- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnks Feedback
Vandaag meet gehad met een aantal van dbb (Dinky,Grosje,Ron501,Sanne en Rusty,) was erg gezellig!!
Een rug-schouder training met Ron gedaan en Grosje wandelde er ook tussendoor..sommige oef wel en niet..
Bor
pull ups wide grip;5x5
straight arm pull down
seated row met je kont op de grond
one arm db row
shoulder db press (jeej, laatste 6x18kg en de laatste 2 met lichte spot van Ron) kwam ook door de langere rustpauze want normaal blijf ik hangen bij de 16kg geloof ik..
side raise
front raise
hexbar shrugs (laatste set met 100kg, ik wilde 95kg maar Ron had er al 100 opgegooid, ook goed)
En nog even aan de bar bakkie koffie gedaan en de sups verdeeld, erg blij mee!
Ga morgen gelijk mijn magnificent proberen
Ook geleerd van Sanne dat mijn sldl gewoon een goeie uitvoering is, ja soms ga je toch twijfelen, dus even aan de echte pl-kenner gevraagd en..no worries
Ivm een iets bolle rug aan het einde van de uitvoering..kan bijna niet anders als je gestrekte benen houd. Ik heb er ook nog nooit last van gehad maar ja..soms twijfel je dan wel is..was dus niet nodig.
Thnks Everybody voor de leuke dag![]()
Geen puin in je oren toch. 

maar dat kwam omdat ik inderdaad van de een naar de ander hobbeldeIk train nu denk ik een jaar of 10 ofzo..en ben er ook een dikke 1,5 jaar tussenuit geweest ivm zwangerschap en ik de geur van zwetende mensen en db's niet meer aankonHaha, mijn trein vertrekt altijd om 7:40. Gelukkig is het de hele dag net zo koud, maar inderdaad wel heel vervelend met spierpijn in je benen.
Hoe lang train jij nu? En wanneer deed je je eerste wedstrijd?
..en na 2jaar trainen van 5x in de week, deed ik mijn eerste wedstrijd
En in 2010 mijn tweede
was het ook echt!
Haha thnks Ron, dat bedoel ik dus met lichte spotHahaha die spot was een aanraking. Heb je helemaal zelf gedaan.Geen puin in je oren toch.
En die 100kg Shrugs die wilde je gewoon, ik was alleen maar je smoes.![]()
en Die 100kg riep naar jou hoor maar okee ik deed gewoon braaf mee
Oh ik bedoelde zeker niet dat je niet zoveel had gedaan hoor..integendeel zelfs..ik doelde alleen op het feit dat je dus niet continue met ons mee liepWas leuk gisteren hoor.
Heb toch nog meer gedaan dan je denkt hoormaar dat kwam omdat ik inderdaad van de een naar de ander hobbelde
Heb met iedereen wat mee gedaan (behalve Sannee en Rusty want die trainde met zulke zware gewichten dat ik al moe werd en spierpijn kreeg van kijken)
Bedankt voor de gastvrijheid vond het heel gezellig daar in haarlem
Sorry Grosje als je het zo opvatte.. ik vind je een leuke sportieve vent hoor..die gewoon lekker met zn sport bezig was gister

heb gewoon van alles gedaan maar minder intensief als jullie.Ik ben niet boos hoor... Ben je malheb gewoon van alles gedaan maar minder intensief als jullie.
Kan gewoon niet alles mee doen maar heb een beetje mijn eigen plan getrokken en vond het contact ook belangrijk
Erg leuk ook om met je man even te praten, iemand die weet waar hij het over heeft
In mijn log kan je nog zien wat ik allemaal gedaan heb
Heb wat buik mee gedaan met dincky heb zelf nog alleen buik gedaan met de swissbal en dan diverse rugoefeningen en ook nog schouderoefening facepull en cable oefeningen voor achterkant schouder
Maar goed het was gewoon leerzaam en gezellig en dat vond ik belangrijk
, ja ik vond t contact ook erg leuk..klikte zo leuk allemaal.
nette training weer Miss H
ik zie verschillende oefeningen voorbij komen waarbij ik een glimlach op mijn gezicht krijg...
nice!!!
Welkom, denk ik..hoewel ik echt niet op Leontien kijk hoorIk ben om en ga volgen. Als ik naar je foto's kijk doe je me denken aan de oude slogan van Veronica.

Gaan we doen Ron, lekker bouwen dit jaar en volgend jaar knallen!Lekker bezig Miss H. Mooie cijfers weer. Lekker doorgaan met knallen.
Waar krijg jij een glimlach dan van Dinky?? over overeenkomsten van onze oef?? of wat anders..

de overeenkomsten ja... en dan jouw gewichten erbij... en dan...
oeww.... mooi ... die ga ik ook doen over een tijdje ... smile
zoiets
moet ik nog maar afwachten natuurlijk![]()

Ja cool hé

ziet er weer volume achtig - weer veel borstoefeningen zeg - als jij je er goed bij voelt lekkah blijven doen
leuke meeting gehad las in haarlem - gisteren nog wel een paar geweest - werk gerelateerd dan

Thnks