Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja we'll dohahaha.. je kon niet wachten he met die 30 kg!!kan me voorstellen.. als je wil ....dan moet en zal je het ook doen he!
Echt top hoor! en die training daarna.. Ging lekker he!
nu lekker thuis uitrusten denk ik zo!
geniet maar lekker na van die DB press!
Ja nu lekker languit op de bank
Haha nee niet eens, geen pre-workout helemaal niets..kan je nagaan..als ik wel pilletjes had genomen dan had ik die 40-ers gepaktWTF H db 30kg Djees heb je pilletjes genomen. Wow little strong girl.
Wat een beeste training.
Nee ff zonder gekheid, enige wat ik neem aan sups is pepto pro en magnificent..rest is voeding

Ja maar op die bench moest ik wel inleveren hoor..vorige week bankte ik 65kg nl..maar goed,donderdag herkansingZo hoort het ook!!! Gewoon niet kunnen wachtenSuper hoor die DB presses en daarna ook nog wel even paar setjes met 60 kg benchen. Heerlijk.
ThnkssJa lachen man, met een steekkar de gym in! Wel ff filmen dan héIk zie het mezelf ook wel doen hoor; met een steekkar die 30kg db's uit het rek halen en er een beetje mee gooien. Je moet vooruitgang ook altijd eerst visualiseren he
http://th04.deviantart.net/fs71/200H/i/2012/137/b/6/medaka_curl_heavy_dumbbell_by_rentb-d4zyz2j.jpg
Lekker bezig snuitje! Morgen word je wakker met knoertharde chesticles![]()

hahaha, zal hetIndrukwekkend hoor
Denk echt dat hier een hoop mannen wat van kunnen leren

ja ik mag niet klagen, lekker gewoon!jemig.... jij gaat als een speer zeg!
Mag je best trots op zijn!
---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 22:50 ----------
jemig.... jij gaat als een speer zeg!
Mag je best trots op zijn!
Dank je, altijd leuk te horenR E S P E C T !!!!!!!!
Echt vet die borst trainingen van je!!

Dank, dank

AHA!! Ik heb dus een kritiekpuntje. Wats met jou Miss H en die kuiten? Jij curlt met het lichaamsgewicht van volwassen kerels en jij denkt weg te komen met 42 kg op je calves??
SLACKER!

Verdomme Miss, omdat ik schouderissues heb en dus niet kan DB pressen wat jij doet omdat er dan helemaal niks overblijft op dit moment wil niet zeggen dat je dat zomaar mag posten. Koud ding !
..............ooooooo, als mijn schouder beter is..........
En wat Sjors zegt, waarom druk je vloeitjes op calves ?
Hahaha..koud ding..tsssss

Haha you think
Kuiten doe ik tot het brand..en dat doen ze.. ook met maar 42kg..ga netjes diep en helemaal up..high rep tempo
Maar ik zou voor t goeie wel een xtra oef kunnen doen..
Meer gebrek aan tijd
---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 20:50 ----------
Haha sorry Meso, zal ik het voortaan dan maar in een spoiler zettenHahaha..koud ding..tsssss
Enne vloeitjes?? Nou zo voelde het niet aan daarnet hoor
Vrijdag heb ik meer tijd, doe ik speciaal extra kuiten voor jullie ok![]()
Gaarne, met opgepompte kuiten pics graag. Alleen kuiten inb4 versierpoging annex bakkerij gedrag.
Maar srs jelly @ DB press, maar meer omdat ik het kan maar nog niet mag. En omdat het voor vrouwen, lezende op dit forum best flinke gewichten zijn.
Beescht !
, ach..ik vind het gewoon leuk om jezelf iedere keer te proberen te overtreffen..zal nu voorlopig wel weer even duren

smal is bij mij echt met benen tegen elkaar aan, voeten een cm of 5 ofzoHoe small is small squat? Of is dat gewoon op schouder breedte? Ik doe small wel eens in de smith maar dan echt met de benen bij elkaar. Is ook killing voor de legsHelaas kan hij niet los want smith is echt K*T.
Lekkere biceps training ook![]()
, die kan je niet tegen elkaar aan zetten want dan heb je een coordinatie van een natte drol
Lekker, voor de buitenkant beentjes
Heerlijk.Ja, ik mag de laatste tijd niet mopperen maar ook dat is wel s anders bij mij hoor, echtWeer een super training he!
Ohhh... ik mocht zo graag willen dat.....*droomt verder en gaat er morgen vol tegenaan*
Toppertje weer he!![]()
Succes alvast morgen Marina!!Mooie training H. Smal squaten is niets voor mij. Geen coordinatie en geplette balls.
En dan SLDL hoger dan je squat wooooow.

Haha.. ik ben benieuwd ik ga eens testen morgen of t weekend.