Anita77
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m57
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Evengoed gefeliciteerd hoor, ben hier nog niet zo lang, maar heb je dagboek al tig keer doorgelezen!! Voor mij ben jij een groot voorbeeld!!

HEy jij! Gefeliciteerd!!!
Ja toch snap ik je wel hoor... als je zelf kijkt, en wat je zelf belangrijk vind hoe je er bij moet staan en dat een jury net effe iets ander belangrijker vind... maar dan heb je toch voor jezelf het beter gedaan! En uiteindelijk moet je gaan voor wat jij mooi vind en belangrijk vind... als je elke keer moet aanpassen aan wat een jurry wil zien... en dat is elke keer lijkt wel anders... In die zin zou het fijn zijn als die jurering eenduidig zou zijn en niet de ene keer voor meer vrouwelijkheid en de andere keer voor hardheid of voor spiermassa... Mja! Je hebt het echt super gedaan! En hoop dat je van je dag genoten hebt! Dat is toch ook heel belangrijk! En ik kan ook wel begrijpen dat je nu denkt... nu weer beetje normaal en lekker met je gezinnetje leuke dingen doen. Uiteindelijk gaat het daar toch om! Geniet van een fijne junkwaardige 2e paasdag!![]()

Nou de foto die ik kan vinden is dramatisch..ik hoop toch dat er in de loop vd week wel meer foto's komen..
Straks heb je gewoon helemaal geen mooie pics van je wedstrijd 
Oh, die foto in je album is écht leuk! Was graag bij jou ook foto's komen maken (die Sue heeft gepost heb ik gemaakt), maar ja: Mijdrecht een Maastricht liggen nogal een eind uit elkaar...![]()
Ik heb er héél veel van Sue, en ook de dames in haar ronde, en enkele andere personen die ik wel interessant vond.Ik dacht eigenlijk dat jij van iedereen (in Mijdrecht dus) foto's zou maken...? Of heb je er alleen wat van Sue gemaakt?
Ik heb er héél veel van Sue, en ook de dames in haar ronde, en enkele andere personen die ik wel interessant vond.
Ok... Maar je gaat ze nergens posten? Zijn ze vooral voor jezelf?

Nou de foto die ik kan vinden is dramatisch..ik hoop toch dat er in de loop vd week wel meer foto's komen..