Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Srs?? Pff wat een ...zooi.. ik wil m zo graag maar ik wil ook graag de def op mijn rug houden..pfff difficult one
ja vreselijk![]()
Ja en of het moeilijk is..**** zegTrain al jaren voor een beetje definitie dus om het nu teniet te doen..tja..
Hai, Welkom hoor..ja ik vind eigenlijk een tat t mooist staan op een getraind lichaam..maar dan heb je er één en dat krijg je dat definitie-gedoe..pfff Maar dank je wel
Tja..ik moet hier nog maar s goed over nadenken..ik wil eigenlijk een ingekleurde Feniks..
Ja..das wel waar..ik heb natuurlijk wel verschillende tribals..waaronder dus ook op mijn onderrug..maar ja..dat belemmerd verder niets qua defenitie..
) giga-tekening bij slick nick liggen van een knalgele lady dragon, speciaal voor mijn rug gemaakt. nooit over nagedacht... tattoos zijn wel heel mooi, maar het is wel echt zonde van je werk, he?
Nouja, hij staat er voor je leven, dus misschien als je minder met je spieren en definitie bezig bent en je wilt het dan nog, dan pas laten zetten?
moeilijke keuze hoor. Ik ga voor een mouw, heb je idd nog je andere arm, hihi, ik zou het wel heel zonde vinden met zo`n rug als de jouwe. Goed over nadenken en pas doen als je het 200% zeker weet.
Bij de tattooshop waar ik was, kun je eerst een neppe laten zetten, die blijft een week zitten. Het is wel prijzig, maar wellicht is dat ook een optie? Kun je even kijken hoe het is
Yes Tattoo ja.. nu nog even bedenken waar..
t word de 4de dan
haha ja..maar heeft toch niet echt mijn voorkeur hooreen 3d spieren tatoeage op je rug laten zetten hahahaha

vreemde trainer heb jij dan dat ie dat zegt..als je t mooi vind? Ik zou gewoon wel foto's willen zien van mensen met tats op de rug en in aangespannen staat, zeg maar..Nou eerlijk, ik heb nog steeds een (betaalde) giga-tekening bij slick nick liggen van een knalgele lady dragon, speciaal voor mijn rug gemaakt.
Die ligt daar nog steeds omdat mijn trainer destijds vroeg of ik een debiel was, omdat er niets meer te zien zou zijn van enig werk.
De lotus was ook het begin van een sleeve van bloemen van schouder tot onderarm. Je begrijpt wellicht waarom ik gestopt ben na de schouderkop.
Ik zou er pas aan beginnen als het je niet meer boeit, die defintie.
Ander plekje zoeken dan maar..denk ik..Duurt veel ta lang, deze sport hoort bij mij, al jaren. Ik wil EN, ENnooit over nagedacht... tattoos zijn wel heel mooi, maar het is wel echt zonde van je werk, he?
Nouja, hij staat er voor je leven, dus misschien als je minder met je spieren en definitie bezig bent en je wilt het dan nog, dan pas laten zetten?
moeilijke keuze hoor. Ik ga voor een mouw, heb je idd nog je andere arm, hihi, ik zou het wel heel zonde vinden met zo`n rug als de jouwe. Goed over nadenken en pas doen als je het 200% zeker weet.
Bij de tattooshop waar ik was, kun je eerst een neppe laten zetten, die blijft een week zitten. Het is wel prijzig, maar wellicht is dat ook een optie? Kun je even kijken hoe het is

Ja true, ik wilde alleen een behoorlijke plaat laten zetten op mijn bovenrug met uitwaaiiering over mijn ruggewervels naar benee..dan is t niet de bedoeling dat mijn definite weg is..maar moet er nog even over nadenken..of ik neem wat anders..of andere plek..![]()
Ik heb zelf ook een tattoo laten zetten en heb er nooit spijt (of last) van gehad. Bodybuilding is kunst en tattoos zijn ook kunst waarom zou dat niet samen kunnen gaan?
Alleen goed nadenken waar je hem laat zetten.

haha ja door mijn tattoo heen

Knappe training Miss H. Pfff en die Lying db shrigs heb ik dus geen beeld bij.
jemig wat een training weer.... ikke alweer jaloers
ik zie dat de nieuwe T-bar er is? of niet?

leuk... ik kijk al uit naar morgen... heb er zin in![]()

AHA!
http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2012/09/well-there-you-have-it.gif
Jullie krachtpatsers trainen in dezelfde gym. Even tussen ons, is het besmettelijk? want dan kom ik onbeschermd.

Ik voel een meet opkomen. Doe maar over een paar maandjes dan. De sneeuw komt er weer aan.

Ik wil(de) een feniks op mijn rug laten zetten....Mooie training zoals altijd. Lying dumbbell shrugs kende ik ook nog niet, klinkt wel als een leuke oefening om is te proberen! Wat voor soort tattoo wilde je op je rug laten zetten?
)