MuscleMeat

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
Kan er niemand anders ff spotten?

8 x 80 kg squat is nog steeds netjes hoor. Benen zijn niet voor niks de moeilijkste groep, groeien niet zo snel he.
ja miss wel..maar er zijn er maar een paar die ik eventueel wil vragen met spot en die hebben niet altijd tijd.. maar toch bedankt.

:o:cool:

Nice:) Nu lekker zware benen?
Doe jij de curls nu liggend of zittend?
ja ik voel ze goed aanwezig jah.. helaas zittende curls:rolleyes:

Lekkere training weer Miss!
Goed bezig weer!
Thnks Dinky:D

Ow ja die liggende had je niet. :p

Haha, ik wilde eigenlijk zeggen dat ik weer wakker was. Helder momentje.
Soms vergeet ik snel dingen ivm drukte.

• #2.385
Ben ik gelukkig niet de enige:p

Mooie levende log heb je MissH!

Ik dacht dat ik je wel even gemotiveerd had net voordat ik weg ging.. had je hem door? ik wilde je even uit je hoofd halen...

Over de 5 min chestpress. Dit lijkt wel even cardiogericht, maar is het niet, het is anaeroob lactisch. Het zijn alleen maar 9 a 10 sets he.. en zware! De laatste 2 zijn verschrikkelijk. Omdat 5 x 5 enkel squatten, slechts 25 herhalingen op je benen maakt is de afterblast meteen de finishing touch. Het gaat dus om de prikkel (intensiteit op kort tijdsbestek), inclusief het volume. Er is slechts 15 rust en dan bang weer 12 pomps. Gister heb ik niet gesquat dus dit was een voorbeeld. Gister deed ik het na de BOR (5x5x80) met seated cable row 49 kg, mijn rug was meteen compleet. Toen incline bench (5x5x77,5) met chestpress. De pomp was abnormaal en vandaag zware spierpijn en helemaal vol nog.

Het is gewoon een andere weg naar.. lekker experimenteren toch.

Maak je wel eens veranderingen in manieren van trainen, of bouw je gewoon rustig door op dezelfde manier, die overigens erg goed gaat, daar niet van hoor ;-)

Als je periodiek traint naar een doel wat een jaar voor je ligt, kan je bv per 3 maanden switchen, powerliften/strongliften om een stuk sterker te worden en vervolgens weer BB-stylo met meer kracht.. etc.

Just a thought.. :-)

die laatste ss was een nice one - hoop weer gedaan
netjes

wat je voorstelde kan natuurlijk ook - als er maar variatie is
nu viel me het gewoon op - gewoon doorgaan

Laatst bewerkt:
  • #2.389
Mooie levende log heb je MissH!

Ik dacht dat ik je wel even gemotiveerd had net voordat ik weg ging.. had je hem door? ik wilde je even uit je hoofd halen...ehmm nee..ik vat m even niet:o

Over de 5 min chestpress. Dit lijkt wel even cardiogericht, maar is het niet, het is anaeroob lactisch. Het zijn alleen maar 9 a 10 sets he.. en zware! De laatste 2 zijn verschrikkelijk. Omdat 5 x 5 enkel squatten, slechts 25 herhalingen op je benen maakt is de afterblast meteen de finishing touch. Het gaat dus om de prikkel (intensiteit op kort tijdsbestek), inclusief het volume. Er is slechts 15 rust en dan bang weer 12 pomps. Gister heb ik niet gesquat dus dit was een voorbeeld. Gister deed ik het na de BOR (5x5x80) met seated cable row 49 kg, mijn rug was meteen compleet. Toen incline bench (5x5x77,5) met chestpress. De pomp was abnormaal en vandaag zware spierpijn en helemaal vol nog.

Het is gewoon een andere weg naar.. lekker experimenteren toch.experimenteren kan nooit geen kwaad, doe ik ook wel hoor..maar als mijn schema net weer lekker loopt..wil ik er nog niet in hakken:)

Maak je wel eens veranderingen in manieren van trainen, of bouw je gewoon rustig door op dezelfde manier, die overigens erg goed gaat, daar niet van hoor ;-)

Als je periodiek traint naar een doel wat een jaar voor je ligt, kan je bv per 3 maanden switchen, powerliften/strongliften om een stuk sterker te worden en vervolgens weer BB-stylo met meer kracht.. etc.

Just a thought.. :-)
a penny for your thought..thnks Jaquar..gaat goed komen

die laatste ss was een nice one - hoop weer gedaan
netjes

wat je voorstelde kan natuurlijk ook - als er maar variatie is
nu viel me het gewoon op - gewoon doorgaan

Ja was pittig supersetje jah..
Ik ga wel even incline en vlak afwisselen..well see:D

Vndaag begonnen met shouders ipv rug;)

db shoulder press:
8x10kg
8x12,5kg
8x15kg
8x17,5kg
6x17,5kg

Mp press:
8x17kg
8x23kg
8x27kg
8x29,5kg
8x29,5kg

Front raises om en om:
5x16x7,5kg

side raise:
5x8x6kg

hexbar shrugs:
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg
8x95kg

optrekken wijd:
5x5xbw (wel vervelend wat ik voel lichtjes mijn schouder:()

bor
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg
6x55kg

seated row;
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
5x63kg

straight arm pull down;
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg

voelde weer lekker!!

Leuke oefeningen! Echt wat een frontraises her, pffff. En sterke shrugs weer

die front raises zijn echt zwaar..pff maar wel lekker:D

Merk je ook verschil in je armen/schouders wat betreft gewicht? Bij mij ging rechts stukken gemakkelijker. Voelt echt vreemd dan.

Maar super lekkere oefening de front raises.

Doe je ook wel eens cable oefeningen voor schouders? Zoals side raises en bent over side raises of de oefening van boven naar zijkant trekken (meeehh weet naam niet). Die laatste voelt ook echt nice:D meer voor achterkant.

Mag ik vragen waarom je je front raises rep om rep doet? (links/rechts)

Iedereen doet dit bij front raises, en alles met die oef ??? waarom?

Met beide handen gelijk bij zulke gewichten raakt de aarde uit haar baan. Je moet wel om & om doen dan ;)

• #2.395
Merk je ook verschil in je armen/schouders wat betreft gewicht? Bij mij ging rechts stukken gemakkelijker. Voelt echt vreemd dan.

Maar super lekkere oefening de front raises.

Doe je ook wel eens cable oefeningen voor schouders? Zoals side raises en bent over side raises of de oefening van boven naar zijkant trekken (meeehh weet naam niet). Die laatste voelt ook echt nice:D meer voor achterkant.
Cable doe ik idd ook wel eens ja.. vind t allebei superzwaar op de cbale heb ik ook maar weinig kg's geloof ik;)

Omdat je anders eerder gaat gooien as in cheaten..als je beide armen tegelijk doet..nooit gemerkt demian?? om en om kan je je goed contentreren op uitvoering per arm.

Met beide handen gelijk bij zulke gewichten raakt de aarde uit haar baan. Je moet wel om & om doen dan ;)
psies:D

Today, chest-tri

Bench press:

20x20 opwarmen
8x40kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg
5x62,5kg alleen en 2x met lichte spot..ging dood man

Incline db press:
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg
6x25kg daarna dikke fail hahaha (Dinky was er om te spotten maar ik was leeg dus was weinig om te spotten hahaha, toch bedankt Dinky:D)

Incline bench press:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
6x47,5kg

Cable flyes:
8x15kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg
8x25kg

Cable flyes machine:
8x21kg
8x28kg
8x35kg
8x35kg
8x35kg

Tri bw dips:
5x12xbw

tri pushdown:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg

bench dips:
15xbw+10kg
15xbw+10kg
15xbw+15kg
15xbw+15kg
15xbw+20kg..aaauuuwwaaa:p

cable extension:
5x10x10kg

Finito

Maar snap niet dat mensen dit alleen op front doen, bijv niet op side ???

• #2.398
Maar snap niet dat mensen dit alleen op front doen, bijv niet op side ???
Ga zelf maar eens voelen, dan weet je waarom. alles idd met balans, bij front ben je eerder geneigd te cheaten en side kan je lastig cheaten hé..ik bedoel niet vanuit je rug dan

Puur voor balans. En de fronts doe ik soms ook beide tegelijk. ;)

Lekkere BP Miss H. pfff moet ik nog maar even halen.
Huh, moet jij nog halen?? Maar dank je wel hé..gaan we zondag even benchen??:D

Dat is weer een knal training hoor, sterke bench en incline! Mad dips!

nette Training Miss H

er was inderdaad niet veel te spotten... die 6de deed je nog vlot, en die 7de... gewoon helemaal niet :D
Maar dat geeft toch niet, je had gewoon zelf heel goed de controle

@Damian... side raise ga je juist makkelijker cheaten als je ze om en om doet door met je romp mee te werken

Terug
Naar boven