dat vroeg ik me al af, soms zie je mensen heel diep squatten, wat mij idd niet lekker voor je knieen is. De sportschoolhouder heeft me hier eens op gecorrigeerd toen ik te diep ging. ik doe hem nu tot zitstand, dus in een hoek van 90 graden, doe ik het dan goed??
Mi prima, ik doe m zelf ook niet dieper..nou zegt dat niets maar ik vind hoek van 90gr diep genoeg,spanning op je glutes en quads is dan ook echt voldoende hoor.Ik vind t echt niet prettig als ik een gewicht vanaf 70kg vanaf de grond omhoog moet drukken.. ervaar ik echt als belastend voor mijn knieen. Is echt niet nodig voor de oefening.
jeetje H wat een beentraining zeg. hahaha die ga jij ook wel voelen. Sauna niet eerder dan 23:00uur verlaten zal dan ook wel komen door je spierpijn hahahaha
Ja die was zeker te voelen ja.. sauna was ook heerlijk!! Thnkss
ik heb met die combi squats en stiffs altijd zieke spierpijn , met twee iso's oefeningen ben ik daarna wel weer klaar om de dagen daarna weer met pijn in mijn benen rond te lopen
goed gedaan lady h
Ja ik vind het wel een heftige combi zo, maar wel lekker! Thnks John
Ik heb nooit de stang op mijn borst kunnen laten zakken
Blijkbaar mijn spieren te kort of de grip niet wijd genoeg (schouderbreed)
Miss nooit zo aangeleerd zodat het nu "raar"aanvoelt miss
als je 3-5 cm stopt voor je borst hou je er constant spaning op
is maar net wat je lekker vind.
Incline kan ik geeneens op me borst aantikken ivm pijn schouders.
Strek ook niet helemaal uit.
Cheaten dus??!

, ik bounce de barbell ook echt niet hoor, bij mij blijft continue de spanning erop. Ik laat m echt niet dood even liggen ofzo om de stang vervolgens dan weer uit te drukken.. tik zachtjes mijn borst aan en press weer uit.
Pijn is zeker een ander verhaal alleen dan hebben er bij mij in de gym wel heel veel mensen last van pijn met banken en pressen

En wat uitstrekken betreft, ik lock mijn ellebogen echt niet hoor, altijd heel licht gebogen nog..net niet locken..anyway uitvoering van mij is te zien op mijn filmpje
Ik had vrijdag ook nog even getraind, rap tempo rug-schouders. binnen 50min klaar.
bor,optrkken wijd,seated row,straight arm pull down,db shoulder press, front raise,side raise, mp press en shrugs..
Was echt stuk maar ik had dagje relaxen in t vooruitzicht dus no worries..
Morgen beginnen we weer met borst

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 11:17 ----------
Whoehaa! Sterk zeg, en dat zonder spotter. Je moet het maar durven. Wel safety bars?
Ja tuurlijk wel safety bars

thnks
Pfiewwww dat zijn heel wat setjes squats en dan ook nog zonder spotter!! Nice!
Ik mag zaterdag weer kapot gaan op mn benen

, ben benieuwd wat mn trainier deze week weer verzonnen heeft.
ja probeer daar nu mijn focus neer te leggen, kijken of dat de benen opleverd die ik wil..alleeen spreek je weer in maanden voordat je eindelijk eens wat gaat merken