AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

Haha, mijn trein vertrekt altijd om 7:40. Gelukkig is het de hele dag net zo koud, maar inderdaad wel heel vervelend met spierpijn in je benen.

Hoe lang train jij nu? En wanneer deed je je eerste wedstrijd?

klinkt gezellig :)

Thnks Feedback:)

Vandaag meet gehad met een aantal van dbb (Dinky,Grosje,Ron501,Sanne en Rusty,) was erg gezellig!!
Een rug-schouder training met Ron gedaan en Grosje wandelde er ook tussendoor..sommige oef wel en niet..

Bor
pull ups wide grip;5x5
straight arm pull down
seated row met je kont op de grond
one arm db row

shoulder db press (jeej, laatste 6x18kg en de laatste 2 met lichte spot van Ron:D) kwam ook door de langere rustpauze want normaal blijf ik hangen bij de 16kg geloof ik..
side raise
front raise
hexbar shrugs (laatste set met 100kg, ik wilde 95kg maar Ron had er al 100 opgegooid, ook goed:))

En nog even aan de bar bakkie koffie gedaan en de sups verdeeld, erg blij mee!
Ga morgen gelijk mijn magnificent proberen:D

Ook geleerd van Sanne dat mijn sldl gewoon een goeie uitvoering is, ja soms ga je toch twijfelen, dus even aan de echte pl-kenner gevraagd en..no worries
Ivm een iets bolle rug aan het einde van de uitvoering..kan bijna niet anders als je gestrekte benen houd. Ik heb er ook nog nooit last van gehad maar ja..soms twijfel je dan wel is..was dus niet nodig.
Thnks Everybody voor de leuke dag:cool:

Hahaha die spot was een aanraking. Heb je helemaal zelf gedaan. :D Geen puin in je oren toch. :p
En die 100kg Shrugs die wilde je gewoon, ik was alleen maar je smoes. ;)

Was leuk gisteren hoor.
Heb toch nog meer gedaan dan je denkt hoor :) maar dat kwam omdat ik inderdaad van de een naar de ander hobbelde
Heb met iedereen wat mee gedaan (behalve Sannee en Rusty want die trainde met zulke zware gewichten dat ik al moe werd en spierpijn kreeg van kijken)
Bedankt voor de gastvrijheid vond het heel gezellig daar in haarlem

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.425
Haha, mijn trein vertrekt altijd om 7:40. Gelukkig is het de hele dag net zo koud, maar inderdaad wel heel vervelend met spierpijn in je benen.

Hoe lang train jij nu? En wanneer deed je je eerste wedstrijd?
Ik train nu denk ik een jaar of 10 ofzo..en ben er ook een dikke 1,5 jaar tussenuit geweest ivm zwangerschap en ik de geur van zwetende mensen en db's niet meer aankon:eek:..en na 2jaar trainen van 5x in de week, deed ik mijn eerste wedstrijd:D En in 2010 mijn tweede;)

was het ook echt!

Hahaha die spot was een aanraking. Heb je helemaal zelf gedaan. :D Geen puin in je oren toch. :p
En die 100kg Shrugs die wilde je gewoon, ik was alleen maar je smoes. ;)
Haha thnks Ron, dat bedoel ik dus met lichte spot:P en Die 100kg riep naar jou hoor maar okee ik deed gewoon braaf mee:D

Was leuk gisteren hoor.
Heb toch nog meer gedaan dan je denkt hoor :) maar dat kwam omdat ik inderdaad van de een naar de ander hobbelde
Heb met iedereen wat mee gedaan (behalve Sannee en Rusty want die trainde met zulke zware gewichten dat ik al moe werd en spierpijn kreeg van kijken)
Bedankt voor de gastvrijheid vond het heel gezellig daar in haarlem
Oh ik bedoelde zeker niet dat je niet zoveel had gedaan hoor..integendeel zelfs..ik doelde alleen op het feit dat je dus niet continue met ons mee liep:o Sorry Grosje als je het zo opvatte.. ik vind je een leuke sportieve vent hoor..die gewoon lekker met zn sport bezig was gister;)

Vandaag Borst-tri (en morgen dus rustdag ivm training gister)

Incline bench press:
8x40kg
8x45kg
8x47,5kg
8x50kg
6x55kg alleen, ik was blij

Incline db press:
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg
8x25kg
Ook t alleen voorgooien gaat goed, ik had alleen meer moeite met de eerste 8reps dan de tweede set met 25kg, typisch hoor

Cable flyes:
8x15kg
8x15kg
3x8x20kg

incline bench machine:
8x26kg
8x34kg
8x41kg
7x48kg
8x48kg pff lekkere machine dat wel;P

Machine peck deck (soort flyes)
8x21kg
8x28kg
8x36kg
8x43kg
8x43kg

Dips between bars:
10xbw
8xbw+5kg
8xbw+7,5kg
8xbw+10kg
8xbw+12,5kg

Triceps pushdown:
10x30kg
10x35kg
10x40kg
10x45kg
10x45kg

Bench dips:
15xbw+10kg
15xbw+15kg
15xbw+15kg
15xbw+20kg
15xbw+20kg pff die voelde ik wel brandden maar wel lekker:cool:

One arm cable extensie:
8x10kg
8x10kg
8x10kg
8x10kg
8x15kg burn baby burn

Heerlijk getraind!
Morgen niks, dan heb ik toch stage en ben laat thuis dus komt mij nu wel even goed uit maar indien ik wel had moeten trainen daar waren we ook gewoon gegaan hoor:P
Woensdag gaan we weer verder met de beentjes:D

Ik ben niet boos hoor... Ben je mal :) heb gewoon van alles gedaan maar minder intensief als jullie.
Kan gewoon niet alles mee doen maar heb een beetje mijn eigen plan getrokken en vond het contact ook belangrijk
Erg leuk ook om met je man even te praten, iemand die weet waar hij het over heeft
In mijn log kan je nog zien wat ik allemaal gedaan heb
Heb wat buik mee gedaan met dincky heb zelf nog alleen buik gedaan met de swissbal en dan diverse rugoefeningen en ook nog schouderoefening facepull en cable oefeningen voor achterkant schouder
Maar goed het was gewoon leerzaam en gezellig en dat vond ik belangrijk

nette training weer Miss H
ik zie verschillende oefeningen voorbij komen waarbij ik een glimlach op mijn gezicht krijg...
nice!!!

• #2.428
Ik ben niet boos hoor... Ben je mal :) heb gewoon van alles gedaan maar minder intensief als jullie.
Kan gewoon niet alles mee doen maar heb een beetje mijn eigen plan getrokken en vond het contact ook belangrijk
Erg leuk ook om met je man even te praten, iemand die weet waar hij het over heeft
In mijn log kan je nog zien wat ik allemaal gedaan heb
Heb wat buik mee gedaan met dincky heb zelf nog alleen buik gedaan met de swissbal en dan diverse rugoefeningen en ook nog schouderoefening facepull en cable oefeningen voor achterkant schouder
Maar goed het was gewoon leerzaam en gezellig en dat vond ik belangrijk

Gelukkig maar:o, ja ik vond t contact ook erg leuk..klikte zo leuk allemaal.
Thnks ik zal t doorgeven aan mijn mannetje:P
Ik was idd net van plan de logjes even te bekijken..was gister zo druk met alle foto's hahaha

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 20:18 ----------

nette training weer Miss H
ik zie verschillende oefeningen voorbij komen waarbij ik een glimlach op mijn gezicht krijg...
nice!!!

Waar krijg jij een glimlach dan van Dinky?? over overeenkomsten van onze oef?? of wat anders..

Lekker bezig Miss H. Mooie cijfers weer. Lekker doorgaan met knallen.

• #2.431
Waar krijg jij een glimlach dan van Dinky?? over overeenkomsten van onze oef?? of wat anders..

de overeenkomsten ja... en dan jouw gewichten erbij... en dan...
oeww.... mooi ... die ga ik ook doen over een tijdje ... smile

zoiets ;)

moet ik nog maar afwachten natuurlijk ;)

• #2.433
de overeenkomsten ja... en dan jouw gewichten erbij... en dan...
oeww.... mooi ... die ga ik ook doen over een tijdje ... smile

zoiets ;)

moet ik nog maar afwachten natuurlijk ;)

Ah ja..okee;)
Ja sommige oef zijn gewoon de lekkerste, en soms wissel ik eens wat af maar kunnen we elkaar lekker motiveren..kom maar op;)

Die bench is goed dame! zonder spotter! hoppa

ziet er weer volume achtig - weer veel borstoefeningen zeg - als jij je er goed bij voelt lekkah blijven doen
leuke meeting gehad las in haarlem - gisteren nog wel een paar geweest - werk gerelateerd dan

• #2.436
Die bench is goed dame! zonder spotter! hoppa
Ja cool hé:cool:
ziet er weer volume achtig - weer veel borstoefeningen zeg - als jij je er goed bij voelt lekkah blijven doen
leuke meeting gehad las in haarlem - gisteren nog wel een paar geweest - werk gerelateerd dan

Ja werkt prima voor mij..borst gaat best goed.
Zal van de week als t lukt wat foto's van poses maken. Meeting was idd erg leuk.

Vandaag een beentraining+biceps:

8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg

Sldl:
8x60kg
8x70kg
8x75kg
8x80kg
8x85kg

Lunges:
16x20kg
16x25kg
16x30kg
16x35kg
12x40kg

Leg extension:
8x49kg
8x56kg
8x63kg
8x70kg
8x77kg

Leg curl:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x63kg

Bicep cable curl:
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x35kg
8x35kg

Hammergrip pull ups:
8xbw
8xbw
8xbw
6xbw
6xbw yes gaan steeds lekkerder, tijdje geleden ng op 5hh:)

Maar eens een keer gaan 21en,voor mijn biceps..thnks Ron:p

5 setjes van 21hh dus met 5kg dumbeltjes..man man wat werd t zwaar..

21-en.... hoe verzin je het :eek:

nice 80 kg squats !

Pfff ook nog 5 setjes 21_en. Auwww.

• #2.439
21-en.... hoe verzin je het :eek:

nice 80 kg squats !

Ik dacht dat Ron een opmerking over 21-en maakte..tijdens de meeting..maar nu ga ik twijfelen:o
Anyway..eerst doe je een kwart curl van onderaf,dan begin je halverwege en curl je naar boven en dan de laatste 7reps doe je een hele bicep curl..nou dan lopen ze heel snel vol hoor:D

Ja 80kg squats was niet zo super..maar door wat omstandigheden had ik niet helemaal mijn hoofd erbij, maar ach toch al met al wel lekker getraind.:cool: Thnks:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 22:17 ----------

Pfff ook nog 5 setjes 21_en. Auwww.

Ja daar ging ik echt stuk op zeg:fire:

Lekkere training hoor breedste vrouw van Dbb:)

21 kan je ook met squatten doen;)
Dat is doodgaan geloof mij

Terug
Naar boven