AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

Ik dacht dat Ron een opmerking over 21-en maakte..tijdens de meeting..maar nu ga ik twijfelen:o
Anyway..eerst doe je een kwart curl van onderaf,dan begin je halverwege en curl je naar boven en dan de laatste 7reps doe je een hele bicep curl..nou dan lopen ze heel snel vol hoor:D

Ja 80kg squats was niet zo super..maar door wat omstandigheden had ik niet helemaal mijn hoofd erbij, maar ach toch al met al wel lekker getraind.:cool: Thnks:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 22:17 ----------

Ja daar ging ik echt stuk op zeg:fire:

Voelt toch ook wel weer lekker:p

Heb keer 20-ers op squats gedaan, ga je ook bijna dood.
Nog nooit weer uitgevoerd daarna:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.442
Lekkere training hoor breedste vrouw van Dbb:)was dat maar waar. wel bedankt hoor;)

21 kan je ook met squatten doen;)
Dat is doodgaan geloof mij

Ja maar daar ga ik mij nu nog niet aan wagen..maar zal ongetwijfeld f* zwaar zijn ja:D
Ik vind mijn 8reppers al best pittig..ben ook net pas een maandje of 3 a 4 met squatten bezig dus take it easy

Mooie training weer zeg! Ik heb geen zin om terug te lezen... maaruh wat houdt 21en in?

• #2.444
Voelt toch ook wel weer lekker:p

Heb keer 20-ers op squats gedaan, ga je ook bijna dood.
Nog nooit weer uitgevoerd daarna:D
Me too:p, soms wel s lekker dat wel maar vind 8 nu ook wel even ok..

Mooie training weer zeg! Ik heb geen zin om terug te lezen... maaruh wat houdt 21en in?
Geen zin om terug te lezen?? Ohh staat 1 pagina terug Bartje..:p
21en met bicep curl..
eerst 7 halve curls van onderaf tot 90gr, dan 7 reps vanaf de 90gr naar boven en dan 7 volledige bicep curls.
Nou geloof mij, als je ene pomp in je biceps wil hebben zou je hem voor de gein eens moeten doen, echt bizar.
Hij blijft bij mij een tijdje erin:P

Indrukwekkend lijstje weer.

Die lunges doe je goed meid !
Stap je ook iedere keer uit? Of is het een split squat?

Me too:p, soms wel s lekker dat wel maar vind 8 nu ook wel even ok..

Geen zin om terug te lezen?? Ohh staat 1 pagina terug Bartje..:p
21en met bicep curl..
eerst 7 halve curls van onderaf tot 90gr, dan 7 reps vanaf de 90gr naar boven en dan 7 volledige bicep curls.
Nou geloof mij, als je ene pomp in je biceps wil hebben zou je hem voor de gein eens moeten doen, echt bizar.
Hij blijft bij mij een tijdje erin:P

7-7-7? Wij doen dat al jaren maar dan 10-10-10 en op andere weken met laag gewicht 20-20-20, hier heb je meerdere dagen plezier aan!

voor welke wedstrijd ben je aan het trainen?
In ieder geval veel suc6, wedstrijden is aan mij niet besteed denk ik, 't is er net een beetje over, clean geraak je toch niet bij de eersten... da's jammer:(

groetjes Suusje

Mwoah, hangt van de wedstrijd af.
Flex cup is echt wel natural te doen;)

• #2.448
robke, uiteraard ook uitstappen;) Thanks! @suusje Tuurlijk is dat ook groot irritatiepunt voor mij.. Of mensen clean zijn op een wedstrijd of niet maar je kan echt wel winnen als natural hoor.. Gewoon zorgen dat alles klopt.. Fysiek, hardheid Etc.. Hoewel je een stuk dieper in je dieet zal moeten gaan. Maar het is niet onmogelijk! Daar ben ik van overtuigd. Maar vooralsnog geen wedstrijden op planning staan hoor.enne wat betreft 7.7,7 daarom heet de oefening ook 21en;) maar meer hh dan dit gaat hem voor mij niet worden..ik ga hier al echt stuk op Haha Maarre Mack.. Ik zou niet voor een flexcup gaan eerder de ybf daar word tenminste gecontroleerd;)

Ik dacht dat Ron een opmerking over 21-en maakte..tijdens de meeting..maar nu ga ik twijfelen:o
Anyway..eerst doe je een kwart curl van onderaf,dan begin je halverwege en curl je naar boven en dan de laatste 7reps doe je een hele bicep curl..nou dan lopen ze heel snel vol hoor:D

Ja 80kg squats was niet zo super..maar door wat omstandigheden had ik niet helemaal mijn hoofd erbij, maar ach toch al met al wel lekker getraind.:cool: Thnks:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 22:17 ----------

Ja daar ging ik echt stuk op zeg:fire:

Klopt. :p Leuke oefening he. Maar de bedoeling is deze met een straight barbell te doen, hierdoor krijg je veel meer flexi op je biceps. Ik doe 'm met de rug tegen de muur en beentjes iets naar voren, zo kan je niet smokkelen. ;)
En niet te licht pakken. Die laatste 7 moeten net aan kunnen, vanaf set 1. Overigens doe ik maar 3 sets.
En mijn biceps zijn dan 3 dagen keihard hahaha en de pomp is er 1,5 dag. Wow :p

Kijk dat vind bartje wel leuk, ga ik ook maar eens proberen:) Moet bigger guns hebben, superdude:)

• #2.451
Klopt. :p Leuke oefening he. Maar de bedoeling is deze met een straight barbell te doen, hierdoor krijg je veel meer flexi op je biceps. Ik doe 'm met de rug tegen de muur en beentjes iets naar voren, zo kan je niet smokkelen. ;)
En niet te licht pakken. Die laatste 7 moeten net aan kunnen, vanaf set 1. Overigens doe ik maar 3 sets.
En mijn biceps zijn dan 3 dagen keihard hahaha en de pomp is er 1,5 dag. Wow :p
Ron, straigt bb vind ik echt niet fijn..voelt niet lekker voor mij. Ezbar is al beter.. Maarre meer dan 10kg gaat t ook niet worden.. Deed m gister ook voor t eerst en al na 2 flinke oef dus ik kijk wel even. Ik ben zelf heel erg gebrand op nette uitvoering dus niet gaan schommelen Etc.. t zou anders ten koste gaan van de oef de dat is zonde..Thanks Anyway voor de tip:)

ybf wordt niet gecontroleerd;)

• #2.453
sinds wanneer niet?niet?

dat de zogenaamde YBF natural contest iedereen aan mee kan doen.

Dat is toch die in beverwijk? elk jaar in oktober ofzo?

Ken genoeg lui die mee hebben gedaan die een test niet zouden halen;)

In NL wordt nooit getest, is veel te duur.

• #2.456
Kijk dat vind bartje wel leuk, ga ik ook maar eens proberen:) Moet bigger guns hebben, superdude:)

in 2006 moest er gewoon geplast worden hoor en werd er ook gewoon gecontroleerd..

Ohhh nouja ik doe het voor mezelf.

• #2.459
Alleen er is nog nooit iemnad positief bevonden :D

Oh als jij het zegt.. ik heb geen idee.
Ik was echt in de veronderstelling dat het natural was.
Ik vind zoieso dat de "gebruikers' genoeg wedstrijden hebben om aan mee te doen dus blijf dan lekker weg van de ybf..
Besides wat voor kick geeft het indien je gebruikt om van een natural te winnen?? Maar dat is mijn mening.
Anyway ik vind de ybf nog steeds de meest eerlijke wedstrijd ook omdat je er op fysiek word ingedeeld.

Vandaag een rug-schouder training..

Deadlift (ik voelde goed dat ik gister had gesquat:()
8x50kg
8x70kg
8x80kg
6x90kg
6x90kg

Bor:
8x30kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x50kg

Pull ups wide grip:
5x5bw

Straight arm pull down:
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg

Rear deltoid machine:
8x21kg'
8x28kg
8x35kg
8x42kg
8x42kg

Db shoulder press:gewicht per db
8x12,5kg
8x15kg
8x17,5kg
8x17,5kg
8x17,5kg jaa nu 3 sets helemaal alleen zonder spotter in de buurt en hij ging correcto:D

Side raises
5x8x7,5kg

front raise:
5x16x7,5kg

Shrugs:
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg
8x100kg ja lekkerrr, ging best soepel eigenlijk.

Mp:
5x8x27kg

% gemeten en dat gaat steeds beter..
Ik blijf ook redelijk mijn aantal kg's houden..
Ik heb alleen wel t idee dat ik voch vasthou van magnificent.. meer mensen last van??
Morgen samen met mannetje borst trainen, ff knallen..hoewel dat doe ik regelmatig maar nu samen even knallen:D
Vandaag ook 20min langer over mijn training dan normaal.. meestal binnen uur wel klaar of net aan..maar nu moest ik echt gewoon mensen corrigeren..en ja van het één komt het ander en dat kostte mij dus tijd:o
Ach hopelijk steken ze er wat van op.

Klasse training. Die pullups zijn machtig hoor. :eek: Db presses naar een nieuw niveau en die shrugs ook wow. :D

Terug
Naar boven