XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Nu bak brinta naar binnen kiepen en dan opmaken vooor mijn benentraining..pff om 8u smorgens..mijn god zeg whahahaha
hahah.. toen ik nog niet deze baan had en meer vrij had trainde ik altijd om 8:00. Was toch ook als ik vrij was altijd om 7:00 op! Nu moet ik het eind van de dag doen.. Ik vond het in de ochtend toch lekkerder. Maar ja.. nu begin ik om 7:00 al op het werk dus voor mij geen ochtend training meer. :D

Ziet er weer mooi uit! :)
rest van de dag lekker bijkomen?

hahah.. toen ik nog niet deze baan had en meer vrij had trainde ik altijd om 8:00. Was toch ook als ik vrij was altijd om 7:00 op! Nu moet ik het eind van de dag doen.. Ik vond het in de ochtend toch lekkerder. Maar ja.. nu begin ik om 7:00 al op het werk dus voor mij geen ochtend training meer. :D

Ziet er weer mooi uit! :)
rest van de dag lekker bijkomen?

Ik ga liever trainen dan naar mijn werk :rolleyes:

Zo kijk ik weleens in haar log.
Precies zo.

Lekker bezig geweest zo s'ochtends vroeg _O_

Zit zelf op 3x10x55 met die oefening lol..........(En dan trillen mijn benen als een gek bij de laatste 2 herhalingen) Gelukkig sport ik in een sportschool met weinig tot geen bodybuilders dus zit ik vaak nog vrij hoog vergeleken met de rest wat wel een beetje een feelgood geeft hahaha.
In het verleden trande ik in zo'n klein sportschooltje met bomen van kerels en raakte er soms echt gedemotiveerd van als ik steeds de pin de helft van de gewichten terug moest zetten hahahaha

MissH, heb een boek gevonden die jou wel zal interesseren.
D2AFF6BF-DAAF-49F9-B94B-DC2A5E2B0BD8-233-0000006288686B7D_zps8a94f756.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.767
wat fotootjes ook vandaag maar even gemaakt, t houd je scherp zeg maar:P

8be31a0c-9097-430c-9656-2e962259be81_zpsf33ee4dd.jpg

Laatst bewerkt:
  • #2.768

Super die pics ! Mooie rug miss h. Jouw borst ben ik jaloers op. Duidelijke lijn. Nice;)

• #2.770
dfda74e5-4f43-406b-a672-5bb130ea9399_zpsd3479f4b.jpg

Heel netjes!

prachtig die rug.... en jaloersmakend die borstspieren...

blijft gewoon genieten om naar jou te kijken ;)

Mooi hoor!

Die borst :D

En die rug ook big h :)

Wow.. mooie pics!
weer mooi en motiverend ook! :)

Netjes Miss H. Super opgeblazen borstspieren en zien we daar een dikke kabel lopen. Nice.

Gaaf hoor die foto's! Echt super!

Wat heb jij een prachtige rug!! Mooi voorbeeld :D

Foto van de rug is erg mooi miss H

Je rug is prachtig, zeker iets waar ik naartoe werk! Ben trouwens nieuw hier, dus Hi!

Terug
Naar boven