Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha ja beter mijn sportoutfit aan kunnen trekken maar..geen id of het daar koud was..(niet dus..duh) lopen daar veel blootgeklede dames in de rondteNou ja..volgend jaar maar..
Thnkss..en wat bedoel je alleen met de 2de zin?? erg?

Thnks

Ja ach.. hahahahaIdd veel triceps ben ik ook wel van je gewend -
Maat soms gaat het idd zo lekker dat je wel door kan blijven gaan

welkom en dank je wel en succes met lezenpff... ik ben halverwege, mooie weg tot zover meid! vanavond even de rest proberen te lezen haha, klasse!

Ah okee, duidelijk nu hoorErg leuke foto wou ik schrijven maar de autocorrectie maakt de zin af en toe helemaal anders![]()

Tja de FIBO kan je best motiveren he?
5x trainen... tja waarom eigenlijk
een 75 a 85min ongeveer. en sauna is idd heerlijkMooie training! Hoe lang ben je met zo een training bezig?
En lekker he de sauna daarna! Ik baal af en toe ook dat deze sportschool geen sauna heeft!
ThnksNee joh, was die beneden..dessalniettemin goed te voelen na mijn squats.. die extensions ook pffjemig H106 legpress.... was dat dat zware ding boven?
Die leg extentions doe ik je trouwens voorlopig ook nog niet na
sterke training.... die kerel van jou legt er weer lekker de zweep over![]()
stiekum best wel lekker
Hahaha nee dat denk ik niet hoor..maar je moet altijd alle opties open houdenEn wat is nu het besluit dat je dus 5x per week gaat trainen? Een voorbereiding voor een wedstrijd?
Maar gewoon lekker onbezonnen mijn focus op mijn trainingen..heerlijkIk train(de) eigenlijk altijd wel 5x in de week..maar laatste tijd steeds minder tijd.. Nu weer meer dus heerlijk gewoon.Tja de FIBO kan je best motiveren he?
5x trainen... tja waarom eigenlijk

Amen
pcies, thnks uLekker he als je het kan doen zoals het lekker bij je voegt!
Super training!![]()
cardio kan ik niet doen..krijg ik extreme jeuk van.5 keer in de week vind ik persoonlijk wel overkill. Ligt natuurlijk ook wel beetje aan wat je doet, je split.
Aangetoond is 3 keer per week, elke spiergroep 2 keer per week, wat beste resultaat oplevert. Zitten er cardio workouts bij mss ?
Op die manier heb ik mezelf over de kop gewerkt toe ik 5 jaar op rij trainde.

ja die extensions voelde ik wel ja.. kreeg m niet meer omhoog..Die legextensions! Lekker hoor
Heerlijk ook 5x in de week trainen. Red ik nu ook wel met de Insanity meegeteld op donderdag. Tegen de zomer naar 6x de week. Als je er goed op gaat, waarom niet![]()

Ja was ook echt lekker vandaagDat wil ik wel geloven. Nice!
Chestday is ook zeker een fijne dag. Voor mij morgen mijn favodag, benen![]()

Die eerste is bench he? Jij bencht mij.
Jij bencht mij
Het is dat ik geen paint meer heb, want anders![]()

?