XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Ook al beentjes, net als Dinky of was het samen met Dinky. En dan nog even de biceps pakken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.702
Wat een schouder training ook van jou! Super die mp.

Als je bij squat bijv. 50kg eruit doet? Jij kunt zeker wel meer. Ik start nu hoger en werkt echt.
Maar zeker weer nice en sterkte training. ;)
Ja zou ik idd kunnen doen..maar eens even kijken volgende week.. maar was niet ontevreden..lekker tempo erin. Was binnen 75min klaar

Ook al beentjes, net als Dinky of was het samen met Dinky. En dan nog even de biceps pakken.
Nee gewoon toeval.. Dinky was goed met de pt-er in de weer;), Thnks Ron

vreemde trainer heb jij dan dat ie dat zegt..als je t mooi vind? Ik zou gewoon wel foto's willen zien van mensen met tats op de rug en in aangespannen staat, zeg maar..
En ik denk dat ik mij pas minder druk ga maken om definitie als ik definitief gestopt ben met sporten..as in..niet dus:o Ander plekje zoeken dan maar..denk ik..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.704
[Link niet meer beschikbaar]

Haha Thnks:) Alleen is degene die ik wil in kleur en vol met details, hier zit nog flinke stukken huid gewoon tussen waardoor je de defnitie toch gewoon blijft zien..
Thnks..ik ben volop mijzelf aan t inlezen, en kijken op het inet..dus 1,2,3 staat hij er toch niet op..

Today:

borst-triceps

Bench press:
8x40kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg
6x65kg (4x alleen en 2 met spot) ik was blij

Incline db press:
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg
3x27,5kg 2x27,5kg met spot

Incline machine bench press:
8x33kg
8x33kg
8x40kg
8x47kg
8x47kg

Cable flyes:
8x10kg
8x15kg
8x15kg
8x20kg
8x20kg

dippen between bars (hij ging weer, voelde niets)
5x8bw

Triceps pushdown
10x30kg
10x35kg
10x40kg
10x45kg
10x50kg

Overhead rope extensie:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x30kg voelde toch wat lekkerder

rope pushdown:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x25kg
8x25kg

Zo, was weer een 5dgs trainingsweek, lekker!!
Nu weekend:cool:

Haha Thnks:) Alleen is degene die ik wil in kleur en vol met details, hier zit nog flinke stukken huid gewoon tussen waardoor je de defnitie toch gewoon blijft zien..
Thnks..ik ben volop mijzelf aan t inlezen, en kijken op het inet..dus 1,2,3 staat hij er toch niet op..

heb je een voorbeeld van wat je wilt laten zetten?

Nice!

Geniet van je weekend ;)

Lekkere training zeg. Die incline ging lekker. En was die dips niet eng? Gelukkig geen last.

Nou je hebt je weekend wel verdiend zeg! wat een training! :eek:
voor jou misschien heel normaal maar voor mij.....

Lekkere training hoor! Fijn weekend :D

• #2.710
heb je een voorbeeld van wat je wilt laten zetten?
Nou qua details kom hij wel in de buurt..maar die van mij word wel wat vriendelijker, maar om een indicatie te geven.. en ook niet zo groot hoor..grootte moet ik nog tegen die tijd overleggen..zitten bij die van mij http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j...BxHyTls7h0HMqAGitP3KNQ8w&ust=1364073321641946 veel meer veren uitgewerkt..

komt goed, hetzelfde en dank je wel:)

Lekkere training zeg. Die incline ging lekker. En was die dips niet eng? Gelukkig geen last.
ja dips was doodeng..maar heel geconcentreerd uitgevoerd en voelde niets..yeaaahhh:D
Nou je hebt je weekend wel verdiend zeg! wat een training! :eek:
voor jou misschien heel normaal maar voor mij.....
hahaha dank je wel;), haal je motivatie er maar uit;)

Lekkere training hoor! Fijn weekend :D
merci madame en van hetzelfde

Ehm, juist wel zo groot! En past dat vriendelijke ook bij jou dan? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Maar srs, als je het doet... doe het dan goed! :)

Miss Phenix!

Ik vind hem wel heel erg mooi! :)
maar zeker iets om over na te denken. Het is wel definitief zeg maar.

Waauw, das echt groot zeg. Maar denk dat je inderdaad je definitie gaat verliezen bij zo'n tattoo.

Wel erg groot die Tattoo
Vind het eerlijk gezegt wel een beetje zonde om die mooie gespierde rug zo te bedekken
maar goed... jouw rug jouw beslissing ;)

• #2.715
Nee jullie lezen verkeerd.. Dit gaat m NIET worden.. Alleen qua definitie.. De grootte gaat m ook niet worden Haha

Nee jullie lezen verkeerd.. Dit gaat m NIET worden.. Alleen qua definitie.. De grootte gaat m ook niet worden Haha

Idd, Veeeeeeeeeeeeeeul groter!!! Of zo aan de zijkant vanaf je linker schouderblad via de zijkant over je lichaam tot aan je lies........

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 14:44 ----------

Ik vind trouwens die tatoo van Missnuke echt vet staan ook zo aan de zijkant.

• #2.717
Idd, Veeeeeeeeeeeeeeul groter!!! Of zo aan de zijkant vanaf je linker schouderblad via de zijkant over je lichaam tot aan je lies........

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 14:44 ----------

Ik vind trouwens die tatoo van Missnuke echt vet staan ook zo aan de zijkant.

Ik zie nog wel..ga niet over 1 nacht ijs.. Van missnuke is idd ook mooi ja

Rug:

Bor:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x50kg
8x55kg

Optrekken wijd:
5x5bw

seated row:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x63kg

Straigth arm p. down:
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg

Hyper extension:
3x10
2x10+5kg

Mp:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x32,5kg
8x32,5kg

front raises:
5x16x7,5kg

Side lateral machine:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x35kg

bent over side raises:
8x7,5kg
8x8kg
8x8kg
8x9kg
8x9kg

Hexbar shrugs:
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90'kg
8x90kg

beetje andere combi voor schouders..omdat de db shoulder press niet ging en machine press niet..toch weer beetje last van elleboog.
Lekker getraind.

Je elleboog is toch echt een trice[s aanhechting verhaal, of niet. Erg vervelend, goes with the job.
De rug weer mannelijk weggezet zeg. De rest trouwens niet minder hoor.

• #2.719
Je elleboog is toch echt een trice[s aanhechting verhaal, of niet. Erg vervelend, goes with the job.
De rug weer mannelijk weggezet zeg. De rest trouwens niet minder hoor.

Ja, ach blessures zijn altijd wel in meer of mindere mate aanwezig..soms heb je er een hele tijd geen last van en soms..achter elkaar. Gaat wel weer over voor ik een jongetje word:p En je zegt t zelf al..goes with the job:P
Thnkssss

Niet met je straight arm push down te maken?
Die pijn komt niet voor niets toch

Terug
Naar boven