- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks..maar toch zie je hier aan de rechterkant minder definitie dan aan de andere kant. . Miss toch maar kleinere versie nemen hahaha. Thnks for the pic

ja ik ben vrij ongeduldig en als t gaat dan gaat t weer haha en banken ging idd best lekker dank jeZiet er weer goed uit die training. Ik heb de dips nog niet weer opgepakt, toch nog het idee dat ik het daarmee weer kan verkloten. Maar goed, maybe toch maar eens weer proberen met bench ipv bars.
Flinke BP zo alleen!
Gister een rug-sch training gehad en ging best lekker,post straks nog wel even.
Nu bak brinta naar binnen kiepen en dan opmaken vooor mijn benentraining..pff om 8u smorgens..mijn god zeg whahahaha

Gister een rug-sch training gehad en ging best lekker,post straks nog wel even.
Nu bak brinta naar binnen kiepen en dan opmaken vooor mijn benentraining..pff om 8u smorgens..mijn god zeg whahahaha

+1. Heerlijk benen training in de vroege ochtend.
Zet vast weer wat moois neer miss h.

ja t heerst wel behoorlijk om mij heen.. alsjeblieft niet zeg.. beterschap dan maar

nou nee..ik heb een hekel aan smorgens vroeg trainen..maar goed,wat moet doet moet..zo simpel is het

ja ik was heel wakker maar na mijn benen sessie merkte ik wel dat mijn kh's uit de brinta verdwenen waren en toen moest ik nog biceps..Als je dan niet wakker ben
en de rest van de dag er nog van na genieten tijdens het trappen lopen en zo
Sterkte.... bikkel
thnksss Grosja ehhh hebben we gedaan

sorry dat deel ik niet met jullie hahaha+1. Heerlijk benen training in de vroege ochtend.
Zet vast weer wat moois neer miss h.
wedstrijd??Morgen mag het weer! Helemaal afreizen naar Sint-Maartensdijk![]()
Ja leuk is die hé..geweldig

lekker hoor supersets.
zit je onder je onderhoud dan?