MuscleMeat

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
Dat is weer een knal training hoor, sterke bench en incline! Mad dips!
Thnks Bart, ja die dips voelde ik nog wel even ja..maar oh zo lkker;)

nette Training Miss H

er was inderdaad niet veel te spotten... die 6de deed je nog vlot, en die 7de... gewoon helemaal niet :D
Maar dat geeft toch niet, je had gewoon zelf heel goed de controle
Thnks Dinky, ja ik voel dan ook al eigenlijk tijdens t voorgooien dat het er niet meer in zit ..maar ik doe die 25ers eigenlijk pas sinds kort dus ik ben al tevreden:)

@Damian... side raise ga je juist makkelijker cheaten als je ze om en om doet door met je romp mee te werken
Amen

al een aantal maanden niet meer gebencht mocht niet meer van de fysio
Had daarna ook te veel last van de achterkant schouders en traps (vreemd he?)
Volgens de fysio was mijn borst te sterk ontwikkeld en de achterkant dus niet.
Kon 12x70 en 8x80 (1x 90 ook gehaald) maar nu???? misschien 60kg met moeite
De dames zijn echt sterk hier.

• #2.404
hahaha stiekum vindt je het wel leuk:p, zal toch wel meer geouwehoerd worden:D

al een aantal maanden niet meer gebencht mocht niet meer van de fysio
Had daarna ook te veel last van de achterkant schouders en traps (vreemd he?)
Volgens de fysio was mijn borst te sterk ontwikkeld en de achterkant dus niet.
Kon 12x70 en 8x80 (1x 90 ook gehaald) maar nu???? misschien 60kg met moeite
De dames zijn echt sterk hier.
Ja van jou had ik het idd wel gelezen.. ach spotters genoeg hoor Grosje:p
Maar ik kan mij echt heeeeel goed voorstellen hoe frusty het is om wel te willen en niet te kunnen.. persoonlijk als ik in hetzelfde schuitje zou zitten..zou ik met een grote boog om de gym heen lopen..te confronterend..des te meer respect voor jou dat je toch je ding lblijft doen!!

Ik zoek dan een hele sterke spotter die ongeveer 40kg mee kan trekken
Dan wil ik die 90 kg nog wel een keer proberen :)
Nee gekheid... ik ga het ook niet doen.
Peckdeck en horizontal press gaat nog wel maar de rest daar krijg ik dan later spijt van.
Denk dat ik het beste de rug kan doen of zo ..... ik kijk wel helemaal hulpeloos ben ik gelukkig niet dus het komt wel goed zondag
Ik heb de hele week nog niets gedaan dus ik spaar me tot Zondag daarna mogen jullie me naar het dichtbijszijnde ziekenhuis brengen

• #2.406
Ik zoek dan een hele sterke spotter die ongeveer 40kg mee kan trekken
Dan wil ik die 90 kg nog wel een keer proberen :)
Nee gekheid... ik ga het ook niet doen.
Peckdeck en horizontal press gaat nog wel maar de rest daar krijg ik dan later spijt van.
Denk dat ik het beste de rug kan doen of zo ..... ik kijk wel helemaal hulpeloos ben ik gelukkig niet dus het komt wel goed zondag
Ik heb de hele week nog niets gedaan dus ik spaar me tot Zondag daarna mogen jullie me naar het dichtbijszijnde ziekenhuis brengen

Haha die is best dichtbij dus komt goed:p.
Nee we maken er gewoon een leuke dag van..

Gaat iedereen nu FB doen zondag??

• #2.408
ik doe of benen
of full body... beetje afhankelijk van de sfeer

Ik weet niet, jij??
Ik zie wel waar ik zin in heb..beetje banken,biceps..rug..i dont know.. Benen doe ik morgen dus dat gaat m niet worden.

Borst.
En mayb ff praten met mensen over bepaalde oefeningen en uitvoeringen.
Kijk wel ff.

train alleen mijn linker biceps
ik ga met een biertje aan de bar zitten

Nee denk dat ik rug en triceps doe of zo

Laatst bewerkt:
Ik heb net 2 dagen benen gedaan. Pffff Die gaan echt wel pijn doen zondag. Ik wel wat oefeningen zien.
Straight arm pulldown. Dus Miss H ff voordoen dan. Schouders vind ik ook wel geinig. Squats misschien, maar dan licht en wat dieper.
Deadlifts misschien. Biceps en triceps vind ik wel best dus die niet. Buik ook niet.

Trouwens wel last van mijn linker schouder weer, kan ik echt niet gebrijken in aanloop naar de YBF. Klotezooi.

doe je met mij mee
bierglazen tillen

• #2.416
ik doe of benen
of full body... beetje afhankelijk van de sfeer
precies;)

Nope, sowieso geen fb. denk benen, maar k zie wel wat rest beetje doet.
Die gedachten had ik ook..

Borst.
En mayb ff praten met mensen over bepaalde oefeningen en uitvoeringen.
Kijk wel ff.
haha t word gewoon een zooitje zondag:P

train alleen mijn linker biceps
ik ga met een biertje aan de bar zitten

Nee denk dat ik rug en triceps doe of zo
We hebben geen bier..of wel maar niet voor jou:p gewoon 20 reppers maken Grosje;)

Ik heb net 2 dagen benen gedaan. Pffff Die gaan echt wel pijn doen zondag. Ik wel wat oefeningen zien.
Straight arm pulldown. Dus Miss H ff voordoen dan. Schouders vind ik ook wel geinig. Squats misschien, maar dan licht en wat dieper.
Deadlifts misschien. Biceps en triceps vind ik wel best dus die niet. Buik ook niet.

Trouwens wel last van mijn linker schouder weer, kan ik echt niet gebrijken in aanloop naar de YBF. Klotezooi.
Straight arm pull down, heerlijke oef maar t scheelt echt waar je hem doet hoor.. hoe de overbrenging is etc.. deze loopt gewoon lekker..youll see:D

doe je met mij mee
bierglazen tillen

In mijn schema staat geen bier. Dus nee. ;)
precies. geef t goeie vb maar hoor Ron.

Vandaag benen-biceps met hubbie getraind.. die voel ik wel weer..

Squats:
8x60kg
8x70kg
8x80kg
6x90kg
8x90kg ffffff**** wat is het toch zwaar:cool:

Deadlift in de hexbar (net zo diep als met het o.h.)
8x60kg
8x80kg
8x90kg:D
8x90kg:D
8x95kg:D
Eerste keer de gewone dl normaal de sldl, was best wel heavy maar wel s lekker andere versie

Leg extension:
10x40kg
10x48kg
10x56kg
10x64kg
10x72kg precieze kg's van deze weet ik niet..ik dacht dat de stappen per 8kg gingen..die van beneden nl per 7kg..dus om en nabij

Leg curl:
10x35kg
10x42kg
10x49kg
10x56kg
8x63kg

Nog 2x16 uitstappen met 16kg totaal..moest even wachten op mannetje

Biceps hammer curl:
16x7,5kg
16x9kg
16x9kg
16x10kg
12x12kg pff biceps liepen nu al vol:eek:

Hammergrip pull ups:
8xbw
8xbw
6xbw
7xbw
6xbw toch iets meer, helpt toch wel iemand die; KOM OP..schreeuwt:D

Overhead cable curl:
5x8x10kg

en toen nog 3 setjes volknallen met rope curl..ik d8 iets van 10kg ofzo..pomp was lekker:)

Morgen eerste dag van mijn opleiding in Bunnik,dus morgen vertrekt mijn trein al om 7.40..****ing hell..wat heb ik een spijt morgen als ik op dat oh zo koude perron sta.. nou ja. In ieder geval ik heb zin in Zondag!!

ja jammer dat je er niet bent.... maar vooral voor jou, wij maken het toch wel gezellig ;)

Mooie squat miss h!

• #2.420
Thnks Feedback:)

Vandaag meet gehad met een aantal van dbb (Dinky,Grosje,Ron501,Sanne en Rusty,) was erg gezellig!!
Een rug-schouder training met Ron gedaan en Grosje wandelde er ook tussendoor..sommige oef wel en niet..

Bor
pull ups wide grip;5x5
straight arm pull down
seated row met je kont op de grond
one arm db row

shoulder db press (jeej, laatste 6x18kg en de laatste 2 met lichte spot van Ron:D) kwam ook door de langere rustpauze want normaal blijf ik hangen bij de 16kg geloof ik..
side raise
front raise
hexbar shrugs (laatste set met 100kg, ik wilde 95kg maar Ron had er al 100 opgegooid, ook goed:))

En nog even aan de bar bakkie koffie gedaan en de sups verdeeld, erg blij mee!
Ga morgen gelijk mijn magnificent proberen:D

Ook geleerd van Sanne dat mijn sldl gewoon een goeie uitvoering is, ja soms ga je toch twijfelen, dus even aan de echte pl-kenner gevraagd en..no worries
Ivm een iets bolle rug aan het einde van de uitvoering..kan bijna niet anders als je gestrekte benen houd. Ik heb er ook nog nooit last van gehad maar ja..soms twijfel je dan wel is..was dus niet nodig.
Thnks Everybody voor de leuke dag:cool:

Terug
Naar boven