurlijk weer omstreeks 8u smorgens in de Gym..en ik denk ik ga gwoon beginnen en zie t wel:D:

Squats:
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg
5x90kg (pff ik d8 eigenlijk naar de 85kg te gaan, hij voelde ook al zo zwaar:p)
8x85kg
8x80kg
8x80kg
8x60kg

Sldl:
5x8x50kg
5x8x60kg Lekker licht maar daardoor brandde die niet minder..waarschijnlijk al door de zoveel setjes squats:P

Walkking Lunges:
3x12x15kg
1x12x20kg
2x16x25kg

hammergrip pull ups SS barbell curl:
8xbw SS 8x20kg
7xbw SS 8x20kg
5xbw SS 7x20kg
5xbw SS 5x20kg
5xbw SS 5x20kg

Concentrion curl:
8x7,5kg
8x7,5kg
8x7,5kg
8x7,5kg
8x10kg

Pff was echt stuk gister zeg..en moest daarna ook gewoon werken en toen ik thuis kwam gelijk alles klaargezet voor de gourmet, sausjes maken, alles snijden etc. En toen stond de visite voor de deur.
Dat was best een druk dagje, helemaal omdat ik de hele dag mijn beentraining aardig voelde:p

De hele dag tot 19u netjes gegeten en ook tijdens de gourmet noodgedwongen netjes gegeten..kreeg nl giga maagkramp:o, wel wat biefstuk en kipfilet en stokbrood..maar wat er dus niet in heeft geresulteerd dat ik ben aangekomen:D
Drinken doe ik zoieso niet, geef ik niks om.
Dus ik zit nu alweer aan mijn pap, en kom maar op met 2013. Dat word het jaar voor de Gains:cool:

Lekkere squats! Flink volume ook.

Veel geluk in 2013. Ik blijf je weer volgen hoor ;)

• #2.275
whaaaaaaaoooooooow.... die squats :eek::eek:
geweldig! goeie start voor het nieuwe jaar! succes meis!:D

Lekker wezen knallen zeg. Pfff en dan doorgaan tot je eindelijk kan zitten en gourmetten, snap ik dat je kramp krijgt.

Nog de beste wensen voor 2013, natuurlijk ook voor je gezin.

• #2.278
whaaaaaaaoooooooow.... die squats :eek::eek:
geweldig! goeie start voor het nieuwe jaar! succes meis!:D
Ik wilde het eens over een andere boeg gooien en t ging ook wederom:p Dank je wel Dinky;)

Lekker wezen knallen zeg. Pfff en dan doorgaan tot je eindelijk kan zitten en gourmetten, snap ik dat je kramp krijgt.

Nog de beste wensen voor 2013, natuurlijk ook voor je gezin.
Ja ging ook wel weer lekker:cool: Maar idd miss iets te ver doorgegaan vandaar kramp maar t komt voornamelijk denk ik dat ik al weer aantal weken netjes eet en als je dan ineens tracht vetten te eten,bakboter etc..dat t maagje dat niet helemaal lekker vind:o
Ach mijn kwark gaat er straks weer in dus kan de boel beetje tot rust komen:cool: En Ron uiteraard van hetzelfde!

Die Miss H gaat eer weer knalhard tegen aan in het nieuwe jaar, goed hoor, KUDOS !
Hou zo vol :cool:

oké ik vanavond weer, Ray.....

Mooie benen training hoor!

En nog een goed 2013 gewenst;)

Terug
Naar boven