XXL Nutrition

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
Mooie trainingen hoor Miss H. Waar doe jij je BP? In powerrack?

Super dat je aan het groeien bent. Gewicht went vanzelf wel:)

Thnks, vlakke bank gewoon op een halterbank.
Schuin bankdrukken in een powerrack..bankje er verkeerd om in, safetys op juiste hoogt, niet te hoog want anders kan ik mijn borst niet meer aantikken;) , en gaan met die banaan.
Ja gewicht went ook wel..i guess :cool:

Wat een trainingen toch weer :D Inspiratiebron voor mij :D

Thnks, vlakke bank gewoon op een halterbank.
Schuin bankdrukken in een powerrack..bankje er verkeerd om in, safetys op juiste hoogt, niet te hoog want anders kan ik mijn borst niet meer aantikken;) , en gaan met die banaan.
Ja gewicht went ook wel..i guess :cool:

Nice hoor!
Powerrack vind ik ook wat lastig met die safetys, wil wel hele reps maken.

• #2.904
Wat een trainingen toch weer :D Inspiratiebron voor mij :D

thnk u, altijd leuk te horen Tams;)
Elke training zorg dat ie telt, anders is het zonde van je tijd:cool:

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 21:03 ----------

Nice hoor!

Powerrack vind ik ook wat lastig met die safetys, wil wel hele reps maken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit is het rack die wij hebben, dus je kan die safetys zelf op gewenste hoogte plaatsen.
Ik schuif het bankje zo erin, zodat ik met mijn gezicht naar de achterkant kijk. En de haken waarin ik de barbell weer borg zet ik precies zo neer dat ik er netjes bij kan en dan kan ik gewoon volledige reps maken. Love it!

Das vrouw eigen:) klasse gewerkt! als je lijf het aankan dan moet je het gewoon doen:)

nice Miss... %= gewicht+
dat is wat we willen toch :D

mooie training! enne.. + gewicht is wel spieren nu he! Dus dat went echt wel!

• #2.908
Das vrouw eigen:) klasse gewerkt! als je lijf het aankan dan moet je het gewoon doen:)
Daar vrees ik dat je gelijk hebt;)
Maar dank je wel

nice Miss... %= gewicht+
dat is wat we willen toch :D
Zeker weten;)

mooie training! enne.. + gewicht is wel spieren nu he! Dus dat went echt wel!
Ja ja i know..maar toch die weegschaal die bijna 69kg aantikt..:o

Vandaag benen, ik was erg moe maar heb mijn best weer kunnen doen.

squat:
8x40kg
8x50kg
8x60kg'
8x80kg
9x85kg, eerst 4 reps (toen kleine onderbreking wat die rol in mijn nek ging los:mad: dus weer terug gezet en toen nog 5 reps;)

Sldl:
8x60kg
8x70kg
3x8x80kg

Step lunges om en om:
16x17kg
16x21kg
16x23kg
16x27kg
16x27kg

Leg extension:
8x70kg
8x77kg
8x84kg
8x91kg
8x91kg helemaal stuk zeg..

Leg curl:
8x28kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg

Rope curl, lekker uiteindes goed naar buiten draaien van het touw:
8x20kg
8x20kg
8x20kg
8x25kg
8x25kg

Hammergrip chin ups:
5x8xbw

Scott curl:
5x8x17kg zat ff niet meer in, was leeg;)

Wat doe jij squats met een kussentje. Weg dat ding hoor. Staal op je blote huid voelen, keeps you in control.
En weer een lekkere trainng.

Weet iemand eigenlijk....als ik die training met gewichten lees.....in welke verhouding extensions tot curls zouden moeten staan (legs) ? Voor mijn gevoel curls wat lager dan extensions. Maar zie hier zo veel verschillen in bij anderen.
Ikzelf zit met extensions, ruwweg 10% hoger dan curls. Op precor gaan ze bij ons tot pakweg 135 kg, die kan ik hebben, op curls zit dat toch echt lager.

Zonder al teveel van topic af te wijken, just wondering.

• #2.911
Wat doe jij squats met een kussentje. Weg dat ding hoor. Staal op je blote huid voelen, keeps you in control.
En weer een lekkere trainng.

Ja snap ik, maar blauwe plekken op die regio vindt ik niet mooi..
En die heb ik daar echt als ik het zonder doe.. ik ben zat in control:cool::p

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 18:53 ----------

Weet iemand eigenlijk....als ik die training met gewichten lees.....in welke verhouding extensions tot curls zouden moeten staan (legs) ? Voor mijn gevoel curls wat lager dan extensions. Maar zie hier zo veel verschillen in bij anderen.
Ikzelf zit met extensions, ruwweg 10% hoger dan curls. Op precor gaan ze bij ons tot pakweg 135 kg, die kan ik hebben, op curls zit dat toch echt lager.

Zonder al teveel van topic af te wijken, just wondering.

Ik heb geen idee, miss ligt het er ook aan welk merk het toestel is..dat kan ook nog wel s behoorlijk wat verschil geven.
Ik heb ook best wel verschil met benchpress en incline benchpress, kgtje of 15 ofzo.

mooie squats zeg maar blauwe plekken? ben jij zo overgevoelig of laat je de barbell gewoon in je nek vallen... :)

ze doet jumpsquats met die barbell ;)

Doe ik ook hoor met zo'n rol. Ik heb anders ook een drukplek en de volgende dag een blauwe plek in mijn nek. Niks geks aan. Lekkere squats Miss H.

Heb vroeger ook altijd met een nekrol gesquat
Op mijn nieuwe sportschool deed ik het zonder maar de volgende dag een blauwe streep op mijn traps
En nu ik steeds last heb van mijn bovenrug neem ik geen enkel risico meer
Als ik weer met een losse stang ga squaten dan Is dat zeker met een nekrol en die controle waar iedereen het over heb dat heb ik niet nodig want mijn gewichten zijn niet zo zwaar 100 max
Dus lekker doen wat werkt... Met nekrol dus
Beste training weer.. Het valt me op dat wij qua kracht weer het een beetje het zelfde zitten bij de benen.

Laatst bewerkt:
Deftige squats voor een dame :cool:

• #2.917
mooie squats zeg maar blauwe plekken? ben jij zo overgevoelig of laat je de barbell gewoon in je nek vallen... :)
Nou ik het daar niet zo heel veel isolatiemateriaal zitten..dus ja..t gaat er snel niet mooi uitzien en ik blijf wel een vrouwtje:cool:

ze doet jumpsquats met die barbell ;)
Ja lekker hoor:P

Doe ik ook hoor met zo'n rol. Ik heb anders ook een drukplek en de volgende dag een blauwe plek in mijn nek. Niks geks aan. Lekkere squats Miss H.
Pcies;) Dank je wel:)

Heb vroeger ook altijd met een nekrol gesquat
Op mijn nieuwe sportschool deed ik het zonder maar de volgende dag een blauwe streep op mijn traps
En nu ik steeds last heb van mijn bovenrug neem ik geen enkel risico meer
Als ik weer met een losse stang ga squaten dan Is dat zeker met een nekrol en die controle waar iedereen het over heb dat heb ik niet nodig want mijn gewichten zijn niet zo zwaar 100 max
Dus lekker doen wat werkt... Met nekrol dus
Beste training weer.. Het valt me op dat wij qua kracht weer het een beetje het zelfde zitten bij de benen.
Zie je, ik ben niet de enige met een nekrol:P T gaat om de benen en die komen wel aan hun trekken hoor;) Oh qua op hetzelfde gewicht zitten was mij nog niet opgevallen, leuk:P

Deftige squats voor een dame :cool:
Doe mijn best!!

• #2.918
Vandaag was het weer zover ik mocht borst doen:)

Bench press
8x40kg
8x50kg
8x60kg
6x65kg
5x65kg yihaa, vorige bench sessie deed ik hem maar 5x en nu dus in totaal al 11x, ik blij

Incline db press: gewicht per db
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg
7x27,5kg!!!!!! Alleen hulp met voorslaan gehad, yes was liep t lekker zeg! Was alweer paar maanden geleden

Cable flyes:
8x15kg
8x15kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg

Incline bench press:
8x40kg
8x42,5kg
8x45kg
7x47,5kg
5x50kg was leeg

Peck deck wijd:
8x28kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
5x56kg won niet de schoonheidsprijs deze laatste uitvoering, was op

dips:
8xbw
8xbw+5kg
8xbw+7,5kg
8xbw+10kg
8xbw+15kg

Bench dips:
15xbw+5kg
15xbw+10kg
15xbw+10kg
15xbw+10kg
15xbw+10kg

pushdown stangetje:
10x20kg
10x25kg
10x30kg
10x35kg
10x40kg

One arm cable extension: om en om achter elkaar door,
5x8x10kg

Nou vol waren mijn tri's wel,dus was weer tevreden!
En yes, ben blij met mijn bench en mijn db press,morgen nog een dagje:cool:

Ik ben ook blij met je bp en dp ^_^

Gaat weer lekker he!

Terug
Naar boven