Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zou ik idd kunnen doen..maar eens even kijken volgende week.. maar was niet ontevreden..lekker tempo erin. Was binnen 75min klaarWat een schouder training ook van jou! Super die mp.
Als je bij squat bijv. 50kg eruit doet? Jij kunt zeker wel meer. Ik start nu hoger en werkt echt.
Maar zeker weer nice en sterkte training.![]()
Nee gewoon toeval.. Dinky was goed met de pt-er in de weerOok al beentjes, net als Dinky of was het samen met Dinky. En dan nog even de biceps pakken.
, Thnks Ronvreemde trainer heb jij dan dat ie dat zegt..als je t mooi vind? Ik zou gewoon wel foto's willen zien van mensen met tats op de rug en in aangespannen staat, zeg maar..
En ik denk dat ik mij pas minder druk ga maken om definitie als ik definitief gestopt ben met sporten..as in..niet dusAnder plekje zoeken dan maar..denk ik..
Alleen is degene die ik wil in kleur en vol met details, hier zit nog flinke stukken huid gewoon tussen waardoor je de defnitie toch gewoon blijft zien..
Haha ThnksAlleen is degene die ik wil in kleur en vol met details, hier zit nog flinke stukken huid gewoon tussen waardoor je de defnitie toch gewoon blijft zien..
Thnks..ik ben volop mijzelf aan t inlezen, en kijken op het inet..dus 1,2,3 staat hij er toch niet op..
Nou qua details kom hij wel in de buurt..maar die van mij word wel wat vriendelijker, maar om een indicatie te geven.. en ook niet zo groot hoor..grootte moet ik nog tegen die tijd overleggen..zitten bij die van mij http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j...BxHyTls7h0HMqAGitP3KNQ8w&ust=1364073321641946 veel meer veren uitgewerkt..
komt goed, hetzelfde en dank je wel

ja dips was doodeng..maar heel geconcentreerd uitgevoerd en voelde niets..yeaaahhhLekkere training zeg. Die incline ging lekker. En was die dips niet eng? Gelukkig geen last.

hahaha dank je welNou je hebt je weekend wel verdiend zeg! wat een training!
voor jou misschien heel normaal maar voor mij.....
, haal je motivatie er maar uit
merci madame en van hetzelfde
Nee jullie lezen verkeerd.. Dit gaat m NIET worden.. Alleen qua definitie.. De grootte gaat m ook niet worden Haha
Idd, Veeeeeeeeeeeeeeul groter!!! Of zo aan de zijkant vanaf je linker schouderblad via de zijkant over je lichaam tot aan je lies........
---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 14:44 ----------
Ik vind trouwens die tatoo van Missnuke echt vet staan ook zo aan de zijkant.
Je elleboog is toch echt een trice[s aanhechting verhaal, of niet. Erg vervelend, goes with the job.
De rug weer mannelijk weggezet zeg. De rest trouwens niet minder hoor.
En je zegt t zelf al..goes with the job