Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnks, nog zeker een jaar.. doe de opleiding hondentrimmenMooie military press.
Hoelang moet je nog studeren dan?
maar das best pittig maar wel heel leuk!2013 bouwjaarLekkere training weer Miss H. Zeg wat zijn jou doelen? Of is 2013 bouwjaar?
, mijn doel dit jaar is bouwen en goed de hondjes leren knippen
Juist zonder ondersteuning word je gedwongen nog beter op je uitvoering te letten en je focus echt op je rug-schouders te leggen. Staand dan ben je eerder geneigd als ie te zwaar word een legdrive te gebruikenIk zie dat jij geen rugondersteuning doet bij MP, dat werkt dus toch.
Ik irriteer me namelijk aan het bankje in mijn rug, kan dus ook zonder? ( mijn onderrug is er in principe sterk genoeg voor )
Dus ja hoor, gewoon zonder doen en voelen of t voor jou ook lekker aanvoelt
Tja t gaat wel maar merk wel dat het mij allemaal net ff meer kracht kost als 2,5week geleden hoorOndanks de griep die je had en de drukte zet je toch weer mooie sterke trainingen neer.
Je bent volgens mij (haast) niks terug gezakt.
Maar goed..t gaat wel ja..thnks voor de complimentjes
Ja hoor zo goed als, sommige staan zowat rechtop..ik niet.Bor helemaal 90 graden?
Dat is netjes hoor
Big h is niks verloren hoor![]()
Haha Big H..hmm sounds nice
Ja hoor zo goed als, sommige staan zowat rechtop..ik niet.
Zal als ik weer eens samen met mijn mannetje train en ik ook rug moet doen even vragen of hij wil filmenHaha Big H..hmm sounds nice
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar] dit is hoe ik hem gister uitvoerdeMP is in mijn ogen staand met barbell, alle andere varianten noem ik shoulderpress
Klasse training dame, zoals gewoonlijk.
, en die staat toch echt aangegeven als seated barbell millitary press. maar thnks Bart was idd best wel een aardige training.
Morgen happy chest dayvanavond een soort van semi-genieten, you know what i mean en morgen..yes i willgeniet er lekker van... (zowel vanavond als morgen)

als het beestje maar een naampje heeft tochik heb die oefening ook vaak gedaan zo zittend, is wat beter voor de rug.
Je krijgt dan onwijs veel druk op je rug en staande heb je dat niet 
Net nietJe krijgt dan onwijs veel druk op je rug en staande heb je dat niet
![]()

Srs? Ik deed dat toen speciaal om de rug wat te ontzien omdat ik rug problemen had.... Ik gebruikte ook de rugleuning toen.... Hebben ze me voor de gek gehouden in de gym![]()
Nu komt heel het gewicht te steunen op je onderrug. Als je rechtstaat op je benen
Je moet