XXL Nutrition

LOG: Miss H..

sterke deadlifts ook zeg, ik hou altijd vocht vast dus mij moet je niks vragen :roflol:

Morgen borstdaggie, bij mij ook:) lekkerste trainingen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.462
Klasse training. Die pullups zijn machtig hoor. :eek: Db presses naar een nieuw niveau en die shrugs ook wow. :D
dank je,dank je;), ja presses gaan idd steeds lekkerder:cool: en shrugs is altijd al één van mijn favo oefeningen geweest, heerlijk

sterke deadlifts ook zeg, ik hou altijd vocht vast dus mij moet je niks vragen :roflol:

Morgen borstdaggie, bij mij ook:) lekkerste trainingen!
Nou dit was de tweede keer dat ik gewone dl deed, normaliter altijd sldl..maar dit voelt wel lekker moet ik zeggen.
Op benen dag doe ik sldl en rug dan de gewone dl:) Thnks..was wel zwaar, barbell op de grond en weer omhoog.. ****ing hell zeg.
Ik doe m dan in een hexbar, maar die hexbar draai ik dan om zodat ik m net zo diep doe als met een o.h. alleen de grip is fijner:) (natuurlijker)
Hmm jij houd altijd vocht vast?? waardoor? drank..hihihi

En borst..ik hou van borst trainen:D

Sterke presses miss!
Fijn dat je % weer is gezakt :)

Ik denk door mij niet zo schone voeding en drank gebruik... whaha.

Lekkere presses ! En mooi dat je % weer gedaald zijn.

Magnificent? :roflol:

Een zooi suiker en creatine daar hou je natuurlijk een pak vocht van vast ;)

• #2.468
Ja maar is dat dan even tijdelijke reactie en gaat dat dan naar een paar dagen over..of blijft het zolang je magnificent gebruikt?
Er zitten ook wel een hoop goeie ingredienten in hoor:P

Nee, niet tijdelijk. Carbs houden sowieso altijd vocht vast. Dacht dat zelfs 1gr carbs tot 4gr vocht kon
vasthouden. Creatine heeft onderhuids vocht in het begin enkel. Maar dat zou eigenlijk niet mogen met
die creatines. Maar inderdaad, dat trekt weg. Behalve het intra musculair vocht. Maar dat is wel een goed ding.

En er zitten inderdaad wel leuke dingen tussen maar imo allemaal te laag gedoseerd. Komaan, wat ben
je nu met 4gr peptopro & 1gr BCAA. Die Taurine is nog ok gedoseerd maar die 0.5g Carnitine is toch ook niets.

meeste supps zijn overbodig;)

• #2.471
Nee, niet tijdelijk. Carbs houden sowieso altijd vocht vast. Dacht dat zelfs 1gr carbs tot 4gr vocht kon
vasthouden. Creatine heeft onderhuids vocht in het begin enkel. Maar dat zou eigenlijk niet mogen met
die creatines. Maar inderdaad, dat trekt weg. Behalve het intra musculair vocht. Maar dat is wel een goed ding.

En er zitten inderdaad wel leuke dingen tussen maar imo allemaal te laag gedoseerd. Komaan, wat ben
je nu met 4gr peptopro & 1gr BCAA. Die Taurine is nog ok gedoseerd maar die 0.5g Carnitine is toch ook niets.
Ja das miss wel zo..maar soms iets proberen kan nooit geen kwaad..ik had het ook als sample gekregen dus ach.. van Pepto-pro weet ik zeker dat t werkt. Maar dit is idd wel behoorlijk laag gedosseerd.
Ik kijk t gewoon even aan, thnks

Ja maar das niet alle.. en sommige sups werken zeker wel.
En daarvoor moet je het eerst uitproberen voor je zeker kan zeggen dat t niet werkt.
Peptopro was ik ook vrij sceptisch over maar die werkt zeker wel..(alleen niet te zuipen maar ok)
Maar zoieso valt en staat alles met een goede voeding;)

Je moet vooral de etiketten lezen en vergelijken met studies dan weet je gelijk wat er werkt en wat niet.

Maar zoieso valt en staat alles met een goede voeding

+1

Supps zijn maar aanvulling indd.

• #2.474
Je moet vooral de etiketten lezen en vergelijken met studies dan weet je gelijk wat er werkt en wat niet.

True, maar soms niet de zin en de tijd ervoor om het allemaal uit te zoeken:o
En dan wil je gewoon de etiketten wel eens geloven... ik neem het toch gewoon even door en kijk dan even hoe of wat..
Ik was alleen benieuwd naar het vocht-verhaaltje..aan de andere kant..het is vocht, dus ook zo weer weg.Wel bedankt voor je two cents Robke;)

Wat ik al weet dat enkel je training gaat verbeteren

- 3mg cafeine per kilo je prestaties gaat bevorderen.
- 3gr Taurine (1 voor, 1 tijdens & 1 na) je verzuring uitsteld.
- 3gr Beta Alanine zit op dezelfde receptor als taurine en samen zijn ze ook wel leuk. Specifiek tijdens cardio
- BCAA's tijdens het trainen je serontonine beinvloed en je vermoeidheid uitsteld
- 2gr Betaine is een top supp
- 3 a 5gr mono creatine word nog het beste opgenomen. Enkel 1 vorm van creatine is beter maar dan krijg je
enkel de kracht en niet de massa toename

Zijn gewoon dingen die ik zo al even uit mijn hoofd weet

• #2.476

- 3gr Beta Alanine zit op dezelfde receptor als taurine en samen zijn ze ook wel leuk. Specifiek tijdens cardio
- BCAA's tijdens het trainen je serontonine beinvloed en je vermoeidheid uitsteld
- 3 a 5gr mono creatine word nog het beste opgenomen. Enkel 1 vorm van creatine is beter maar dan krijg je

Thnks Robke;)

Welke is dat dan Robke :)

• #2.479
Vandaag een lekkere borst training gehad:)

Incline db press:
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg easy
8x25kg, ging ook lekker:)

bench press:
8x50kg
8x55kg
8x55kg
8x60kg
3x65 kg (allleen;) , en daarna nog aantal reps met spot..wel alle zeilen bij hoor

Machine peck deck, gestrekte armen:
8x28kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x49kg

Cable flyes:
8x15kg
8x15kg
3x8x20kg

Incline machine chest press:
8x25kg
8x32kg
8x39kg
7x47kg
7x47kg

Dippen bw: between bars:
8xbw+2,5kg
8xbw+5kg
8xbw+7,5kg
8xbw+10kg
8xbw+15kg (ach laatste setje ik d8 gewoon doen, en hij ging lekker:)

Bench dips:
15xbw+10kg
15xbw+15kg
15xbw+20kg
15xbw+25kg
15xbw+25kg

Rope triceps extension:uiteindes helemaal naar buiten uitstrekken
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x30kg
8x30kg

One arm triceps extension (gewoon lekker volmaken die hap)
10x10kg
10x10kg
10x12kg
10x15kg
10x15kg
en dan nog even 25hh met 5kg..nou armen zitten vol hoor:p

Morgen onverwacht dagje vrij dus lekker samen met mijn mannetje trainen, yihaa:D

Die triceps van jou moeten kollosaal zijn hahaha

Terug
Naar boven