Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Ja, thnks

En dubbel thnks
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ach jeetje Miss H dikke knuffels en een schouder voor je.![]()

) altijd leuk te horen want je ziet het zelf niet zo snel vind ik.i likeeeeJe word al een beetje intimiderend voor sommige mannen zo te lezen...
Goed bezig!

Mooi gezegd!!hmmm ja huisdierenleed, het zijn net kinderen dus het verdriet kan daardoor net zo groot zijn.
Heb ook als een klein jongetje met traantjes in de ogen gestaan bij de dierenarts toen ik moest beslissen of ik mijn kat in zou laten slapen of nog meer zou laten lijden.
Je gezonde verstand zegt niet meer lijden maar je hart ... die breekt

Ja was ook echt een klote beslissing maar ja..shit ****ing happensWat vervelend van je kat zeg! Altijd naar zulke dingen te moeten beslissen.
Wel mooie training weer Miss H, zoals altijd!
Complimenten zijn altijd leuk om te krijgen. Toch super dat je zo lekker vooruit gaat
Kwam gisteren ook iemand naar mij toe in de gym en zei dat ik gegroeid was (in positieve zin dan) altijd leuk te horen want je ziet het zelf niet zo snel vind ik.
dat zijn de echte hé.... nooit nooit nooit opgeven.... gewoon afmaken![]()
Amen!Sterke vrouw hoor.
Niet alleen benen.
Biceps ook.
Al beach proof?![]()
Inderdaad, dat is natuurlijk zo maar blijft vervelend. Zelf ook al keer meegemaakt met kat en ook met hond.
Komt zeker anders binnen als een ander het zegt. Maakt mijn dag altijd weer een stukje beter![]()

thnks, haha ik vind mezelf nooiy beachproof en na afgelopen weekend helemaal nietSterke vrouw hoor.
Niet alleen benen.
Biceps ook.
Al beach proof?![]()

hahaha thnks SjorsIk weet niet hoor, maar er staat een peczillian bicepticle triceptorgoddess op haar profielfoto.
1e hint: het is MissH
haha nice tryKlopt jij weet niet veel
Nee, Miss h weet wel wat ik bedoel![]()
ja is helemaal goed gekomen!Zo hoort het! Afmaken waarmee je begonnen bentOndanks de weinige energie een mooie training.
Geniet van het relaxen en je game!
ja was weer lekkahZo lekker 80 kg sldl dat gaat pijn in de hammetjes worden.
Sterkte morgen met zitten
Weer een beste training dus.. Begint een herhaling van mijn andere post te worden
Kopiëren en plakken de volgende keer![]()
Ging best lekker
maar ik ben niet zo harig hoor