- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Een Mill Press op het laatst nog , zie je niet vaak na zo'n traning , chapeau
Je ziet sowieso al niet vaak iemand die schouders nog even doet na rug

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een Mill Press op het laatst nog , zie je niet vaak na zo'n traning , chapeau

Dank je wel, ging ook echt dood maar was mijn laatste oefening dus ik had echt even zoiets van.. wtf..gewoon gaanEen Mill Press op het laatst nog , zie je niet vaak na zo'n traning , chapeau

Je ziet sowieso al niet vaak iemand die schouders nog even doet na rug![]()

Gaat lekker Miss H. Ik ga mijn ogen uitkijken de 20e.

Hahaha zal wel meevallen hoor.. maar we gaan gewoon gestaag door
Zou je trouwens uberhaupt als je met deze sport bezig bent wel eens tevreden zijn??![]()
gelukkig niet... dan is de lol er toch gelijk afHahaha zal wel meevallen hoor.. maar we gaan gewoon gestaag door
Zou je trouwens uberhaupt als je met deze sport bezig bent wel eens tevreden zijn??![]()

waarschijnlijk niet nee..ach dan gaan we maar gewoon door héHaha, das een goede! Ik vrees idd dat je nooit 100% tevreden zult zijn in deze sport.

ja maar tussen gelijk en jaren is wel eeeeen heeeeeel groot verschil hoor

Ja begint weer ergens op te lijken,,,ik heb ze ook met 20kg gepakt.staat op filmpje maar daar hoef ik nog even niet aan te denken

Ja ik heb altijd geleerd van mijn mannetje niet zeiken maar trainenjij pakt je borst ook altijd flink aan! Flinke trainingen weer en lekker uitkijken na je relaxtje sauna moment!
Tevredenheid is idd bij de meeste ver te zoeken, houdt je scherp en kan die extra motivatie zijn die we vaak nodig hebben denk ik
nou dat doen we dan ook toch

Nu voelen trouwens echt mijn triceps als pudding..=goed teken toch??![]()

Nou dat hoop ik toch niet, dan ga ik aan mijn armen blijven likken..gaat er raar uitzien hoor

Ja dat is balen als het niet lukt.. ik vind t altijd heerlijk ook omdat je natuurlijk nog een stuk borst ook erbij doetNou vind die 15kg al super hoor! Ga het je niet na doen. Al 2 weken geen dips gedaan tussen bars ivm arm. Wel balen want is super oefening natuurlijk.
en vaak als ik zin heb doe ik bench dips er ook nog even bij..lekker branddenik voel ook niet bijzonder veel maar dacht ik probeer ze is een tijdje.. Wat is jouw mening dan erover?
ok ga ik vanaaf even maar kijken ben nu op mijn werk.. Haha. Maar ik voel m idd niet echt bij borst wel buik en lats iddBorst enkel ter stabilisatie idem voor triceps. Beweging komt vooral uit de lats. Heb thuis nog een leuk artikel erover
waarin het word uitlegd. Als je wilt scan ik hem straks wel even in
Of bekijk het filmpje waarin Dorian Yates het uitlegd (zit bij chest training dacht ik)
. Miss moet ik m er maar weer uitgooien.. Thanks voor je bijdrage