- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank je,dank jeKlasse training. Die pullups zijn machtig hoor.Db presses naar een nieuw niveau en die shrugs ook wow.
![]()
, ja presses gaan idd steeds lekkerder
en shrugs is altijd al één van mijn favo oefeningen geweest, heerlijkNou dit was de tweede keer dat ik gewone dl deed, normaliter altijd sldl..maar dit voelt wel lekker moet ik zeggen.sterke deadlifts ook zeg, ik hou altijd vocht vast dus mij moet je niks vragen
Morgen borstdaggie, bij mij ooklekkerste trainingen!
Thnks..was wel zwaar, barbell op de grond en weer omhoog.. ****ing hell zeg.
(natuurlijker)
Dank je wel, ook blij mee

whahahaIk denk door mij niet zo schone voeding en drank gebruik... whaha.

was ook blijLekkere presses ! En mooi dat je % weer gedaald zijn.

Ja maar is dat dan even tijdelijke reactie en gaat dat dan naar een paar dagen over..of blijft het zolang je magnificent gebruikt?Magnificent?
Een zooi suiker en creatine daar hou je natuurlijk een pak vocht van vast![]()

Ja maar is dat dan even tijdelijke reactie en gaat dat dan naar een paar dagen over..of blijft het zolang je magnificent gebruikt?
Er zitten ook wel een hoop goeie ingredienten in hoor![]()
Ja das miss wel zo..maar soms iets proberen kan nooit geen kwaad..ik had het ook als sample gekregen dus ach.. van Pepto-pro weet ik zeker dat t werkt. Maar dit is idd wel behoorlijk laag gedosseerd.Nee, niet tijdelijk. Carbs houden sowieso altijd vocht vast. Dacht dat zelfs 1gr carbs tot 4gr vocht kon
vasthouden. Creatine heeft onderhuids vocht in het begin enkel. Maar dat zou eigenlijk niet mogen met
die creatines. Maar inderdaad, dat trekt weg. Behalve het intra musculair vocht. Maar dat is wel een goed ding.
En er zitten inderdaad wel leuke dingen tussen maar imo allemaal te laag gedoseerd. Komaan, wat ben
je nu met 4gr peptopro & 1gr BCAA. Die Taurine is nog ok gedoseerd maar die 0.5g Carnitine is toch ook niets.
Ja maar das niet alle.. en sommige sups werken zeker wel.

Je moet vooral de etiketten lezen en vergelijken met studies dan weet je gelijk wat er werkt en wat niet.

Wat ik al weet dat enkel je training gaat verbeteren
- 3mg cafeine per kilo je prestaties gaat bevorderen.
- 3gr Taurine (1 voor, 1 tijdens & 1 na) je verzuring uitsteld.
- 3gr Beta Alanine zit op dezelfde receptor als taurine en samen zijn ze ook wel leuk. Specifiek tijdens cardio
- BCAA's tijdens het trainen je serontonine beinvloed en je vermoeidheid uitsteld
- 2gr Betaine is een top supp
- 3 a 5gr mono creatine word nog het beste opgenomen. Enkel 1 vorm van creatine is beter maar dan krijg je
enkel de kracht en niet de massa toename
Zijn gewoon dingen die ik zo al even uit mijn hoofd weet

Welke is dat dan RobkeWat ik al weet dat enkel je training gaat verbeteren
- 3mg cafeine per kilo je prestaties gaat bevorderen.
- 3gr Taurine (1 voor, 1 tijdens & 1 na) je verzuring uitsteld.
- 3gr Beta Alanine zit op dezelfde receptor als taurine en samen zijn ze ook wel leuk. Specifiek tijdens cardio
- BCAA's tijdens het trainen je serontonine beinvloed en je vermoeidheid uitsteld
- 2gr Betaine is een top supp
- 3 a 5gr mono creatine word nog het beste opgenomen. Enkel 1 vorm van creatine is beter maar dan krijg je
enkel de kracht en niet de massa toename
Zijn gewoon dingen die ik zo al even uit mijn hoofd weet

, en daarna nog aantal reps met spot..wel alle zeilen bij hoor