AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

meid je hebt gewoon een lekkere training gedaan waar menig man jaloers op is.
Het probleem met ons is dat we niet zo snel tevreden zijn terwijl andere jaloers kijken (erg frustie voor ons dus)
Beetje inleveren op kracht is normaal maar dat pak jij snel wel weer terug en dan ga je weer als een straaljager.
zo de komende 2 dagen tandjes op elkaar want je zal het best wel gaan voelen in de pecs

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.562
meid je hebt gewoon een lekkere training gedaan waar menig man jaloers op is.
Het probleem met ons is dat we niet zo snel tevreden zijn terwijl andere jaloers kijken (erg frustie voor ons dus)
Beetje inleveren op kracht is normaal maar dat pak jij snel wel weer terug en dan ga je weer als een straaljager.
zo de komende 2 dagen tandjes op elkaar want je zal het best wel gaan voelen in de pecs

Haha je zal ook wel gelijk hebben hihihi
Tevreden is deze sport is ook niet ok..dan zou je klaar zijn:P
Miss dat de magnificent en de pepto mij helpt met mijn spierpijn:D

Training was toch prima?

Weet dat je bigorexia hebt, maar je wordt vanzelf weer groter als training en voeding op orde zijn;)
Hoe lang heb je slecht gegeten? 1 week?
Met jou motivatie zo weer recht getrokken ja:)

Fijn dat je er weer bent Miss H

• #2.565
Training was toch prima?

Weet dat je bigorexia hebt, maar je wordt vanzelf weer groter als training en voeding op orde zijn;)
Hoe lang heb je slecht gegeten? 1 week?
Met jou motivatie zo weer recht getrokken ja:)

Haha bigorexia..nou valt ook wel mee toch:p
Nou niet eens heel slecht..maar niet voldoende eiwitten etc.. ach nu weer goed op weg..
Die 1,5kg zal er ook wel weer snel bij zitten..zal zoals je al eerder zei..voornamelijk vocht zijn:D

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 16:18 ----------

Dank je wel:D

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 16:18 ----------

Dank je wel:D

Toch een mooie training. Zijn jij en je zoontje weer helemaal beter?

• #2.567
Toch een mooie training. Zijn jij en je zoontje weer helemaal beter?
Thnkx, ja gelukkig wel..die kleine had nog een oorontsteking ook..gaf geen krimp.
Maar toen begon mijn man zelf ziek te worden en aangezien die kleine vakantie had..had ik dus geen optie om na mijn werk te kunnen trainen en moest gelijk naar t thuisfront.
Ach, begin is godzijdank weer gezet:)

Zo dus een hele ziekenboeg,
goed dat iedereen weer beter is !

Train ze weer knaller (kanjer)...
Groeten, Ray.........

She's back and with a killer look and training.

• #2.571
Haha..*blush*.. Nou als dit al een killertraining is..;)

worden je voorst schouderkoppen niet teveel belast , aangezien je volgende training weer schouders op het programma staat + rug natuurlijk

Mooi dat er weer gezondheid heerst bij jullie miss H, lekker aan het trainen weer.

• #2.574
vandaag toch benen gedaan.. Te veel last nog.. Van borst. Nou gewichten niet specta. 60kg squat,75kg sldl , uitstappen met maar 13kg.. 5.x16 en wat extensies en curls en toen bicep. Nu stuk en slapen.. Morgen nieuwe dag.

Je kunt niet verwachten dat je na ziekte en zorgen voor je gezinnetje die ook ziek waren dat je gelijk een knaltraining eruit perst! Je bent geweest toch, een wijs iemand leerde mij ooit het gezegde, een gemiste training kan je nooit meer inhalen...:) Jij bent gewoon geweest toch!

• #2.576
worden je voorst schouderkoppen niet teveel belast , aangezien je volgende training weer schouders op het programma staat + rug natuurlijk
Op zich nooit zoveel last van, alleen gister was ik nog zo stijf dat ik toch maa voor benen heb gekozen:p

Je kunt niet verwachten dat je na ziekte en zorgen voor je gezinnetje die ook ziek waren dat je gelijk een knaltraining eruit perst! Je bent geweest toch, een wijs iemand leerde mij ooit het gezegde, een gemiste training kan je nooit meer inhalen...:) Jij bent gewoon geweest toch!
Nee is ook waar..en wat een wijs iemand zeg:p Thnks Bartje

Vandaag rug-schouders gedaan:

Bor:
8x30kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x50kg

Pull ups wide grip:
5xbw
5xbw
'4xbw
4xbw
5xbw

lat pull small grip:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x56kg

rear deltoid cable cross:
8x5kg
8x5kg
8x10kg
8x10kg
8x10kg

straight arm pull down:
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg

hexbar shrugs:
8x60kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x80kg

seated db shoulder press:gewicht per db
8x10kg
4x8x15kg

bent over side raise:
5x8x7,5kg

front raises:
16x5kg
16x6kg
3x16x7,5kg

Cable side raise:
8x5kg
8x10kg (maar voelde niet helemaal lekker)
3x8x7kg

alles doet zeer man..maar goed..ben blij dat we het weer hebben gedaan:P

zo dat was toch een lekkere training
Niet meer brak?

Lekkere training weer. En dan die pull ups. Ik zie niks anders bij de dames die ik volg. Hmmm ga maar minder dames volgen denk ik. :sad:

ja maar Ron... wij hoeven niet zoveel gewicht op te trekken als jij hé... scheelt hem toch een kg of 30

Terug
Naar boven