XXL Nutrition

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.322
Een Mill Press op het laatst nog , zie je niet vaak na zo'n traning , chapeau
Dank je wel, ging ook echt dood maar was mijn laatste oefening dus ik had echt even zoiets van.. wtf..gewoon gaan:p

Je ziet sowieso al niet vaak iemand die schouders nog even doet na rug :D

Nee zo in t begin aangeleerd en het is ook echt hartstikke zwaar maar mijn rug en schouders gaan er goed op in deze combi so why change??:)

Bench press:
20xhalter
8x40kg
8x50kg
8x55kg
5x60kg
6x60kg zat even niet meer in, bij deze

Incline db press:
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg
8x25kg yep nu volledige 8 reps yihaa en dat 2x

cable flyes:
8x15kg
8x15kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg

db pull overs:
8x15kg
8x17,5kg
8x20kg
8x20kg
6x22,5kg pff kan die zwaar zijn zeg

Triceps pushdown:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x45kg

dippen (bars)
8xbw
8xbw+5kg
8xbw+10kg
8xbw+10kg
5xbw+15kg pff wat voelde die vet zwaar aan zeg.. waren wel nette reps maar moest er echt geen één meer doen:P

one arm cable pushdown:
8x10kg
8x10kg
8x10kg
8x15kg
8x15kg

Rope pushdown:
5x10x15kg met 10sec rust..even volmaken die triceps

Zo nu lekker thuis, morgen beentjes en biceps.
En vrijdag heerlijk dagje naar een saunacentrum, eerst smorgens vroeg trainen en dan heerlijk dagje even niks...

Gaat lekker Miss H. Ik ga mijn ogen uitkijken de 20e.

• #2.324
Hahaha zal wel meevallen hoor.. maar we gaan gewoon gestaag door:P
Zou je trouwens uberhaupt als je met deze sport bezig bent wel eens tevreden zijn??:rolleyes:

Haha, das een goede! Ik vrees idd dat je nooit 100% tevreden zult zijn in deze sport.

• #2.327
Haha, das een goede! Ik vrees idd dat je nooit 100% tevreden zult zijn in deze sport.
waarschijnlijk niet nee..ach dan gaan we maar gewoon door hé:cool:

gelukkig niet... dan is de lol er toch gelijk af ;)
ja maar tussen gelijk en jaren is wel eeeeen heeeeeel groot verschil hoor:P
Ik bedoel iedere keer stel je je doelen bij, eerst is het ik wil een wijdere rug, dan buikspieren, armen,schouders etc..en dan moet t weer groter blablabla moeilijke mensen die bb'ers:D

Pff die dips van jou zeg:eek: Nice

jij pakt je borst ook altijd flink aan! Flinke trainingen weer en lekker uitkijken na je relaxtje sauna moment!

Tevredenheid is idd bij de meeste ver te zoeken, houdt je scherp en kan die extra motivatie zijn die we vaak nodig hebben denk ik

• #2.330
Pff die dips van jou zeg:eek: Nice
Ja begint weer ergens op te lijken,,,ik heb ze ook met 20kg gepakt.staat op filmpje maar daar hoef ik nog even niet aan te denken:o

jij pakt je borst ook altijd flink aan! Flinke trainingen weer en lekker uitkijken na je relaxtje sauna moment!

Tevredenheid is idd bij de meeste ver te zoeken, houdt je scherp en kan die extra motivatie zijn die we vaak nodig hebben denk ik
Ja ik heb altijd geleerd van mijn mannetje niet zeiken maar trainen:D nou dat doen we dan ook toch:cool:
En als ik zie wat ik toch bereikt heb door hard te trainen, ben ik niet geheel ontevreden, t kan erger:)
Thnks Bart!!
Nu voelen trouwens echt mijn triceps als pudding..=goed teken toch??:p

Nou vind die 15kg al super hoor! Ga het je niet na doen. Al 2 weken geen dips gedaan tussen bars ivm arm. Wel balen want is super oefening natuurlijk.

• #2.333
alleen als't chocolade pudding is ;)
Nou dat hoop ik toch niet, dan ga ik aan mijn armen blijven likken..gaat er raar uitzien hoor:P

Nou vind die 15kg al super hoor! Ga het je niet na doen. Al 2 weken geen dips gedaan tussen bars ivm arm. Wel balen want is super oefening natuurlijk.
Ja dat is balen als het niet lukt.. ik vind t altijd heerlijk ook omdat je natuurlijk nog een stuk borst ook erbij doet:p en vaak als ik zin heb doe ik bench dips er ook nog even bij..lekker brandden

Ga nu eerst weer over op de Bench dips, wil toch wat doen.

• #2.335
Ja je moet gewoon even kijken hoe dat weer aanvoelt, rustig aan opbouwen

ik blijf erbij dat pull overs niet bij borst horen :p

Borst enkel ter stabilisatie idem voor triceps. Beweging komt vooral uit de lats. Heb thuis nog een leuk artikel erover
waarin het word uitlegd. Als je wilt scan ik hem straks wel even in

Of bekijk het filmpje waarin Dorian Yates het uitlegd (zit bij chest training dacht ik)

• #2.339
Borst enkel ter stabilisatie idem voor triceps. Beweging komt vooral uit de lats. Heb thuis nog een leuk artikel erover
waarin het word uitlegd. Als je wilt scan ik hem straks wel even in

Of bekijk het filmpje waarin Dorian Yates het uitlegd (zit bij chest training dacht ik)
ok ga ik vanaaf even maar kijken ben nu op mijn werk.. Haha. Maar ik voel m idd niet echt bij borst wel buik en lats idd:p. Miss moet ik m er maar weer uitgooien.. Thanks voor je bijdrage;)

Laatst bewerkt:
Triceps als pudding.... weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen eigenlijk... Praten we over een mona pudding of saroma pudding? :roflol:

Terug
Naar boven