MuscleMeat

LOG: Miss H..

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:heb ik net mijn hele training gepost..druk ik op verwerken..staat er u bent niet ingelogd!! terwijl er toch echt boven in het hoeke "welkom Miss H staat:mad:

Dan krijg je een combo met eronder een nieuwe login. Log je hier in dan blijft alles bewaard, log je bovenin in. (rare zin zo) Dan verlies je alles wat je hebt ingetypt.
Optie is backspace gebruiken totdat je je tekst weer hebt en dan in het veld klikken en ctrl A (select all), ctrl C en inloggen en dan invoegen met ctrl V. ;)
Maar dat wist je al toch. :)

Je kan er ook voor Kiezen altijd aangemeld blijven;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.503
:roflol: dat is mij ook al een paar keer overkomen, sinds dien doe ik eerst ff kopieeren voordat ik op post druk
Tja miss wel handig jah.. lekker ben jij trouwens..beetje mij uitlachen:rolleyes::p

Dan krijg je een combo met eronder een nieuwe login. Log je hier in dan blijft alles bewaard, log je bovenin in. (rare zin zo) Dan verlies je alles wat je hebt ingetypt.
Optie is backspace gebruiken totdat je je tekst weer hebt en dan in het veld klikken en ctrl A (select all), ctrl C en inloggen en dan invoegen met ctrl V. ;)
Maar dat wist je al toch. :)
Ehmm ja wist ik allang??? hahaha thnks, helaas voor deze tekst te laat dus opnieuw tikken dan maar

Je kan er ook voor Kiezen altijd aangemeld blijven;)
Ja klopt..maar there's something wrong with this computer:mad:
Ach.. ben al weer van t baal moment bekomen dus tik t nog wel een keer;)

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 21:37 ----------

Pfffff alle dames hier worden sterker als ik :)
sorry:o

herstel , in verhouding zijn ze al sterker dan je G :D
maar stiekum vind ik het wel een beetje leuk...:D

Goed bezig! prachtige stat's keep up the good work.
thank you:)

nice one hoor! werd je goed gemotiveerd door je kerel!
Ja ik vind t heerlijk met hem samen te trainen,hij is ook de reden dat ik ooit met deze sport in aanraking ben gekomen:) En wij kunnen elkaar altijd wel tot het uiterste krijgen dus das wel leuk altijd..
Ja mannnen, het hoeft niet altijd een man te zijn met wie je hard kan trainen;)

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 21:39 ----------

Hoofdpijn en uitgerekend op een benendag, man wat was ik daar ziek van zeg! Letterlijk en figuurlijk:mad:
Dus deze training hoort bij de onderhoudstraining..bah

Squats:
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg

Sldl:
8x60kg
8x70kg
8x75kg
8x80kg
8x80kg

Leg press:
8x70kg
8x79kg
8x88kg
8x97kg
8x106kg

Laatst bewerkt:
  • #2.504
Rest van de training staat dus hierboven!

Leg extension:
8x49kg
8x56kg
8x63kg
8x70kg
8x77kg

Leg curl:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x63kg

Kuiten op de leg press:
15x27kg
15x36kg
15x45kg
15x54kg
15x54kg

Hammergrip pull ups:
8xbw
8xbw
7xbw
7xbw
8xbw gaat steeds lekkerder, tijdje terug was ik al blij met 5x5bw:)

21en:
5 setjes van 21hh met 17kg, branden doen ze wel hoor dan :P

Overhead cable extension:
8x10kg
8x10kg
8x10kg
8x15kg
8x15kg

Rope bicep curl:
10x15kg
10x15kg
3x10x20kg

Soms zakte de hoofdpijn iets maar overgrote deel was ie vervelend aanwezig en ik merkte t behoorlijk tijdens mijn training..bah!

Toch nog behoorlijke training ondanks de hoofdpijn. Straks lekker slapen en morgen fris weer op;)

Nondeju wat een training en helemaal met hoofdpijn zeg! Wat drijft jou dan toch door te trainen als je niet lekker bent? Geef mij eens wat van die motivatie:) Zal ik je niet meer uitlachen:)

Lekkere training zeg en toppertje op de 21'ers. Koppijn komt bekend voor. Heb er ook mega last van vandaag. Met de pulldown helemaal. Weer ziek aan het worden !!!!

• #2.508
Toch nog behoorlijke training ondanks de hoofdpijn. Straks lekker slapen en morgen fris weer op;)
Ik denk t wel, mijn hoofdpijn is inmiddels weg:P

Nondeju wat een training en helemaal met hoofdpijn zeg! Wat drijft jou dan toch door te trainen als je niet lekker bent? Geef mij eens wat van die motivatie:) Zal ik je niet meer uitlachen:)
Tja maar wilde eigenlijk zwaarder en lunges doen ipv leg press maar goed..
Ehm motivatie tja..
Een wijs man zei mij ooit eens: 'een verloren training haal je nooit meer in!' en iedere keer als ik ook maar enigzins denk om over te slaan of te stoppen..denk ik daar even aan en denk geen ge***k maar gewoon gaan!:cool:
Die wijs man, is trouwens mijn man hihihihihi:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 22:05 ----------

Lekkere training zeg en toppertje op de 21'ers. Koppijn komt bekend voor. Heb er ook mega last van vandaag. Met de pulldown helemaal. Weer ziek aan het worden !!!!

Miss zit er wel weer sneeuw in de lucht ofzo??? Dan krijg ik ook altijd wel hoofdpijn..
Maar dank je wel Ron:D

Kijk, dat soort teksten ga ik maar eens in mijn bolle kop prenten:)

Ik krijg hoofdpijn van jouw trainingen

• #2.511
Kijk, dat soort teksten ga ik maar eens in mijn bolle kop prenten:)

Geloof mij, je vergeet m nooit meer:D
Mijn man heeft m ooit gehoord van een vriend van hem..en hij is m ook nooit vergeten en ik dus ook niet.
Officieel is t eigenlijk" een overgeslagen training kan je nooit meer inhalen" hahaha iedere keer dat je nu denkt..ach ik doe vandaag maar ff half/half of je wilt stoppen..REMEMBER;)
En ik heb dan toch zoiets van ik ben er toch dus kan ik er maar het beste van maken ipv mijn tijd te verdoen.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 22:11 ----------

Ik krijg hoofdpijn van jouw trainingen
Ah echt waar?? alweer sorry dan:p Maar ik vandaag ook hoor;)

Wow wat een training miss!
Is je hoofdpijn over vandaag?

• #2.513
Wow, wat een training,hij ging echt lekker!
heerlijk, zo shit als gister zo lekker was hij nu:D

Bench press:
Eerst even opwarmen met los halter
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x60kg
5x65 helemaal alleen:) maandag was het 3x:cool:

Incline db press, gewicht is per db
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg
6x27,5kg Dikke pr, nog nooit gehaald en hij ging gewoon netjes.
Was een beetje huiverig ervoor maar voor niks druk gemaakt.
Wat was dat kicken hé:p Op naar de 30:cool:

Incline machine press:
8x27kg
8x34kg
8x41kg
8x48kg
8x48kg

Cable flyes:
8x15kg
8x15kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg

peck deck
8x21kg
8x28kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg

Dippen between bars:
8xbw
8xbw+5kg
8xbw+10kg
8xbw+15kg
8xbw+15kg

bench dips:
15xbw+10kg
15xbw+15kg
15xbw+15kg
15xbw+20kg
15xbw+25kg..pff deez moest wel van ver komen..maar ik dacht dat ik maandag ook de 25had gepakt..zal zo eens even terug kijken???

Triceps pushdown:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg niet helemaal netjes meer hoor

One arm cable extension:
8x10kg
8x10kg
8x10kg
8x15kg
8x15kg

Heerlijk getraind! Net mijn pot magnificent binnen en mijn peptopro dus kom maar binnen met die spiermassa:D
En ik dacht nog wel dat ik geen pr zou gaan zetten, want toen ik t eerste gewicht pakte voelde het niet specta..zo zie je maar!

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 18:42 ----------

Wow wat een training miss!
Is je hoofdpijn over vandaag?

Haha grappig, jullie vinden het een goeie training van gister maar zo voelde ik het niet:o
Vandaaag trouwens wel en ja godzijdank was de hoofdpijn weer weg;)

Laatst bewerkt:
dat is echt een mega resultaat met je bench! Die incline db presses zijn ook erg sterk, waar komt die power in eens vandaag? Stiekem een danoontje op zeker...

Wow:eek: super zeg die db press!

• #2.516
dat is echt een mega resultaat met je bench! Die incline db presses zijn ook erg sterk, waar komt die power in eens vandaag? Stiekem een danoontje op zeker...
Dan was ik nog sterker geweest:P Ik weet niet hoe t ineens kan maar ik doe al een paar keer 2x8reps met de 25kg db's en mijn man zegt dan altijd als je een set kan volmaken aan het eind dan moet je zwaarder:D

Ja ben zelf ook best trots:D, wannneer ik een keertje de mogelijkheid heb als ik samen borst train met mijn man vraag ik wel of ie t wil filmen:)
Het laatste filmpje wat ik heb van de db press was 24kg..me proud

holymoly.... het beest is los! :D

Miss H is eigenlijk gewoon Mister H, :roflol: djees wat een gewichten. :eek:
Die incline db presses krijg je die zelf in positie of heb je daar hulp in, vind het killing om in positie te brengen.
Vooral voor de schoduers trouwens.
Je gaat heel lekker hoor. Ik heb gisteren mijn training van vandaag gedaan.
Vandaag de hele dag vergadering. :( Maar goed, gisteren dus wezen dippen op BW.
Evenwijdige steunen die lekkere dikke grepen hebben. Dan gaat dat dippen veel lekkerder. ;)
Pakte gelijk mijn rep-PR op BW hahaha.

• #2.520
Miss H is eigenlijk gewoon Mister H, :roflol: djees wat een gewichten. :eek:
Die incline db presses krijg je die zelf in positie of heb je daar hulp in, vind het killing om in positie te brengen.
Vooral voor de schoduers trouwens.
Je gaat heel lekker hoor. Ik heb gisteren mijn training van vandaag gedaan.
Vandaag de hele dag vergadering. :( Maar goed, gisteren dus wezen dippen op BW.
Evenwijdige steunen die lekkere dikke grepen hebben. Dan gaat dat dippen veel lekkerder. ;)
Pakte gelijk mijn rep-PR op BW hahaha.

Mister?? Nou dat zal ik maar niet tegen mijn man zeggen..ik heb m ook nog nooit horen klagen:sad::p
Tot 25kg breng ik ze zelf in positie maar die 27,5kg heb ik hulp bij gekregen.
Ik ga met een soort hupje en push ze dan in eé'n keer naar boven;)
Verder nooit zo veel last met het in positie brengen alleen dat t veel kracht kost maar ach, daar word je ook sterk van toch??:P
Kijk Ron een pr op dippen, wie had dat gedacht! Nice ik ben trots op je;)
Ik vind t dippen juist lkkerder met smallere grip..anders houdt het voor mij niet lekker vast.
Morgen weer rug-schouders met mijn botjebuilder

Terug
Naar boven