MuscleMeat

LOG: Miss H..

Beterschap miss.

zo nu zelf ziek.. Bah! Ik denk ik laat t maar weten anders worden jullie boos:) echt één ziekenboeg hier. Tot gauw

Boos worden we niet. Ongeduldig, zeker als je een tijdje niets laat horen hier. :rolleyes:
Maar je bent nu geoorlooft afwezig hier. Rust en herstel en dan snel weer aan het ijzer. ;)

zorg je nu net zo goed voor jezelf als vorige week voor je zoontje!
geduld Miss.... 't komt echt allemaal weer goed ;)

Beterschap!!

Eerst wordt kindje ziek en de ziekte gaat dan langzaam naar papa en mama
Heb dat vroeger zo vaak gehad
Zit niets anders op dan lekker rustig aan te doen en even goed te herstellen en daarna weer knallen.
Beterschap hoor

Take care lady H

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.548

Boos worden we niet. Ongeduldig, zeker als je een tijdje niets laat horen hier. :rolleyes:
Maar je bent nu geoorlooft afwezig hier. Rust en herstel en dan snel weer aan het ijzer. ;)

zorg je nu net zo goed voor jezelf als vorige week voor je zoontje!
geduld Miss.... 't komt echt allemaal weer goed ;)

Eerst wordt kindje ziek en de ziekte gaat dan langzaam naar papa en mama
Heb dat vroeger zo vaak gehad
Zit niets anders op dan lekker rustig aan te doen en even goed te herstellen en daarna weer knallen.
Beterschap hoor

U allen hartstikke bedankt:)
Na een week á anderhalf flink ziek te zijn geweest is het nu bijna vertrokken, alleen nu is manlief de sjaak.
Kindlief heeft vakantie dus ik kan nog niet trainen..:mad::mad: Ik moet nl die kleine van de oppas verlossen als ik klaar ben met werken en kan dus niet trainen..
Ik baaaaal erg! Maar goed, als hij eenmaal beter is kunnen we weer ervoor gaan..die 30ers db press moeten er toch een keer aan geloven:PPP

Kijk, jij bijna beter, mannetje ff verzorgen, is tie ook snel beter en hoppa, 30's pressen:)

nice

Awww :(
Sterkte met iedereen oplappen!

• #2.551
Kijk, jij bijna beter, mannetje ff verzorgen, is tie ook snel beter en hoppa, 30's pressen:)

nice
Was t maar waar..mannetje wil niet echt vlotten..nu aan de anti-biotica..means dat omdat die kleine jongen nog vakantie heeft ik nog niet kan trainen:mad:
Ik zit inmiddels al op 64.9kg:(, voordat ik ziek werd toch alweer op 66,5kg..en eet nu toch alweer paar dagen gewoon. Zal ik nu echt zoveel spiermassa kwijt zijn:mad::mad:?

Awww :(
Sterkte met iedereen oplappen!
TTja t heeft even nodig..ik kan niet wachten om weer te beginnen..
Hopelijk van t weekend..

vooral vocht

vvm duurt wel ff voordat je dat kwijt bent;)

Was t maar waar..mannetje wil niet echt vlotten..nu aan de anti-biotica..means dat omdat die kleine jongen nog vakantie heeft ik nog niet kan trainen:mad:
Ik zit inmiddels al op 64.9kg:(, voordat ik ziek werd toch alweer op 66,5kg..en eet nu toch alweer paar dagen gewoon. Zal ik nu echt zoveel spiermassa kwijt zijn:mad::mad:?

TTja t heeft even nodig..ik kan niet wachten om weer te beginnen..
Hopelijk van t weekend..

Vervelend zeg! Kun je thuis ook wat doen of houdt je maar gewoon verplichte rust?
Heb laatst eens benen thuis gedaan , week spierpijn dus heeft zeker wel effect gehad:)

Nee joh je bent geen ons massa kwijt, zo snel gaat dat niet. Toch!!!

Denk dat je vocht kwijt bent, je bent zelf toch ook ziek geweest (veel naar het toilet geweest?)
Zou me niet zo druk maken.
Bij mij viel het ook mee wat ik uiteindelijk aan massa kwijt raakte toen ik geblesseerd raakte.
Als je straks weer normaal aan de bak gaat dan pomp je je spieren weer vol met vocht en voeding en heb je het er zo weer bij (spiergeheugen)

• #2.556
vooral vocht

vvm duurt wel ff voordat je dat kwijt bent;)
ja dat hoop ik dan maar.. blijft toch wel ff schrikken:o

Vervelend zeg! Kun je thuis ook wat doen of houdt je maar gewoon verplichte rust?
Heb laatst eens benen thuis gedaan , week spierpijn dus heeft zeker wel effect gehad:)
nah, ben zelf ook nog niet helemaal top fit..en mijn zoontje is dus ook nog vrij deze week dus lukt toch niet lekker om hier iets te doen.
Ik hoop miss morgen en zondag wat te kunnen doen..maar dat ligt aan eventuele oppas

Nee joh je bent geen ons massa kwijt, zo snel gaat dat niet. Toch!!!
nee zou je denken..maar in mijn ogen ziet het er echt ineens anders uit zeg maar.. naja ik zie het volgende week weer als ik weer aan de bak mag..godzijdank

Denk dat je vocht kwijt bent, je bent zelf toch ook ziek geweest (veel naar het toilet geweest?)
Zou me niet zo druk maken.
Bij mij viel het ook mee wat ik uiteindelijk aan massa kwijt raakte toen ik geblesseerd raakte.
Als je straks weer normaal aan de bak gaat dan pomp je je spieren weer vol met vocht en voeding en heb je het er zo weer bij (spiergeheugen)
Ja ben zelf ook flink ziek geweest,koorts en de hele rataplan.. ik hou je aan je woord Grosje:p

• #2.557
Oh.. eindelijk..eindelijk kan ik straks weer trainen!! Ben zo blij..gelukkig weer in t schema:)
Word lekker borst-tri vandaag.,.denk alleen dat ik heel erg ga schrikken maar das maar even..hopelijk ben ik zo weer op mijn oude gewichten;)

ja dat zal wel een klein klapje worden na de training
Gek genoeg is zo'n eerste training bij mij vaak beter omdat je spieren helemaal herstelt zijn.
Nou ja... jij hebt natuurlijk ook nog een tijdje bacterien van je af moeten slaan :)
Qua gewicht zal je zo weer op schema liggen.. weet ik zeker
veel plezier straks

Lekker knallen Miss H. Maximaal en dan helemaal kapot zijn van de spierpijn. Go go go

• #2.560
ja dat zal wel een klein klapje worden na de training
Gek genoeg is zo'n eerste training bij mij vaak beter omdat je spieren helemaal herstelt zijn.
Nou ja... jij hebt natuurlijk ook nog een tijdje bacterien van je af moeten slaan :)
Qua gewicht zal je zo weer op schema liggen.. weet ik zeker
veel plezier straks
nou was wel te merken hoor dat ik er 2,5week uit lag maar okee..ben happy

Lekker knallen Miss H. Maximaal en dan helemaal kapot zijn van de spierpijn. Go go go
gedaan:cool:

Okee..nou stervensdruk in de gym..dus mijn schema nogal om moeten gooien maar goed..

Borst-tri

Incline db press gewicht per db
12x12,5kg
8x15kg
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg bij laatste 2 reps lichte spot gehad

Incline bench machine:
8x27kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
7x49kg weet niet de excate gewichten maar ik d8 dat dit het was..

Bench press (nu pas..tja dat moet je wel op kracht inleveren als derde oef..)
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg

Cable fly:
8x10kg
8x10kg
8x15kg
8x15kg
8x15kg

Peck deck:
8x27kg
8x35kg
8x42kg
8x42kg
8x42kg

Dippen tussen bars:
5x10xbw

Bench dips:
15xbw+5kg
15xbw+10kg
15xbw+10kg
15xbw+10kg
15xbw+10kg ffffff stuk man

french press:
8x13kg
8x13kg
8x15,5kg
8x15,5kg
8x15,5kg

One arm cable extension:
5x8x10kg

Ja wel her en der in moeten leveren op kracht maar dat komt wel snel genoeg terug..
Qua lijf vind ik de schade gelukkig ook wel mee vallen..dus we gaan weer lekker door.
Dinsdagavond rug-schouders op het menu

Terug
Naar boven