Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja..ik vind ze eigenlijk allebei even belangrijk..ik moet gewoon echt trainenStudie en trainen! nergens anders meer tijd voor he!
Maar gaat lekker zo! mooie gewichten!

Hey Hummer, dank je wel

PciesLekkere training!
Studie en trainen, is het belangrijkste toch![]()

Ja en dan heb ik al 5 rug oef gehad..miss volgende keer eens beginnen met mp, leuk. Vind het ook wel lekkere oefening.Pfft wat heb jij een mega sterke MP zeg! Laat de boel nog op mijn hoofd donderen met die gewichten.
Succes met je studie, ben hier ook druk bezig met de verslagen.

Ja heerlijk gewoon, thnks RonMooie schouder training zeg. Die MP is top en daarna de db presses nice.
Mooie foto weer <3 en training ook ^_^
Succes met de studie!

en dank je wellllTja what else can i saysterke rug/schouders training zoals we gewend zijn van je

haha ja we blijven ons best doen

eh dank je

Vandaag redelijke training achter de rug..
Bijna naar de Fibooooooo![]()
Allebei cute ^_^
Zij lijkt me sowieso wel een lief ding.
Thnks Dirk
dank..ja ze was echt heel vriendelijkAllebei cute ^_^
Zij lijkt me sowieso wel een lief ding.

Max 1 min rust tussen de sets..soms zit ik ongeveer aan de 30 a 40sec.. deed over deze training ongeveer 75min. Ben gewend aan tempo draaien. Deed hier wel teveel tri-werk hoor..normaal is dat minderDie laatste zin weet ik niet zo goed mee om te gaan.
Maar serieus: hoe lang deed je over die training ? Nice training BTW, maar wat een rits aan oefeningen en sets. Pak je hier veel of weinig rust tussen de sets.
Ik zou hier ongeveer 2 weken mee bezig zijn maar heb dan ook de conditie en focus van een visstick in staat van ontbinding.
---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 13:55 ----------
Uitermate lief !

Dank je wel

Hier mijn fotootje met Larissa
http://s88.photobucket.com/user/dek...8-47d2-bbce-73f8d652ea3e_zpsc6977880.jpg.html
Hier mijn fotootje met Larissa
http://s88.photobucket.com/user/dek...8-47d2-bbce-73f8d652ea3e_zpsc6977880.jpg.html
hahaha ja beter mijn sportoutfit aan kunnen trekken maar..geen id of het daar koud was..(niet dus..duh) lopen daar veel blootgeklede dames in de rondteWie is hier nu het beest. Hup rap een andere outfit aantrekken H.
Jij knalt haar eruit.
Nou ja..volgend jaar maar..Thnkss..en wat bedoel je alleen met de 2de zin?? erg?