Fitness Seller

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
Best grappig, Ik lees net t juryverslag..staat er als cmment bij mij..lange dame met wijde rug..en tussen haakjes..moet werken aan buik en benen..hmzz laat ik nou denken dat mijn buik juist wel ok was..?? Of moet ie juist ronder..dan gaan we gewoon ff naar de MAC..
Dat ik aan mijn benen moet werken dat weet ik ja, ben ik ook hard mee bezig..maar buik??? Wat jullie??

Vandaag trouwens ook weer heerlijk getraind..lekkr Borst+triceps

Bankdrukken
8*30
8*35
8*40
8*45
8*50 ging niet helemaal lekker, beetje opstart probs normaal sterker..???

Toen schuin drukken in de Smith..

8*30
8*34
8*40
8*41
8*41 ging redelijk..we hebben geen schuine bank en heb eigenlijk geen id wat de stang in de smith eigenlijk weegt..denk ook iets van in de 20kg..

Dumbbell Press

8*14
8*16
8*18
8*20
8*22kg db en die ging Lekkah!!!

Dumbbell Flyes

5*8 met 9kg db

Triceps

tricep pushdown touwtje
8*20
8*25
8*30
8*30
8*30

en de versie met je rug naar t multistation en dan extensie..geloof ik

8*25
8*30
8*30
8*35
8*37..(klein gewichtje erop..)

one arm cable extension

5*8 met geloof ik 5kg..

Daarna nog dippen

5*8 met bodyweight..

Toen nog 20min hardgelopen en 15min staand gespind en toen moesten we die kleine jongen halen..maar t was weer lekkerrr
Voelt toch wel weer lekkr om te trainen zonder honger hoor..

rebound training ... zal je vast wat extra opleveren qua vvm

Ten eerste gefeliciteerd met je 3e plaats. Jammer dat je zelf zo teleurgesteld bent. Niet doen! Gewoon doorgaan hoor. Je hebt de laatste tijd zo hard getraind en zo zwaar dieet gehad dat je niet na 1 teleurstelling moet opgeven. Waar je je teleurstelling moet zoeken is in het feit dat je verkeerde tanning hebt gebruikt. Geen glans en daarom was voor de jury waarschijnlijk te weinig definiering te zien. Vooral je mooie buik is daardoor waarschijnlijk niet goed genoeg beoordeeld.

Je badpak is echt super mooi. Niet weg doen, maar gewoon bewaren voor de volgende keer!;)

rebound training ... zal je vast wat extra opleveren qua vvm

Ehh leg s uit??? ikke ff niet snappenl..:rolleyes:

Ten eerste gefeliciteerd met je 3e plaats. Jammer dat je zelf zo teleurgesteld bent. Niet doen! Gewoon doorgaan hoor. Je hebt de laatste tijd zo hard getraind en zo zwaar dieet gehad dat je niet na 1 teleurstelling moet opgeven. Waar je je teleurstelling moet zoeken is in het feit dat je verkeerde tanning hebt gebruikt. Geen glans en daarom was voor de jury waarschijnlijk te weinig definiering te zien. Vooral je mooie buik is daardoor waarschijnlijk niet goed genoeg beoordeeld.

Je badpak is echt super mooi. Niet weg doen, maar gewoon bewaren voor de volgende keer!;)

Dank je wel voor je woorden..
Ik ben mijn ergste teleurstelling al kwijt, t blijft toch ook een jurysport en daar heb je natuurlijk ook te maken met persoonlijke voorkeuren wat iemand mooi vind..dat IS gewoon zo..
Ja dat ik verkeerde tanning had mag duidelijk wezen ja..als ik weer t podium opga...dan is het voor mij niets anders dan Dream tan..maar goed.
Nogmaals dank je wel en zelf ook heel veel suc6 met je doelen hé..

Ehh leg s uit??? ikke ff niet snappenl..:rolleyes:

:D als je je lichaam zolang gemarteld hebt zeg maar (door je cut) en je gaat dan terug eten en trainen zet je
sneller vvm aan ;) Je lichaam reageert dan beter op voeding en trainingsprikkels. Een beetje kort door de
bocht gezegd.

:D als je je lichaam zolang gemarteld hebt zeg maar (door je cut) en je gaat dan terug eten en trainen zet je
sneller vvm aan ;) Je lichaam reageert dan beter op voeding en trainingsprikkels. Een beetje kort door de
bocht gezegd.

Ahhh op die manier!
Nou dat komt dan mooi uit, want ik heb al 2 toptrainingen gehad..ging echt lekker..qua voeding..hmm kan beter maar daar begin ik volgende week weer aan, kan t nu echt even niet opbrengen om weer schoon te gaan eten..niet na 3mnd..koolvis en broccoli:barf:haha niu zo erg was t ook niet maar toch..
We gaan gewoon weer knallen..t uiterste weer uit elke training proberen te halen..(niet dat dat altijd lukt maar toch..)
En dan zien we wel hoe t loopt..:thumbs:

Er heerst sowieso nogal wat verwarring rondom de bodyfitness-klasse, toch? (Zie topic @ ander forum.) 't Is niet helemaal duidelijk wat de jury nou wil zien of zo...

Er heerst sowieso nogal wat verwarring rondom de bodyfitness-klasse, toch? (Zie topic @ ander forum.) 't Is niet helemaal duidelijk wat de jury nou wil zien of zo...

Ja dat is ook zo..
Dus ik ga lekker bouwen en over een tijd..(geen id hoe lang..) dan op t podium gaan staan en zorgen dat ze niet meer om mij heen kunnen..hoop dat ze tegen die tijd wel weten wat ze in een bf klasse zoeken>??;)

Zou wel prettig zijn inderdaad als er meer duidelijkheid komt... en vooral dat ze dat ook aanhouden en niet elk jaar veranderen... Hoor wel vaker verhalen, wordt je afgerekend op het een, verbeter je dat, en het volgende jaar wordt er weer de nadruk op iets anders gelegd. Handig!
Herken wel wat je zegt over dat eten hoor! Ontzettend moeilijk om weer dat dieet in te zetten. Gister had ik nog 1 smokkel, maar geloof dat ik het nu wel weer onder controlle heb :p
Lekker weer he trainen! Je hebt er weer een mooie training neergezet!

Zo lang je zelf maar tevreden bent ?

Je buik zag er super uit....vreemde opmerking, maar goed kan ook door de belichting zijn. Maar voor wat ik kon zien, je rug is idd mooi wijd, maar leek op de foto vlak.

Ik vond het ook een verassende uitslag, maar na uitleg snapte ik het ( een beetje). Het gaat om het totaal plaatje en ze gaan weer back 2 basic. Dit houd dus in 1ste plaats V shap of de bekende X, dan spieren niet te extreem wel lijnen niet te diep. En last maar niet geheel onbelangrijk uitstraling/ presentatie.

Badpak gewoon houden en een goede rebound pakken....Volgende x gewoon wat steentjes erop plakken.....

Je zag er goed uit, al houd ik persoonlijk meer van iets voller zoals je eerste foto ;).........

S6 en sorry voor mn late reactie :o

Je buik zag er super uit....vreemde opmerking, maar goed kan ook door de belichting zijn. Maar voor wat ik kon zien, je rug is idd mooi wijd, maar leek op de foto vlak.

Ik vond het ook een verassende uitslag, maar na uitleg snapte ik het ( een beetje). Het gaat om het totaal plaatje en ze gaan weer back 2 basic. Dit houd dus in 1ste plaats V shap of de bekende X, dan spieren niet te extreem wel lijnen niet te diep. En last maar niet geheel onbelangrijk uitstraling/ presentatie.

Badpak gewoon houden en een goede rebound pakken....Volgende x gewoon wat steentjes erop plakken.....

Je zag er goed uit, al houd ik persoonlijk meer van iets voller zoals je eerste foto ;).........

S6 en sorry voor mn late reactie :o[/QUOTE

Thnx Maaike,

Ach mijn bui is alweer gezakt en ben nu heerlijk aan t trainen en t gaat echt lekker..Wanneer ik weer op t podium beland..geen idee
Ik neem dan in elk geval wel de juiste tanning mee:rolleyes:
Vanaf volgende week ga ik weer strikt op mijn voeding, deze week toch veel te vaak de snoepjes niet kunnnen weerstaan..pfff
Maar de zomer komt eraan en ga ik mij lekker storten op de watersport..daar hoef ik niet voor te dieeten hahaha
Uiteraard buiten mijn kt natuurlijk:D
Ben jij ook weer in voorbereiding..???

:barf:Over 2 weken ben ik weer aan de beurt.....tot nu toe gaat het goed.... We zullen zien de 25 ste.... het is en blijft een moment opname...Vis is bij mij begonnen..jammie

:barf:Over 2 weken ben ik weer aan de beurt.....tot nu toe gaat het goed.... We zullen zien de 25 ste.... het is en blijft een moment opname...Vis is bij mij begonnen..jammie

ohh spannend..enne lekkerrrr..(dat mis ik nu dus echt ff niet hoor hahahaha)
Succes..je hebt een supermooie fysiek dus dat komt wel goed!!

Gister gewoon gejunkd..ziek, ziek dat ik ben geweest..niet normaal, echt zo'n buikpijn!
Nu vandaag vanmorgen weer netjes mijn brinta met protein, toen getraind daarna lekker 2 broodjes..1 met huttenkase..plakje rookvlees en wat bieslook erop..mjammie en die andere met kipfilet en beetje rode pesto..
toen 3 uur later 1 halve bak magere kwark en 1 appel en net avondeten gewoon lekker macroni met mager rundergehakt ook erg lekker... en nu weer aan het water want ik heb trek..t lijkt wel of ik onverzadigbaar ben na die wedstrijd..qua eten dan hé..

Ik was gister dus niet de enige die buikpijn had.
Dan leef je echt naar zo'n dag toe en als de pijn begint dan krijg ik een soort spijt hoe lekker het ook wel niet is.
Ik wou ook perse alle patatjes van me kip sate opeten maar de laatste was blijkbaar de druppel.:o

Je eet nu vegeleken met je wedstrijd dieet echt lekker maar wel schoon.:)

Ik was gister dus niet de enige die buikpijn had.
Dan leef je echt naar zo'n dag toe en als de pijn begint dan krijg ik een soort spijt hoe lekker het ook wel niet is.
Ik wou ook perse alle patatjes van me kip sate opeten maar de laatste was blijkbaar de druppel.:o

Je eet nu vegeleken met je wedstrijd dieet echt lekker maar wel schoon.:)

Ja ik doe mijn best, hoewel ik zo nu en dan, dus nog wel s cheat en dan baal ik echt van mezelf..(hoe bedoel je kl*tesport hahahaha)

Logisch dat je een beetje moet inhalen na je wedstrijd! Je lichaam zal het ook wel nodig hebben, ik weet niet hoe extreem je gecut hebt voor je wedstijd?

En ja, het junken werkt slecht op je maag, vooral als je zo clean eet! Na mijn slechte paasweekend heb ik ook besloten om het op een avondje te houden, want ik trek het ook erg slecht de dag erna!

Terug
Naar boven