MI666
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal ook eens gaan kijken voor zo'n ding, mijn hele boven rug brand als
een gek, mijn vriendin zei laatst al wat heb je met je rug gedaan haha![]()
Misschien ook een idee om gelijk je ballen in te leveren?

Misschien ook een idee om gelijk je ballen in te leveren?

Ja maar dat zei hij alleen maar omdat ik 'te" dicht in de buurt kom met mijn gewichtenZei hij DOE RUSTIG AAN![]()
Heb je het opgeschreven en laten ondertekenen ?![]()
hahahahaThnk you

Nou eigenlijk niet zo'n lekkere training..bleghIk gebruik ook een nekrol hoor.
Liever spierpijn dan blauwe plekken!
Hoop dat je training goed is gegaan! zal vast wel he?![]()
ja ieder zn eigen maniertje toch;PIk gebruik geen nekrol, maar ik heb natuurlijk ook nog niet zulke zware gewichten en nog een laagje vet dus nog last ervan![]()
As if..alsof je alleen maar hardcore bent als je geen nekrol gebruikt..Misschien ook een idee om gelijk je ballen in te leveren?
I dont give a ****

ja chaggie van overvolle gym, me tooToptraining zo te lezen H.En chaggie van het weer. Nee nooit
, tenminste dat heb ik nooit. Chaggie van een overvolle gym heb ik wel.
![]()

ja dat was waarTja.. humeur en weer zijn wel enigzins gekoppeld. Zeker na zo een lekkere dag als gisteren en vandaag de hele dag regen.. ik heb dan ook dat ik denk gatver... Dus ja.. herkenbaar...
had het gewoon koud vandaag.. warme douche is dan zalig!
maar evengoed zoals je terugkijkt een mooie training he!

Nou als ik op mijn fietsje in de regen rijd word ik echt niet vrolijk nee
Maar alsnog mooie training uiteindelijk, en daar gaat het om!

Ja, altijd oppassen.. maar ben blij dat tenminste iemand het herkentPas maar op met je schouder
En ja, zeer herkenbaar van het niet goed eruit zien van je fysiek..

8x27,5kg alleen hulp bij het omhoog brengen.. als ik die alleen kan doen, in positie brengen dan gaan we de 30 proberen..dus duurt nog wel even![]()
whahaha nou en bedankt mr GrosjeMooie foto's hoor
Ik heb toch al de naam dat ik een white knight ben dus ik kan gewoon zeggen dat je een lekker wijf bent
het filmpje die ik heb gezien was ook erg indrukwekkend. je bent mij al voorbij met dat gewicht, top dus

Ja dat weet ik, ik zet ze ook eerst op mijn knieen en dan bepaald hupje en stoot ik ze zo uit..maar dit is net even too much dus eerst moet het gewcht mij nog even 'eigen'wordenIs echt puur een kwestie van techniek. Gewoon goed oefenen met het in positie brengen van de dumbbells met je knieën/benen.
Foto's zijn trouwens errug nice!
Thnkssdank je

pff
)ja die is leuk heWow kicken die dikke kabel (ader) op je borst. Looking good H.

ik dank u

Ja normaal begin ik met bor, maar omdat ik steeds zo'n vieze steek in mijn schouder heb..en dus niet verder kan met pull ups dan 5hh ongeveer dacht ik..ik begin er eens mee..en dat werkt eigenlijk wel lekkerzo hé dat was een latertje....
en dan beginnen met pull ups, jij durft
by the way.... jij vond mijn T-bar row sterk... maar ik noteerde mijn gewicht wel inclusief bar hé, dan is die van jou toch wel flink sterker hoor

Haha thnks hoor Marina, en ja ik had eigenlijk helemaal geen zin om te gaan maar ja, als je er dan toch bent..'better make it count rightEen motivatie plaatje ben je zeker wel!
mooie training en dat nog zo laat! geniet van je rust dit weekend.![]()
'
gewicht per db