Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker wetenik vond hem in ieder geval ook heerlijk... is er voorlopig bij mij weer uit, maar idd een erg lekkere voor de pootjes

Thnks!

U is welkom hoor
Lang niet gezien..
hahaha..ach jaLekkere trainng mevrouw. En shrigs met zware dumbbells lekker hoor. Staat enorm stoer. hihihi

ja what else can i say

Haha nou lekker blijven lezen dan zou ik zeggen
, en bedankt!

Bloed, zweet en tranen gaan in die trainingen van haar. En met dat bloed schrijft ze haar trainingsschema.Impressed! zoals altijd!
het blijft super dit te lezen.![]()
We moeten allemaal knallehhLekkere training weer Miss H. Top hoor. Ik pak morgen de borst en armen. Ik moet knalleh.

hahaha leuk gezegdindrukwekkend hoor die borsttraining van jou
ik kan gewoon met je mee doen en dan hoef ik me niet in te houden
Erg goed dus......... van mij dat ik je kan bijhouden![]()

GraciasImpressed! zoals altijd!
het blijft super dit te lezen.![]()
Ja..hoewel ipv bloed zzou je beter blauwe plekken neer kunnen zettenBloed, zweet en tranen gaan in die trainingen van haar. En met dat bloed schrijft ze haar trainingsschema.

dus mijn hoofd had ik er al niet echt bij vrijdag..

ja..bedankt..beestje had pancreasontsteking en de da zei dat hij er bovnop zou komen.. maar we zagen hem alleen maar slechter worden..en in t weekend had ik zoiets van..dat kan zo niet langer en ben ik naar een weekend-da gegaan en toen ik ; het is goed schat, ga maar 'zei tegen ons beestje was hij al weg nog voordat de da hem het beruchte spuitje had gegeven..Ach meid. wat naar van je kat.kan me voorstellen dat je hoofd er dan niet naar staat nee.
Maaar daarna weer super opgepakt en mooie trainingen he! enne.. compliment hoor! dat je meer muscle dan average hebt!Top toch!
Haha ja is waar maar ik hou zoieso wel van tempo hoorlekker training missH... tja als je net voor mij gaat moet je wel opschieten hé
maar je krijgt er dan wel een lekkere pomp van![]()

Tja.. ken het wel van vroeger.. ons hondje had kanker in zijn oortjes...ja..bedankt..beestje had pancreasontsteking en de da zei dat hij er bovnop zou komen.. maar we zagen hem alleen maar slechter worden..en in t weekend had ik zoiets van..dat kan zo niet langer en ben ik naar een weekend-da gegaan en toen ik ; het is goed schat, ga maar 'zei tegen ons beestje was hij al weg nog voordat de da hem het beruchte spuitje had gegeven..
Klotedingen altijd en had echt geen zin in trainen..maar ja..

ja..i doesn't feel right.. hij was al bijna 12jr bij meTja.. ken het wel van vroeger.. ons hondje had kanker in zijn oortjes...
maar pijn lijden is ook niets... Denk dat het beestje nu wel beter af is.. maar het laat zo een leegte achter he..![]()
Maar pijn lijden is een definitieve no-goWhahaha jaja gooi het maar op je schouder blessure..*ikgloofjelkkrniet* miss ben je echt wel een mietjeBeste miss,
Ik fin het stom dat je op sommige flakken feel meer killoows pakt dan mei omdat ik met mijn sgouder blessuure sit en dat is somz egt niet leuk om na te lesen want dat drukd me met mijn bolle neuz op de fijten dat ik eigenlijk een mietje ben. Stommert !
Groetjes Meso.
(dat is dus eigenlijk: "nice training weer miss!")