XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Doe het je niet na Miss H! Als ik die db van 27,5 boven mn hoofd probeer te slingeren donder ik gelijk van de bench af:o

Mooie BP weer ook! Heerlijk die borst trainingen:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.662
Echt wel ;) Vertekend zelfbeeld hebben wel meer bodybuilders last van! Idd zo lang het vrouwelijk blijft vind ik het ook supermooi.
Ja Mack noemde het al Bigorexia:o hahaha

Wow wat een gewichten. Vind het zo gaaf als vrouwen dat gewoon doen. Girlpower!!!
Ja het is ook gewoon gaaf, lekker deze sport

Nette training weer Miss H. Mooi BP en lekker weer je triceps kunnen aanpakken. Gelukkig geen ernstige blessures overgehoduen dus.
Thnks, en man wat ben ik blij dat mijn triceps meewerkten vandaag..:o
kan de besten gebeuren... maar alleen de besten maken er dan nog zo'n training van!
Yihaa:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 20:38 ----------

Doe het je niet na Miss H! Als ik die db van 27,5 boven mn hoofd probeer te slingeren donder ik gelijk van de bench af:o

Mooie BP weer ook! Heerlijk die borst trainingen:p
Haha komt nog wel, het is zo leuk want het zijn van die lekker grote db's:p

Haha ziet er zeker stoer uit natuurlijk. Helemaal als er mannen naast je zitten die dat niet doen:D

• #2.664
  • #2.665
Benen-biceps:

Smal squat SS wijd squat
8x30 ss 8x30kg
8x40 ss 8x40kg
8x50 ss 8x50kg
8x55 ss 8x55kg
8x55 ss 8x55kg whoosahhh best zwaar achter elkaar door

horizontal legg press (dropset)
10x61kg
10x54kg
10x47kg
10x40kg
10x33kg

leg extension:
8x49kg
8x56kg
8x63kg
8x70kg
8x77kg

Leg curl:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x63kg

Kuiten tenen naar binnen:
5x15x48kg

kuiten tenen naar buiten:
5x15x48kg brandennn

optrekken hammergrip:
3x8bw
2x7bw

bicep rope curl:uiteindes lekker ver naar buiten draaien
8x20kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg
7x30kg

overhead cable curl:
8x10kg per arm
8x12kg
8x13kg
8x15kg
8x15kg

ja tevree, en nu hongerrrr..maar ik heb al gegeten dus t zal de lekkere trek wel zijn:p

Wat droom ik van jou gewichten met de leg curl/extensions.. haha jeetje! Zullen wel branden niet? :D

Lekkere trek
Foei :)

Ken serieus geen vrouwen die whooosah gebruiken. HAHAHAHAHAHA ( mijne is boooyah )

Ik <3 MissH

Lekkere kuiten-toestand trouwens.

• #2.669
Wat droom ik van jou gewichten met de leg curl/extensions.. haha jeetje! Zullen wel branden niet? :D
hahaha ook jij gaat daar komen, let maar op;)

Pff nog steeds.. straks bakkie kwark erin kieperen

Ken serieus geen vrouwen die whooosah gebruiken. HAHAHAHAHAHA ( mijne is boooyah )

Ik <3 MissH

Lekkere kuiten-toestand trouwens.
hahaha ach ja:p.. en kuiten..ik vergeet ze nog wel s te doen..dus d8 even lekker de brand erin:D dat zag ik laatst ergens in een logje voorbijkomen;););)

Weten jullie trouwens.. ik wil graag weer een tattoage laten zetten.. een backpiece van ongeveer a4formaat.. alleen t plan is in principe tussen mijn schouderbladen met uitloop naar beneden (t zou de eerste in kleur worden) maar raak je je definitie dan kwijt??? Iemand met ervaring?
T word best een tattoo met aardig wat definitie..

Lekker de beentjes gesloopt. En dan de armen aanpakken very nice. En die chin's.
Ik ben er bijna, bij die aantallen van jou.

Nice! Kan me voorstellen dat je die squats ook lekker voelt branden. :p Heerlijk gevoel.

Straks lekker genieten van je bakkie kwark;) heb mijn laatste maaltijdje net gehad. Nu nog trek/zin in iets:o

hahaha ook jij gaat daar komen, let maar op;)

Pff nog steeds.. straks bakkie kwark erin kieperen

hahaha ach ja:p.. en kuiten..ik vergeet ze nog wel s te doen..dus d8 even lekker de brand erin:D dat zag ik laatst ergens in een logje voorbijkomen;););)

Weten jullie trouwens.. ik wil graag weer een tattoage laten zetten.. een backpiece van ongeveer a4formaat.. alleen t plan is in principe tussen mijn schouderbladen met uitloop naar beneden (t zou de eerste in kleur worden) maar raak je je definitie dan kwijt??? Iemand met ervaring?
T word best een tattoo met aardig wat definitie..

Yep raak je kwijt.
Ik heb een grote rode lotusbloem op mijn schouderkop en je ziet dus geen reet meer aan die schouder.

• #2.673
Lekker de beentjes gesloopt. En dan de armen aanpakken very nice. En die chin's.
Ik ben er bijna, bij die aantallen van jou.
Way to go Ron!!:cool:

Nice! Kan me voorstellen dat je die squats ook lekker voelt branden. :p Heerlijk gevoel.

Straks lekker genieten van je bakkie kwark;) heb mijn laatste maaltijdje net gehad. Nu nog trek/zin in iets:o
Ja nu nog eerst ff honden uitlaten en dan mijn kwark..

• #2.675
Moeilijke keuze zeg! Je definitie gaat zeker verdwijnen.
Wel super mooi tattoo op je rug...lijkt mij ook nog wel wat. :heart:

Even laten weten dat ik meelees. :)
Een tattoo is gaaf! Ik heb geen idee wat het verder zal doen met je definitie.
maar het zal wel super mooi staan!

en wow.. wat een training.. complimenten hoor!

Srs?? Pff wat een ...zooi.. ik wil m zo graag maar ik wil ook graag de def op mijn rug houden..pfff difficult one

ja vreselijk:o

Ja srs. Wat je op mijn rechterschouder ziet, is non-existent op de linker. Door de kleur en de tekening valt alles weg. Alleen de gehele contour van de schouder zie je nog.

Houd er rekening mee dat je een tekening zonder diepte zult zien en je spierdefinitie erin wegvalt.
Hoe awesome het ook is. Als het aan mij lag zat ik van nek tot voet onder, maar het is gewoon zonde.

Ik twijfel om die reden ook over een mouwtje. Maar goed, dan heb je de andere arm nog. Op je rug is gelijk alles weg :(

• #2.680
Moeilijke keuze zeg! Je definitie gaat zeker verdwijnen.
Wel super mooi tattoo op je rug...lijkt mij ook nog wel wat. :heart:
Ja en of het moeilijk is..**** zeg:mad: Train al jaren voor een beetje definitie dus om het nu teniet te doen..tja..

Even laten weten dat ik meelees. :)
Een tattoo is gaaf! Ik heb geen idee wat het verder zal doen met je definitie.
maar het zal wel super mooi staan!

en wow.. wat een training.. complimenten hoor!
Hai, Welkom hoor:D..ja ik vind eigenlijk een tat t mooist staan op een getraind lichaam..maar dan heb je er één en dat krijg je dat definitie-gedoe..pfff Maar dank je wel;)

Ja srs. Wat je op mijn rechterschouder ziet, is non-existent op de linker. Door de kleur en de tekening valt alles weg. Alleen de gehele contour van de schouder zie je nog.

Houd er rekening mee dat je een tekening zonder diepte zult zien en je spierdefinitie erin wegvalt.
Hoe awesome het ook is. Als het aan mij lag zat ik van nek tot voet onder, maar het is gewoon zonde.
Tja..ik moet hier nog maar s goed over nadenken..ik wil eigenlijk een ingekleurde Feniks..

Ik twijfel om die reden ook over een mouwtje. Maar goed, dan heb je de andere arm nog. Op je rug is gelijk alles weg :(
Ja..das wel waar..ik heb natuurlijk wel verschillende tribals..waaronder dus ook op mijn onderrug..maar ja..dat belemmerd verder niets qua defenitie..

Terug
Naar boven