AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

succes met je training, lekker weekendje gehad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
Ik zal die benen van jou wel ff checken binnenkort
Zolang ik maar niet hoeft mee te doen
Why am i not surprised;P haha checken is meedoen hé, je weet toch:P

succes met je training, lekker weekendje gehad?
Dank je, en ja de vrijdag naar de sauna geweest, was heerlijk!! kom je zo van bij..

Vandaag borst-tri
bench press
8x40kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg
6x60kg

Incline db press:
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg tjakaa,8keertjes weer
6x25kg

incline bench:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x42,5kg
6x45kg mijn incline presses waren te voelen

flyes machine:
8x21kg
4x8x28kg

cable flyes:
8x10kg
8x15kg
8x20kg
8x20kg
5x25kg..pff uitvoering niet echt tevreden over

bw dips between bars:
5x10 bw

bench dips:
15xbw
15xbw+5kg
15xbw+10kg
15xbw+15kg
15xbw+15kg pfff die voelde ik wel zeg

Lying triceps extension:
5x8x17kg

Finito, lekkere training:D

Lekker hoor die trainingen van jou.. Heb je soms niet gewoon overal een beurs gevoel?

Lekker bezig Miss H. Mooie BP en je incline is die niet wat laag t.o.v. flat BP? Of ben je dan al zo vermoeit. :rolleyes:

Dus lekker uitgerust en bijgekomen van je dagje naar de sauna? :)

Training ziet er weer goed uit!
Doe die db press niet na, moet ik m'n polsen eerst meer trainen. haha.

Wat doe jij zondag dan? :eyebrow:

Waarom varieer je niet met de incline's - nu kies je met beidde oefeningen voor volume , terwijl bijv ook zou kunnen kiezen voor a kracht en b volume - voor wat schokeffect !

Je rug gaat wel echt lekker he, jezus christus :o

flinke presses weer hoor!

Waarom varieer je niet met de incline's - nu kies je met beidde oefeningen voor volume , terwijl bijv ook zou kunnen kiezen voor a kracht en b volume - voor wat schokeffect !

Voorbeeld: 5 x 5 max incline (stuk zwaarder dus als 5 x 8) en vervolgens direct 5 min lang machine chestpress of cable fly: 12 reps, 15 sec rust, 12 reps, 15 sec rust etc... voor shock effect. Hierdoor worden alle nog-niet getrainde vezels volledig aangepakt. Je pomp is absurd en spierpijn hangt af van je gesteldheid. Ik ben van mening dat je hierdoor harder groeit omdat je minder calorieën verbrand, grotere shock, sterker word en dus efficiënter te werk gaat.

En wist je dat bv heel even stilleggen en weer starten je sterker maakt als even stilhouden met spanning en weer doorgaan... vb: BOR en deadliften. Doordat je de startkracht opnieuw moet aanzetten gebruik je meer vezels in het hele gebied. Bench kan ook met safetybars precies gelijk aan je borst. Even stilleggen, spanning volledig weg en weer pressen. Je moet nu veel harder aanzetten en hierdoor creëer je weer meer kracht onderin.

Just a note.. ;)

See you in the gym!

• #2.374
!!

Lekker hoor die trainingen van jou.. Heb je soms niet gewoon overal een beurs gevoel?
Ik heb altijd een beurs gevoel maar dat is nou zoveel jaar ook een soort van gewenning geworden.:cool:

Lekker bezig Miss H. Mooie BP en je incline is die niet wat laag t.o.v. flat BP? Of ben je dan al zo vermoeit. :rolleyes:
Nou normaliter doe ik eerst vlakke bench en dan incline bench..dus nu was ik idd wel voorvermoeid ja, maar dan nog mijn incline bench is niet werelds.. maar ik ga binnenkort eens wat anders proberen:)

Dus lekker uitgerust en bijgekomen van je dagje naar de sauna? :)

Training ziet er weer goed uit!
Doe die db press niet na, moet ik m'n polsen eerst meer trainen. haha.
Oh was zooo lkker, was er zo aan toe:o, presses vind ik echt heerlijk..:D

ehm..beetje waar ik zin in heb en wat lukt..ik train gewoon mijn volledige trainingen deze week en wat ik dan zondag doe, doe ik xtra:)

hmm of als ik borst 2 x in de week pak, dan dag 1 alles vlak en dag 2 alles incline of dat niet goed idee??

Je rug gaat wel echt lekker he, jezus christus :o
Ja rus gaat idd wel goed jah, dat zie je altijd gelijk als het allemaal weer wat droger word! Thnks;)

ja, alleen jammer dat mijn mannetje er dan niet is, want anders kan ik een keer proberen om die 27,5kg een keer te proberen al is het alleen maar even om te voelen:D

Voorbeeld: 5 x 5 max incline (stuk zwaarder dus als 5 x 8) en vervolgens direct 5 min lang machine chestpress of cable fly: 12 reps, 15 sec rust, 12 reps, 15 sec rust etc... voor shock effect. Hierdoor worden alle nog-niet getrainde vezels volledig aangepakt. Je pomp is absurd en spierpijn hangt af van je gesteldheid. Ik ben van mening dat je hierdoor harder groeit omdat je minder calorieën verbrand, grotere shock, sterker word en dus efficiënter te werk gaat.

En wist je dat bv heel even stilleggen en weer starten je sterker maakt als even stilhouden met spanning en weer doorgaan... vb: BOR en deadliften. Doordat je de startkracht opnieuw moet aanzetten gebruik je meer vezels in het hele gebied. Bench kan ook met safetybars precies gelijk aan je borst. Even stilleggen, spanning volledig weg en weer pressen. Je moet nu veel harder aanzetten en hierdoor creëer je weer meer kracht onderin.

Just a note.. ;)

See you in the gym!
5x5 zwaarder als 5x8??? Hmm don't think so:dunno:, je kan de oefening miss zwaarder in gewicht doen maar de oefening zelf is zwaarder..en als dat bij jou niet t geval is..moet je zwaarder pakken met 5x8;)
Toen ik een tijdje 5x5 deed vond ik t in verhouding makkelijker dan mijn 5x8 nu, enige voordeel vond ik dat ik wel sterker werd.
Het stil leggen zeg je..zou kunnen, altijd t proberen waard.. ik doe t met mijn sldl ook.
Maar die 5min lang chestpresses of flys, zie ik niet zo zitten..ben ik meer cardiogericht bezig voor mijn gevoel en wel logisch dat je daar een enorme pomp van krijgt ja..verzuurd als een malle:)
Maar jij doet dat dus nu Jaquar? de 5min lang chestpresses etc?? Ik wacht jou ervaring wel even af..
Je weet ik is lekker eigenwijs en besides..de oefeningen zoals ik ze nu doe,,brengen mij ook best wel veel:P
Ik klaag ook niet over mijn borst, t enige wat miss opvalt is dat mijn incline bench wat achter blijft..thats all

Squat:
8x20kg
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg zat gewoon niet meer in vandaag

Sldl
8x60kg
8x70kg
8x75kg
8x80kg
8x80kg

uitstappen;
16x20kg
16x20kg
16x20kg
16x20kg
16x25kg

Leg extension:
10x42kg
10x49kg
10x56kg
10x63kg
10x70kg burn burn burn

Leg curl:
10x35kg
10x42kg
10x49kg
10x56kg
8x56kg

Standing calve:
15x28kg
15x28kg
3x15x35kg

Rope curl:
8x10kg
8x15kg
8x20kg
8x25kg
8x25kg

Bicep cable curl:per arm
8x10kg
8x10kg
8x10kg
2x8x15kg

optrekken hammergrip SS hammergrip bicep curl
3x6 ss 3x12x7,5kg

Nou ik voel alles weer behoorlijk brandden, en staat helemaal strak dus we hebben weer ons best gedaan:cool:

Pfff weer een killer leg training. Je wheels moeten massief zijn. En je biceps training is ook aardig aan de reps.
40 herhalingen per oefening, en dan nog 3 oefeningen. Neem even aan dat je pullups puur als biceps training ziet.

• #2.376
Pfff weer een killer leg training. Je wheels moeten massief zijn. En je biceps training is ook aardig aan de reps.
40 herhalingen per oefening, en dan nog 3 oefeningen. Neem even aan dat je pullups puur als biceps training ziet.
Ja waren mijn benen maar massief maar die groeit maar langzaam.. Thanks
en idd ik doe vaak 5x8 reps.. Ga je stuk op hoor! Lekker

Kan er niemand anders ff spotten?

8 x 80 kg squat is nog steeds netjes hoor. Benen zijn niet voor niks de moeilijkste groep, groeien niet zo snel he.

Monsterke

Nice:) Nu lekker zware benen?
Doe jij de curls nu liggend of zittend?

Lekkere training weer Miss!
Goed bezig weer!

Terug
Naar boven