- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja maar Ron... wij hoeven niet zoveel gewicht op te trekken als jij hé... scheelt hem toch een kg of 30

Ik doe ook pull ups en weeg 30kg meer dan Ron. Kom op Ron! Don't be a wuss
OT: Mooie rugtraining meid !
bedankt. Ik ga me omhoog trekken de volgende rugtraining. 
ja we doen ons best héfoei foei, beste workout weer! door de pijn heen getraind, tough girl

Thnk u RobkeIk doe ook pull ups en weeg 30kg meer dan Ron. Kom op Ron! Don't be a wuss
OT: Mooie rugtraining meid !
haha Instant motivatieHmmmbedankt. Ik ga me omhoog trekken de volgende rugtraining.
![]()

Bij onze volgende gezamelijke meet, wil ik minimaal 5x wide grip pull ups zienLekker lijstje H. Fuut fjuuw.
Elke mogelijkheid pak ik om me op te trekken. Hahahaha net gedaan aan de ballustrade van de tribune bij handbal.

dank je wel

Bij onze volgende gezamelijke meet, wil ik minimaal 5x wide grip pull ups zien
dank je wel![]()

Hou ik je aan!
Ha Ron dat moet je echt gaan halen
Jij wordt steeds sterker en daarnaast ook lichter dus 1+1 = 2... in the pocket
daarom, appeltje eitje hé RonThnks maar t gaat erom dat je gewoon voor jouw op je max traint en dan zegt gewicht niet zoveel hoor, die 25kg is bv voor mij net zo zwaar als ik noem maar wat de 14kg voor jou..zolang je niet de kantjes ervan af looptwhoah!! Waarom lees ik jouw blog eigenlijk...nu zijn mijn gewichten die ik pak om te huilen, hahaha!
Goe hoor!

tja die is zker belangerijk ja..alles hangt,valt en staat met uitvoeringDat ga je zeker wel halen. Wel goed denken om uithangen. Ik ging blijkbaar nog niet ver genoeg en was zo mooi bezig voor mijn gevoel. Toen weer terug naar 5 reps![]()
tja en dan te bedenken dat ik 2,5 week geleden de 27,5kg db pakte met de db press..maar goed, t gaat weer lekker! thnks
ja preciesKijk wat een weights... dat kan het voordeel zijn van opgefokt zijn![]()

haha t werkt echt, maar helemaal lekker is t ook niet hoor*zet opfokken in schema*
Fijne training en succes met de studie!

Tja, was idd best lekker maar borst is ook echt my favoriteje borst -training ziet er weer goed uit
daar heb je inmiddels zoveel basis mee opgebouwd
dat zelfs twee weken eruit liggen je bijna niks doet
mooi

Thnk u, wel echt wennen hoor, weer in de boeken turen..word er zo snel moe van