Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnks..ik op jou benenSuper die pics ! Mooie rug miss h. Jouw borst ben ik jaloers op. Duidelijke lijn. Nice![]()

hahahaprachtig die rug.... en jaloersmakend die borstspieren...
blijft gewoon genieten om naar jou te kijken![]()

dank u

hahaha ja gaat de goeie kant op

dank, dank
ja er loopt idd een dikke kabel ja..haha vind ik zelf stiekum ook wel coolNetjes Miss H. Super opgeblazen borstspieren en zien we daar een dikke kabel lopen. Nice.

dank je wel!
thnk you!

dank Gros

Hi, welkom en bedankt voor je complimentJe rug is prachtig, zeker iets waar ik naartoe werk! Ben trouwens nieuw hier, dus Hi!
Thnks Robke

Netjes. Ben jaloers op je lunches!! (en de rest), maar vind dat zo een rot oefening. Of ik hem zonder gewicht doe of met, het doet gewoon pijn, bij de eerste beweging al!

Pijn?? Miss is je uitvoering niet ok. Probeer erop te letten dat je niet te korte stapjes zet en je knie niet voorbij je tenen komt.(bij het been wat je uitstapt zeg maar)
Ik vind m ook vervelend maar dat is altijd zo bij oef die heel goed zijn.
oh okee.. ja ik verzuur ook als een idioot ik vind het ook echt een drama oefening maar ja..hij is wel heeel goedNiet pijn op die manier, maar verzuur gelijk al bij deze oefening! Echt meer dan bij squatten bijvoorbeeld, daar heb ik op een gegeven moment geen kracht meer, maar lunches pfff... beh.. maar doe hem ook wel gewoon braa!

Thnks, enne btw..dat is echt geen okselhaar hoor.Respect miss !
Je okselhaar loopt iets voor zie ik, maar scheermesje verhelpt dat.
Srs. nice goin !
. maar waarschijnlijk stofjes van mijn shirt wat ik erover heen aan had..bah ik gruwel van okselhaar.Thnks, enne btw..dat is echt geen okselhaar hoor.. maar waarschijnlijk stofjes van mijn shirt wat ik erover heen aan had..bah ik gruwel van okselhaar.
Dan neem ik mijn woorden terug. Eigenlijk zie ik geen enkel obstakel meer om te trouwen.

strapsWat een gewichten!! SLDL; 90kg.. hoe krijg je dat voor elkaargeen gripverlies? mooie training
![]()
en dank je wel hahaPfff SLDL met 90kg, jeetje je gaat mij ruim voorbij.

Wat heb je een mega zware sldl ook! Was me nog niet opgevallen.
leg extension:
8x56kg
8x63kg
8x70kg'
8x77kg
8x84kg
leg curl:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x63kg uit mijn tenen vandaan

Thnks! kan wel behoorlijk verschil zitten tussen de toestellen hoor..maar hij is best zwaar..Ik zit met beide op 55 / 57,5 3x10 maar bij de laatste 2 reps beginnen mijn benen te shaken hahaha
bikkel!
Hey was jij er ook weer? Je bent weinig meer op Dbb hé? Hoe is ie met je en hoe gaat t met trainen?