Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
succes! Zwaar? Ik ga voor de herhaling, lekker licht![]()

works for me

Vaag of niet, t zijn wel mijn sterke punten dus doe ik toch iets goed hé..maar er zijn er niet veel die het waarschijnlijk aankunnen neeBlijf het een vage combi vinden rug & schoudersMaar het werkt blijkbaar voor je
![]()
, ik dus wel
Thnks Hummer!

Ja heb ik alleen even bij t optrekken, daarna geen last meer gehadveel gedaan ondanks dat stekie in het optrekgedeelte
adertjes damn girl

Yeah baby..t begint weer ergens op te lijken

Lekkere beentraining zeg. En die biceps weet jij ook wel te pijnigen. Sterke training H.

ja dat vond ik ookNou das zeker een lekkere training in de ochtend. Mooi!

TopHele mooie training!
en nu ik zo de oefeningen zie begin ik ook wat meer beeld te krijgen van hoe een training op te gaan zetten.![]()

Hahaha je moet wat te wensen over laten Dinky,lekker door gaan en wie weethé zeg jij.... die benen trainingen gaan veel te hard hoor... zo haal ik je nooit in![]()

Ja vind ik dus ook..ook al meerdere keren gezegd..ach iedereen heeft zo zn eigen voorkeur en ik heb ook verschillende trainingen uitgeprobeerd in de loop van de jaren maar blijf toch hier op terug vallen. It works for me@ Rob: rug + schouders is juist effectief: traps, achterkant schouders, schouderblad..., allemaal zaken die je het beste kunt combineren, omdat het moeilijk is deze te scheiden.., doe het zelf ook altijd zo hoor, heerlijk.

Jeetje wat worden je benen weer sterk. 100 kg ooit al gesquat? Echt stoer!
, en nee de 100kg nog nooit gedaan.. wie weet komt het er een keer aan

*streept Miss-H van lijstje ' mensen met wie ik wil squatten ' *
Aaaaaaaand it's gone.
, ben diep gekwetst..btw het is niet zo dat dit elke week lukt hoor