- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Why am i not surprised;P haha checken is meedoen hé, je weet tochIk zal die benen van jou wel ff checken binnenkort
Zolang ik maar niet hoeft mee te doen

Dank je, en ja de vrijdag naar de sauna geweest, was heerlijk!! kom je zo van bij..

Dus lekker uitgerust en bijgekomen van je dagje naar de sauna?
Training ziet er weer goed uit!
Doe die db press niet na, moet ik m'n polsen eerst meer trainen. haha.

Maar misschien is het ook een kwestie van doen en opbouwen. Doe nooit DB pressZijn te zwaar en krijg ik last van m'n polsenMaar misschien is het ook een kwestie van doen en opbouwen. Doe nooit DB press
Waarom varieer je niet met de incline's - nu kies je met beidde oefeningen voor volume , terwijl bijv ook zou kunnen kiezen voor a kracht en b volume - voor wat schokeffect !

Ik heb altijd een beurs gevoel maar dat is nou zoveel jaar ook een soort van gewenning geworden.Lekker hoor die trainingen van jou.. Heb je soms niet gewoon overal een beurs gevoel?

Nou normaliter doe ik eerst vlakke bench en dan incline bench..dus nu was ik idd wel voorvermoeid ja, maar dan nog mijn incline bench is niet werelds.. maar ik ga binnenkort eens wat anders proberenLekker bezig Miss H. Mooie BP en je incline is die niet wat laag t.o.v. flat BP? Of ben je dan al zo vermoeit.![]()

Oh was zooo lkker, was er zo aan toeDus lekker uitgerust en bijgekomen van je dagje naar de sauna?
Training ziet er weer goed uit!
Doe die db press niet na, moet ik m'n polsen eerst meer trainen. haha.
, presses vind ik echt heerlijk..
ehm..beetje waar ik zin in heb en wat lukt..ik train gewoon mijn volledige trainingen deze week en wat ik dan zondag doe, doe ik xtra

hmm of als ik borst 2 x in de week pak, dan dag 1 alles vlak en dag 2 alles incline of dat niet goed idee??Waarom varieer je niet met de incline's - nu kies je met beidde oefeningen voor volume , terwijl bijv ook zou kunnen kiezen voor a kracht en b volume - voor wat schokeffect !
Ja rus gaat idd wel goed jah, dat zie je altijd gelijk als het allemaal weer wat droger word! Thnks

ja, alleen jammer dat mijn mannetje er dan niet is, want anders kan ik een keer proberen om die 27,5kg een keer te proberen al is het alleen maar even om te voelen

5x5 zwaarder als 5x8Voorbeeld: 5 x 5 max incline (stuk zwaarder dus als 5 x 8) en vervolgens direct 5 min lang machine chestpress of cable fly: 12 reps, 15 sec rust, 12 reps, 15 sec rust etc... voor shock effect. Hierdoor worden alle nog-niet getrainde vezels volledig aangepakt. Je pomp is absurd en spierpijn hangt af van je gesteldheid. Ik ben van mening dat je hierdoor harder groeit omdat je minder calorieën verbrand, grotere shock, sterker word en dus efficiënter te werk gaat.
En wist je dat bv heel even stilleggen en weer starten je sterker maakt als even stilhouden met spanning en weer doorgaan... vb: BOR en deadliften. Doordat je de startkracht opnieuw moet aanzetten gebruik je meer vezels in het hele gebied. Bench kan ook met safetybars precies gelijk aan je borst. Even stilleggen, spanning volledig weg en weer pressen. Je moet nu veel harder aanzetten en hierdoor creëer je weer meer kracht onderin.
Just a note..
See you in the gym!
Hmm don't think so
, je kan de oefening miss zwaarder in gewicht doen maar de oefening zelf is zwaarder..en als dat bij jou niet t geval is..moet je zwaarder pakken met 5x8

er arm
Ja waren mijn benen maar massief maar die groeit maar langzaam.. ThanksPfff weer een killer leg training. Je wheels moeten massief zijn. En je biceps training is ook aardig aan de reps.
40 herhalingen per oefening, en dan nog 3 oefeningen. Neem even aan dat je pullups puur als biceps training ziet.