- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit gaan wij niet doen op de 20e
Kunnen we dat vast afspreken?

Dat was een geintje natuurlijk ik weet dat Miss H zeer elegante benen heeft en dat ze die in mijn kont plaatst op de 20e als ik niet snel iets aardigs zegtHmmm doe maar niet
Dan krijg je van die opgeblazen olifantenpoten te zien

Oh niet speciale reden hoor..of nou toch wel, ik wil mij meer richten op het squatten en probeeer ik zoveel mogelijk diverse training methodes uitJeetje, wat een volume op die squats.
Doe je dat om een bepaalde reden?
Gewoon omdat het lekker is.ach weet je, op de rest moet je dan inleveren en dat vind ik niet tof..Je hebt idd toch een behoorlijk volume gepakt op de squats , daar kan je toch niet ontevreden over zijn

Ja ik had wel wat moeite de balans te houden ernazooo jij hebt je benen even goed opgepompt of niet? Nice hoor die squats!!

ah ja, wel gewicht ingeleverd maar wel ff lekker..thnkspfhwww wat een reps zeg op die squats.... ging je lekker![]()
Ja spreken we afDit gaan wij niet doen op de 20e
Kunnen we dat vast afspreken?
whahahahaGewoon omdat het kan, mijn benen zijn eigenlijk één van de spiergroepen waar ik niet tevreden over ben en blijf daarin dus zoeken in trainingsprikkels todat ik de juiste heb gevondenPfoeh die squats, netjes hoor.
Waarom zoveel setjes trouwens?
What can i saygeen zin om te trainen maar wel ff 120 reps doen met squat.... ow my god....

Nou doe maar niet

Ehnnneeee bedankt héHmmm doe maar niet
Dan krijg je van die opgeblazen olifantenpoten te zien

Tja Dinky, dan moeten we maar tegen ons zelf zeggen dat we er wel mee door kunnennou heren jullie zijn wel complimenteus naar mis H toe
paar weken terug krijgt ze te horen dat ze een stierennek heeft van de shrugs
nu olifanten poten door het squatten
die manne van tegenwoordig weten een vrouw toch niet meer te charmeren!!![]()
die complimentjes hier...whahahahaDat was een geintje natuurlijk ik weet dat Miss H zeer elegante benen heeft en dat ze die in mijn kont plaatst op de 20e als ik niet snel iets aardigs zegt![]()

m en om
, soms vergeet ik t gewoon

ja was er ook wel tevreden over ja

Haha ja ik heb gewoon zoiets dat ik er weinig tussen wil laten komen! Ik wil progressie dus MOET er met 110% getraind wordenMiss H gaat lekker, Miss H gaat Hard en ze knalt 2013 in![]()