AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
Zo na vanavond weer echt een streep eronder..ik dacht dat ik mijn voeding wel weer redelijk onder controle had..maarrr toch aardig wat gecheat zo door de week..(stom eigenlijk, dat ik t cheaten noem terwijl ik niet eens in voorbeiding zit..hmm:rolleyes:)
Anyways, morgen beginnen we weer..en wil ik het junken echt beperken tot alleen de zaterdag..ik hoop dat ik nu wel wat meer ballen kan tonen dan afgelopen week want het was echt om te huilen..bah baalde van mezelf..:mad:
Maandag weer trainen morgen rustdag..weekend trouwens altijd rust..soms als ik zin heb wat cardio..(maar dat is meestal niet zo vaak..;))
Nou fijne zondag nog en op naar een lekkere zware trainingsweek!!

Ben wel benieuwd hoe het nu met je is? Is je lichaam na het stoppen van je zware dieet erg veranderd? En heb je al een nieuw doel?;)

Ben wel benieuwd hoe het nu met je is? Is je lichaam na het stoppen van je zware dieet erg veranderd? En heb je al een nieuw doel?;)

Dank voor je interesse, ik ga nu even boodschappen doen maar kom er vanavond of morgen even op terug..want ja..helaas is mijn lichaam wel veranderd...:mad:en dat werkt aardig Frusty kan ik je alvast vertellen.....

Okay..nou van de 60kg op mijn wedstrijd zit ik nu dus op 66,9kg:eek:
Iedere keer probeer ik weer op schoon voedsel over te gaan maar echt helemaal lekker gaat dat nog niet!!
Ik wil mijn buikspieren er weer op!! En ik rust niet voor ze terug zijn!!
Hoewel ik er wel zo nu en dan flink de balen er in heb!!
Heb ik maandenlang gedieet etc..en dan in 2 weken is t zo goed als weg!! ****ing hell, daar word je echt niet vrolijk van!!
Maar goed, ik ben gewoon wel lkker aan t trainen 5x in de week en probeer 2 x per week staand te spinnen..
Maar ik denk dat ik wat meer ga spinnen want t vet moet weg!!
Ik baal, ik voel mij trouwens echt shit nu maar goed..
ik ga proberen om vanaf volgende week mijn trainingen er weer op te zetten en de kg's die ik weer ga verliezen..ahum ahahahaha
nou ik ga naar mijn bedje..echt gezelli gezelschap ben ik nu toch niet dus ik neem lekker een boekie mee en hoop dat t morgen weer een betere dag word dan vandaag!

Hahaha nee joh..en weer zwaar in de cut en aan de rijst..pfff nee ff geen verplichtingen nu voor mij, niet op die manier..
(toch niet naar bed gegaan..pff..nu ga ik echt..toedeloe...;)

Hoeft niet net zo streng als een wedstrijdvoorbereiding hoor, als je dar geen zin in hebt. Maar snap 't wel hoor :)

Pfffff dat is wel echt ff slikken voor je denk ik. Ik had gehoopt voor je dat je niet zo snel weer het (natuurlijk wel) te weinig bf terug zou krijgen. En natuurlijk had je lichaam ook teweinig vocht..dat is waarschijnlijk wel het grootste deel van je gewichtstoename denk ik.

Voor mij is dat op dit moment ook het struikelblok om te gaan cutten voor mijn zo felbegeerde zichtbare buikspieren..Ik denk dat ik dan op 14% bf moet zitten en dat is waarschijnlijk heel moeilijk te handhaven. Met een gezin is de verleiding tot normaal eten toch teveel aanwezig.

Maarre een slank en sportief lichaam is toch eigenlijk al iets om :) mee te zijn?!!:o

Heb je voor jezelf ook een grensgewicht of %bf?

Haha mijn grensgewicht is nu bereikt! Maar wat je zelf al zegt met een gezin soms net even te veel verleiding..maar voor mijn wedstrijdvoorbereiding zat ik 16,8% en dat beviel mij eigenlijk wel dus ik moet mezelf niet zo pressen en gewoon lekkker gaan spinnen en dan krijg ik vanzelf wat meer balans met eten..komt goed, doorzettingsvermogen heb ik wel dus ik moet t alleen even opzoeken hahaha

Nou mijn kt gaat nog steeds lekker..toch lekkerder als je met beetje voeding gewoon je trainingen kunt doen hoor..
Heb afgelopen week 4x staand gespind en dat ging eigenlijk heel erg lekker..volgende week wil ik 5x spinnen..
Ik ben wel weer 1,5kg kwijt dus ik heb mijn balans wel weer redelijk terug gevonden!!
Ik zat vanmorgen weer op 65,8kg..
Ik zal ook vanaf maandag weer zo goed als t kan mijn trainingen bij houden..ben wel qua beentraingingen overgestapt op minder gewicht(zeg maar een stuk minder..) en ipv 5x8 nu 4x20 voor toch proberen vet te verbranden samen met spinnen erbij dan..
Ik hoop dat t weer een beetje meewerkt vandaag want we willen eigenlijk even naar de geitenboerderij met die kleine maar met dit weer...:(

Hoi Hoi,

Zou je misschien nog niet willen nadenken om mee te doen met de contest. Het is geen transformatiecontest zoals je vast al wel weet, maar je kan ook met een persoonlijk doel meedoen...Als extra motivatie. En aangezien je toch al een log bijhoudt kan je dat toch net zogoed daar doen;). Voor mij is het ook geen afval race of zwaar dieet. En volgens mij doet Sue ook mee, dus heb je ook wat concurrente in de motivatie:).

In ieder geval zou ik het echt leuk vinden als je mee zou doen. Heb ik ook wat extra motivatie:D

Het weer gaat goedkomen! :thumb:

...ik denk positief dus dan komt het goed?

Hoi Hoi,

Zou je misschien nog niet willen nadenken om mee te doen met de contest. Het is geen transformatiecontest zoals je vast al wel weet, maar je kan ook met een persoonlijk doel meedoen...Als extra motivatie. En aangezien je toch al een log bijhoudt kan je dat toch net zogoed daar doen;). Voor mij is het ook geen afval race of zwaar dieet. En volgens mij doet Sue ook mee, dus heb je ook wat concurrente in de motivatie:).

In ieder geval zou ik het echt leuk vinden als je mee zou doen. Heb ik ook wat extra motivatie:D

Hmm ik weet t niet hoor..ben ik niet al te laat dan;)

Het weer gaat goedkomen! :thumb:

...ik denk positief dus dan komt het goed?

Ja ik probeer echt elke dag mijn best te doen...

Hmm ik weet t niet hoor..ben ik niet al te laat dan;)

Ja ik probeer echt elke dag mijn best te doen...

10 mei 24.00u staat als deadline voor het openen van een log en inleveren beginfoto (die je niet noodzakelijkerwijs hoeft te plaatsen, wel moet mailen). Doe gewoon lekker mee - niks te verliezen ;)

hmm ok duidelijk..ik denk er nog steeds even over na..ik heb tot maandag 24u:D hahaha

Lekker meedoen!Dat motiveert goed! Ik lees dat je 4x 20 doet voor vet te verbranden,is dat ook goed voor mij?Mijn armen willen niet echt minder vet worden...
Groetjes

Ik zou het erg leuk vinden als je mee wil doen.

Helaas weet ik precies wat je bedoeld over dat aankomen.
In jou geval is het natuurlijk ook veel vocht omdat je net uit je wedstrijd shape komt.
Toch is het gewoon super vervelend dat je meteen merkt dat je fysiek veranderd zodra je weer normaal gaat eten.
Hoe dan ook zie je er nog steeds veel beter uit dan de gemiddelde Nederlander met overgewicht maar toch begrijp ik dat je niet zo happy bent.

Opzicht is het ook wel weer een uitdaging om zo met je dieet en trainen bezig te zijn.
Als het allemaal vanzelf gaat is het ook niet leuk.

Toch weet ik zeker dat het je weer gaat lukken om schoon te eten.
Dat je het kan heb je iniedergeval al op het podium bewezen.

thnx ladies..ja en wat je zegt Peetjuh..tis ook wel weer een uitdaging..maar mijn bene..pfff holy crap!!! Dat zit bij mij genetisch niet zo top in elkaar maar we gaan t zien..ik heb morgen wat moederdagbezoekjes te doen en miss dat ik dan sávonds een nieuw logje g openen..oh mijn god..

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Lekker meedoen!Dat motiveert goed! Ik lees dat je 4x 20 doet voor vet te verbranden,is dat ook goed voor mij?Mijn armen willen niet echt minder vet worden...
Groetjes

Ik had je al antwoord per pb gegeven en nu op naar de logjes!!!:D

Terug
Naar boven