MuscleMeat

LOG: Miss H..

Mister?? Nou dat zal ik maar niet tegen mijn man zeggen..ik heb m ook nog nooit horen klagen:sad::p
Tot 25kg breng ik ze zelf in positie maar die 27,5kg heb ik hulp bij gekregen.
Ik ga met een soort hupje en push ze dan in eé'n keer naar boven;)
Verder nooit zo veel last met het in positie brengen alleen dat t veel kracht kost maar ach, daar word je ook sterk van toch??:P
Kijk Ron een pr op dippen, wie had dat gedacht! Nice ik ben trots op je;)
Ik vind t dippen juist lkkerder met smallere grip..anders houdt het voor mij niet lekker vast.
Morgen weer rug-schouders met mijn botjebuilder

Ach dat mag ik wel zeggen, hij weet wie ik ben toch. :) Dus niet meer bedroeft zijn hoor. ;)
Het lijkt wel of er op BB gebiedt extra motivatie gevonden is tijdens de meeting.
Ook Grosje gaat lekker, pakt nu grotere rep-range en luisterd naar zijn lijf.
Best grappig om dat te concluderen. Wie had dat dan gedacht.

Ik stond eergisteren met 2 gasten te praten die aan het trainen waren. En zij wilde wel breed worden.
Nou dat gaat toch alleen maar lukken met de spuit was hun conclusie.
Dus ik vertel hun mijn verhaal. Dat ik van 34% afkom en dat ik 24cm buikomvang kwijt ben.
En dat ik mijn voeding en training heel serieus neem. Verbaast zeggen ze tegen me "jeetje dan ben je echt dik geweest". "En je ziet echt wel dat je veel spieren hebt!" "Kijk eens naar je schouders en biceps".
Hahaha en ze hebben nog gelijk ook. Weet je ik ben vanaf nu gewoon trots op wat ik heb bereikt.
Zo dussssssss:D En ik ga maximaal voor YBF 2013

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.522
Ach dat mag ik wel zeggen, hij weet wie ik ben toch. :) Dus niet meer bedroeft zijn hoor. ;)
Het lijkt wel of er op BB gebiedt extra motivatie gevonden is tijdens de meeting.
Ook Grosje gaat lekker, pakt nu grotere rep-range en luisterd naar zijn lijf.
Best grappig om dat te concluderen. Wie had dat dan gedacht.

Ik stond eergisteren met 2 gasten te praten die aan het trainen waren. En zij wilde wel breed worden.
Nou dat gaat toch alleen maar lukken met de spuit was hun conclusie.
Dus ik vertel hun mijn verhaal. Dat ik van 34% afkom en dat ik 24cm buikomvang kwijt ben.
En dat ik mijn voeding en training heel serieus neem. Verbaast zeggen ze tegen me "jeetje dan ben je echt dik geweest". "En je ziet echt wel dat je veel spieren hebt!" "Kijk eens naar je schouders en biceps".
Hahaha en ze hebben nog gelijk ook. Weet je ik ben vanaf nu gewoon trots op wat ik heb bereikt.
Zo dussssssss:D En ik ga maximaal voor YBF 2013

Ja we waren gewoon in goed gezelschap tijdens de mini-meet:)
Tja soms sta ik er versteld van in hoeverre je progressie kan bereiken Natural..je lichaam is tot zoveel in staat.
Daarom snap ik ook absoluut niet dat er al jongens zijn van 20jr die al aan hun eerste kuur beginnen?? Wtf?? Anyway..Nee ik zal nooit zo grooit worden als een Dana linn Bailey maar ik ga wel goed en natural en that count for something right:P
Ik wil wel graag de 40jr passeren zonder vage klachten etc..:cool:
Ja je armen zijn idd echt zeer flink, en die buikomvang gaat ook echt lekker. Kicken toch!
En Gros gaat idd ook goed..gelukkig maar.
En Dinky die 2,5kg vvm is aangekomen is 2mnd:D
We gaan lekkahhh
We komen ja aanmoedigen hoor bij de Ybf:)

Ik vind het ook een veel mooiere prestatie als je alles naturel hebt bereikt. En idd als je hoort wat sommige mensen aan klachten hebben. Zou ik er niet voorover hebben.

Iedereen gaat echt lekker, gaat een goed jaar worden;)

• #2.525
Lekker naturel blijven
Toevallig was gisteren bij pownieuws nou net de sportschool waar ik train op tv
Kijk vanaf ca 9 minuten

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1322541
Ik heb ook absoluut niet de intentie hoor. Gaat zonder ook prima, besides..iets wat je leent moet je altijd weer terug geven;)

Ik vind het ook een veel mooiere prestatie als je alles naturel hebt bereikt. En idd als je hoort wat sommige mensen aan klachten hebben. Zou ik er niet voorover hebben.

Iedereen gaat echt lekker, gaat een goed jaar worden;)
Daar ben ik van overtuigd!

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 22:39 ----------

Tja, alsof het dopinggebruik wat nieuws is... dat weten we toch allang?? Mensen zijn tegenwoordig gewoon lui, als ze 2mnd sporten dan gooien ze er de eerste troep al in. Stel je voor als je zegt dat dit een sport is waar je in jaren moet denken (qua resultaat) dan zinkt de moed hun al in de schoenen.

• #2.527
Zeg waar zit je? Ben je zo druk met je opleiding?

Ik vind je stoer.

ze is stoer!

Miss H,alles oke?

• #2.532
Zeg waar zit je? Ben je zo druk met je opleiding?
Ja en een ziek kind die heel erg aan mama hangt..

:o dank je

:o:o hahaha

tja okee..ja het is wel ok..
Afgelopen vrijdag gewoon een goeie training gehad, maandag ook gewoon benen getraind.
Gister de hele dag stage gelopen tot 17.30 en daarna moest eerst mijn mannetje trainen en sávonds les geven dus toen hij thuis kwam, stond mijn hoofd er niet echt naar.
Vandaag ook niet getraind ivm mijn zoontje die de hele dag om mij aan het huilen was..dus er zijn niet veel redenen dat ik niet zou gaan trainen maar dit is er wel één van.
Dus ik denk verplicht een weekje deload voor deze mevrouw..content ben ik er absoluut niet mee maar ja..soms loopt het nou eenmaal iets anders dan je voor ogen hebt.
Dus dan schiet het loggen er even bij in..maar still here hoor..ik ben niet zomaar weg:p
Thnks Guys

gelukkig:)

Helemaal begrijpelijk hoor, je kind komt op de eerste plaats en dan wij hahahaha.

geen probleem toch?
soms komt het ff niet uit
maar we houden je in de gaten:)

weekje rust is geen probleem, zolang voeding maar scherp blijft;)

Maar lijkt me bij jou geen probleem:)

• #2.537
;)

Helemaal begrijpelijk hoor, je kind komt op de eerste plaats en dan wij hahahaha.
uiteraard:p

geen probleem toch?
soms komt het ff niet uit
maar we houden je in de gaten:)
Gelukkig maar:D

weekje rust is geen probleem, zolang voeding maar scherp blijft;)

Maar lijkt me bij jou geen probleem:)
whaha nou meestal als ik niet train dan is de discipline qua voeding ook ver te zoeken hoor:P maar daar maak ik mij niet zo druk ovr want heb ook genoeg discipline om straks de knop weer om te zetten hoor:P
Besides, als t goed is kan ik morgen weer trainen..dus ben ik 2x geweest deze week:o

Komt wel weer helemaal goed;) Soms gaan andere dingen gewoon voor, helemaal je zoontje.

• #2.540
zo nu zelf ziek.. Bah! Ik denk ik laat t maar weten anders worden jullie boos:) echt één ziekenboeg hier. Tot gauw

Terug
Naar boven