AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

ik vond hem in ieder geval ook heerlijk... is er voorlopig bij mij weer uit, maar idd een erg lekkere voor de pootjes

Wicked avatar heb je, Miss H.

Lees weer mee ter inspiratie

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.984
ik vond hem in ieder geval ook heerlijk... is er voorlopig bij mij weer uit, maar idd een erg lekkere voor de pootjes
Zeker weten;)

Wicked avatar heb je, Miss H.
Thnks!:cool:

Lees weer mee ter inspiratie
U is welkom hoor;) Lang niet gezien..

Rug-schouders

Pull ups wijd
8xbw
6xbw
7xbw
5xbw
4xbw en toen weer auw in mijn schouder..

Bor:
8x40kg
8x45kg
8x45kg
8x50kg
6x55kg

T-bar row
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x45kg gewicht exc stang

Straight arm p.down:
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg

seated row:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x63kg alle zeilen bij maar hij ging goed

mp
8x30kg
8x32,5kg
8x35kg
8x35kg
6x37,5kg

shoulder db press:gewicht per db
8x10kg
8x12,5kg
8x14kg
8x16kg
8x18kg jep en helemaal alleen en hij ging gewoon, me like

front raise
8x6kg
8x7kg
8x8kg
8x8kg
8x9kg

bent over side raise:
8x7kg
8x8kg
8x8kg
8x9kg'
8x9kg

db shrugs:gewicht per db
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg
8x27,5kg
8x30kg

Ja best lekker getraind weer:)

Lekkere trainng mevrouw. En shrigs met zware dumbbells lekker hoor. Staat enorm stoer. hihihi

Ziet er weer super uit!!! :D kan niet anders zeggen.

Blijft lekker om jouw trainingen te lezen :D

• #2.988
Lekkere trainng mevrouw. En shrigs met zware dumbbells lekker hoor. Staat enorm stoer. hihihi
hahaha..ach ja:o

Ziet er weer super uit!!! :D kan niet anders zeggen.
ja what else can i say:)

Blijft lekker om jouw trainingen te lezen :D
Haha nou lekker blijven lezen dan zou ik zeggen;), en bedankt!

Vandaag na sluit kunnen trainen, maar ik merkte dat ik maandag had gepiekt met pressen:o:mad:

Bench press:
10x40kg
8x50kg
8x60kg
8x60kg
8x62,5kg
7x65kg ik begon te zwaar, ik had van de 50kg naar de 55kg moeten gaan..dus rest ging wel maar niet makkelijk

Incline db press:
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg
8x25kg

Cable flyes:
8x10kg
8x15kg
8x15kg
8x20kg
8x20kg

Incline bench press machine:
8x27kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
6x49kg

Peck deck wide
8x27kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
6x56kg

Triceps pushdown:
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg

Overhead rope extensie:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x30kg
8x35kg

Rope extensie:
8x20kg
8x20kg
8x25kg
8x30kg
7x35kg pff die ging lelijk zeg

Dippen:
5x8 bw geen extra weight deze keer..had geen fut ervoor

Lekkere training weer Miss H. Top hoor. Ik pak morgen de borst en armen. Ik moet knalleh.

indrukwekkend hoor die borsttraining van jou
ik kan gewoon met je mee doen en dan hoef ik me niet in te houden
Erg goed dus......... van mij dat ik je kan bijhouden ;)

Impressed! zoals altijd!
het blijft super dit te lezen. :)

• #2.993
Lekkere training weer Miss H. Top hoor. Ik pak morgen de borst en armen. Ik moet knalleh.
We moeten allemaal knallehh:cool:

indrukwekkend hoor die borsttraining van jou
ik kan gewoon met je mee doen en dan hoef ik me niet in te houden
Erg goed dus......... van mij dat ik je kan bijhouden ;)
hahaha leuk gezegd;)

Impressed! zoals altijd!
het blijft super dit te lezen. :)
Gracias
Bloed, zweet en tranen gaan in die trainingen van haar. En met dat bloed schrijft ze haar trainingsschema.
Ja..hoewel ipv bloed zzou je beter blauwe plekken neer kunnen zetten:P

Vrijdag overgeslagen, kleine jongen vrij..kat van mij erg ziek en zo bleek later zaterdag in laten slapen:( dus mijn hoofd had ik er al niet echt bij vrijdag..

Maandag weer begonnen met rug-schouder training want wilde weer gelijk met mijn mannetje uitkomen.
Was lekkere training maar heb geen zin om er 2 te posten:P
Vandaag weer borst-tri gehad en morgen dus de benen.

Bench press:
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x62,5kg
8x65kg

Incline db press:
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg'
8x25kg
8x27,5kg ja ging lekker

Cable flyes:
8x15kg
8x15kg
8x20kg
8x20kg
7x25kg pff die was heavy

Incline bench machine:
8x28kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
7x56kg

Peck deck wijd:
8x28kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x49kg gewicht bij peck deck iets ingeleverd want we hadden behoorlijk tempo erin zitten..pff borst zat echt vol zeg

Push down:
10x35kg
10x40kg
10x45kg
10x50kg
8x55kg yess lekker, mannetje was trots:cool:

Overhead rope ext.
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x35kg

One arm cable ext.
8x10kg
4x8x15kg

Gister vroeg iemand aan mij, : Ga je weer een wedstrijd doen?? Ik: nee niet echt hoezo?? Nou je ziet er zo opgepompt uit..whahahaha ach ja:D

Enne vrouwtje wat bij ons traind haar man vroeg aan haar,,je wilt toch niet zo als 'missh'worden hé..
Haha voor mij leuk compliment..betekend dus dat ik meer spiermassa als average heb..altijd leuk om t even bevestigd te krijgen toch;)

Ach meid. wat naar van je kat. :kiss: kan me voorstellen dat je hoofd er dan niet naar staat nee.

Maaar daarna weer super opgepakt en mooie trainingen he! enne.. compliment hoor! dat je meer muscle dan average hebt! :D Top toch!

lekker training missH... tja als je net voor mij gaat moet je wel opschieten hé ;)
maar je krijgt er dan wel een lekkere pomp van :D

• #2.996
Ach meid. wat naar van je kat. :kiss: kan me voorstellen dat je hoofd er dan niet naar staat nee.

Maaar daarna weer super opgepakt en mooie trainingen he! enne.. compliment hoor! dat je meer muscle dan average hebt! :D Top toch!
ja..bedankt..beestje had pancreasontsteking en de da zei dat hij er bovnop zou komen.. maar we zagen hem alleen maar slechter worden..en in t weekend had ik zoiets van..dat kan zo niet langer en ben ik naar een weekend-da gegaan en toen ik ; het is goed schat, ga maar 'zei tegen ons beestje was hij al weg nog voordat de da hem het beruchte spuitje had gegeven..
Klotedingen altijd en had echt geen zin in trainen..maar ja..

lekker training missH... tja als je net voor mij gaat moet je wel opschieten hé ;)
maar je krijgt er dan wel een lekkere pomp van :D
Haha ja is waar maar ik hou zoieso wel van tempo hoor:cool:
Tempo groei je van, heb geen zin om 2u in de gym te klooien..kletsen wel..als ik klaar ben:P

ja..bedankt..beestje had pancreasontsteking en de da zei dat hij er bovnop zou komen.. maar we zagen hem alleen maar slechter worden..en in t weekend had ik zoiets van..dat kan zo niet langer en ben ik naar een weekend-da gegaan en toen ik ; het is goed schat, ga maar 'zei tegen ons beestje was hij al weg nog voordat de da hem het beruchte spuitje had gegeven..
Klotedingen altijd en had echt geen zin in trainen..maar ja..
Tja.. ken het wel van vroeger.. ons hondje had kanker in zijn oortjes...
maar pijn lijden is ook niets... Denk dat het beestje nu wel beter af is.. maar het laat zo een leegte achter he.. :(

Beste miss,

Ik fin het stom dat je op sommige flakken feel meer killoows pakt dan mei omdat ik met mijn sgouder blessuure sit en dat is somz egt niet leuk om na te lesen want dat drukd me met mijn bolle neuz op de fijten dat ik eigenlijk een mietje ben. Stommert !

Groetjes Meso.

(dat is dus eigenlijk: "nice training weer miss!")

• #2.999
Tja.. ken het wel van vroeger.. ons hondje had kanker in zijn oortjes...
maar pijn lijden is ook niets... Denk dat het beestje nu wel beter af is.. maar het laat zo een leegte achter he.. :(
ja..i doesn't feel right.. hij was al bijna 12jr bij me:( Maar pijn lijden is een definitieve no-go

Beste miss,

Ik fin het stom dat je op sommige flakken feel meer killoows pakt dan mei omdat ik met mijn sgouder blessuure sit en dat is somz egt niet leuk om na te lesen want dat drukd me met mijn bolle neuz op de fijten dat ik eigenlijk een mietje ben. Stommert !

Groetjes Meso.

(dat is dus eigenlijk: "nice training weer miss!")
Whahaha jaja gooi het maar op je schouder blessure..*ikgloofjelkkrniet* miss ben je echt wel een mietje:p:p

Neuh..geintjuh

Thnks Meso:)

Terug
Naar boven