grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja nou laat ik het hierop houden, ik ben blij dat ik geen verplichtingen hebJeetje wat een hoeveelheid squats kan je nu nog wel lopen?
Indrukwekkend hoor.
De aller beste wensen voor 2013

Dank je wel, ja ging best lekker idd. Soms wel lekker om even uit het conventiele 5x8 te stappenDie Miss H gaat eer weer knalhard tegen aan in het nieuwe jaar, goed hoor, KUDOS !
Hou zo vol
oké ik vanavond weer, Ray.....

Dank je wel en dank je wel, we gaan we weer vooooooooorrrrr, morgen danMooie benen training hoor!
En nog een goed 2013 gewenst![]()

Nee dat was trainen op 31/12 haha, 1/1 waren we helaas dicht..maar vandaag wel natuurlijk getraind! Thnks John,van hetzelfdetrainen op 1/1/2013 - pff en gelijk benen
beste wensen lady H
I hope so..meer massabeste wensen Miss H
Dat al je doelen behaald gaan worden! cheers
kijken of we weer wat kunnen bouwen. Same to you

Abbo
Zus wil beginnen sporten en 10kg afvallen. En aangezien ik niets van vrouwen training/voeding ken, kom ik hier wat bijleren![]()

hmm ik dacht rond de 37kg ofzo..maar way backLekkere training weer! Wat is het zwaarste wat je bij MP hebt gedaan dan? Ik kan misschien setjes met 45 op een goeie dag maar dat is vaak niet zo.![]()

hihi thnks..ik heb wel overigens heel pijnlijke plek in mijn schouder maar ja.. beetje met beleid zullen we zeggen
ja ik vind t best lekker gaan ja

WelkomAbbo
Zus wil beginnen sporten en 10kg afvallen. En aangezien ik niets van vrouwen training/voeding ken, kom ik hier wat bijleren![]()
En ach in principe blijft de basis hetzelfde als bij mannen. Gewoon hard trainen
Maar als zij echt een "leek"is in deze wereld..laat haar dan wel even een maandje of 2 lekker de oefeningen 3x12 doen puur om haar gewrichten aan deze manier van belasting te laten wennen en qua uitvoering..Das zeker een id

)
ik had de hele week zin en dan gaat het zo..
true, ik lag ook lekker vroegLekker op tijd naar bed is wel van belang als je zo hard traint![]()

thnks.. nou ik moet zeggen dat het heftig is..3 dgn in de week mijn "gewone"werk, 2x per week stage en over 2 weken begint officieel mijn studie en moet ik 1x per maand naar school. en 5x in de week trainen en mijn zoontje die ietwat meer aandacht vraagt dan de meeste kids..dus ja, energie stroom niet over maar ik wil ook mijn training niet opgeven, wat maken we het onzelf lastig héMooie benchpress en incline press miss.
Houd je nog genoeg energie over met trainen/studie etc?

Ook weer waar, maar ik heb nu ook geen zin in trainennou je kan beter geen zin in loggen hebben dan geen zin in trainen
hard gewerkt weer Miss H.

Ja nadat ik straks heb getraind

Even relaxmomentje voor deze mama hier
Maar miss wel allebei want vrijdag avond is meestal uitgestorven
De 20e even naar die fly's kijken dan maar. Kijken wat een andere manier doet voor je gevoel in de schouders. Is het voornamelijk 1 zijde? Bij mij wel iig.