Je buik zag er super uit....vreemde opmerking, maar goed kan ook door de belichting zijn. Maar voor wat ik kon zien, je rug is idd mooi wijd, maar leek op de foto vlak.
Ik vond het ook een verassende uitslag, maar na uitleg snapte ik het ( een beetje). Het gaat om het totaal plaatje en ze gaan weer back 2 basic. Dit houd dus in 1ste plaats V shap of de bekende X, dan spieren niet te extreem wel lijnen niet te diep. En last maar niet geheel onbelangrijk uitstraling/ presentatie.
Badpak gewoon houden en een goede rebound pakken....Volgende x gewoon wat steentjes erop plakken.....
Je zag er goed uit, al houd ik persoonlijk meer van iets voller zoals je eerste foto

.........
S6 en sorry voor mn late reactie

[/QUOTE
Thnx Maaike,
Ach mijn bui is alweer gezakt en ben nu heerlijk aan t trainen en t gaat echt lekker..Wanneer ik weer op t podium beland..geen idee
Ik neem dan in elk geval wel de juiste tanning mee

Vanaf volgende week ga ik weer strikt op mijn voeding, deze week toch veel te vaak de snoepjes niet kunnnen weerstaan..pfff
Maar de zomer komt eraan en ga ik mij lekker storten op de watersport..daar hoef ik niet voor te dieeten hahaha
Uiteraard buiten mijn kt natuurlijk

Ben jij ook weer in voorbereiding..