Fitness Seller

LOG: Miss H..

Ach jeetje Miss H dikke knuffels en een schouder voor je. :aai:

Je word al een beetje intimiderend voor sommige mannen zo te lezen...
Goed bezig!

Wat vervelend van je kat zeg! Altijd naar zulke dingen te moeten beslissen.
Wel mooie training weer Miss H, zoals altijd!

Complimenten zijn altijd leuk om te krijgen. Toch super dat je zo lekker vooruit gaat:)
Kwam gisteren ook iemand naar mij toe in de gym en zei dat ik gegroeid was (in positieve zin dan:P ) altijd leuk te horen want je ziet het zelf niet zo snel vind ik.

hmmm ja huisdierenleed, het zijn net kinderen dus het verdriet kan daardoor net zo groot zijn.
Heb ook als een klein jongetje met traantjes in de ogen gestaan bij de dierenarts toen ik moest beslissen of ik mijn kat in zou laten slapen of nog meer zou laten lijden.
Je gezonde verstand zegt niet meer lijden maar je hart ... die breekt

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.007
Je word al een beetje intimiderend voor sommige mannen zo te lezen...
Goed bezig!
i likeeee:cool:

hmmm ja huisdierenleed, het zijn net kinderen dus het verdriet kan daardoor net zo groot zijn.
Heb ook als een klein jongetje met traantjes in de ogen gestaan bij de dierenarts toen ik moest beslissen of ik mijn kat in zou laten slapen of nog meer zou laten lijden.
Je gezonde verstand zegt niet meer lijden maar je hart ... die breekt
Mooi gezegd!!

Ik ben echt ontzettend moe zeg..bleghh
Maar wel lekker getraind maar t beetje energie wat ik had is nu totally gone:o

squat
8x20kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x85kg

sldl
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x80kg
8x80kg

uitstappen op step:
16x17kg
16x23kg
16x25,5kg
16x27kg
16x32kg auw auw auw hahaha

(toen wilde ik eigenlijk zwak zijn en ak beginnen met biceps maar toch maar afgemaakt)

Leg extension:

8x54kg
8x61kg
8x68kg
8x75kg
8x82kg

Leg curl:
8x32kg
8x40kg
8x47kg
8x54kg
8x61kg

Kuiten, weet ik t hoeveel setjes gedaan. normale stand, tenen naar binnen en tenen naar buiten..t deed zeer dus t was ok:)

bicep curl stangetje:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg

db bicep curl:
8x7,5kg
4x8x10kg

overhead cable curl:
5x8x10kg

optrekken hammergrip:
8xbw
7xbw
7xbw
6xbw
6xbw

Pff af, finito en op.

Zo die kleine bink naar bed en dan gaat deze mama lekker op de bank tomb raider spelen:cool:

dat zijn de echte hé.... nooit nooit nooit opgeven.... gewoon afmaken ;)

• #3.009
Wat vervelend van je kat zeg! Altijd naar zulke dingen te moeten beslissen.
Wel mooie training weer Miss H, zoals altijd!

Complimenten zijn altijd leuk om te krijgen. Toch super dat je zo lekker vooruit gaat:)
Kwam gisteren ook iemand naar mij toe in de gym en zei dat ik gegroeid was (in positieve zin dan:P ) altijd leuk te horen want je ziet het zelf niet zo snel vind ik.
Ja was ook echt een klote beslissing maar ja..shit ****ing happens

En idd soms is het gewoon fijn om het eens van een 'vreemd'iemand te horen..komt het weer even anders binnen!
dat zijn de echte hé.... nooit nooit nooit opgeven.... gewoon afmaken ;)
;) Amen!

Inderdaad, dat is natuurlijk zo maar blijft vervelend. Zelf ook al keer meegemaakt met kat en ook met hond.

Komt zeker anders binnen als een ander het zegt. Maakt mijn dag altijd weer een stukje beter:P

Sterke vrouw hoor.

Niet alleen benen.
Biceps ook.

Al beach proof? :)

Klopt jij weet niet veel :trollface:

Nee, Miss h weet wel wat ik bedoel;)

Zo hoort het! Afmaken waarmee je begonnen bent:whip:Ondanks de weinige energie een mooie training.

Geniet van het relaxen en je game!

Zo lekker 80 kg sldl dat gaat pijn in de hammetjes worden.
Sterkte morgen met zitten
Weer een beste training dus.. Begint een herhaling van mijn andere post te worden
Kopiëren en plakken de volgende keer :)

Lekker training weer he! :) ziet er super uit!

Beest.

• #3.018
Inderdaad, dat is natuurlijk zo maar blijft vervelend. Zelf ook al keer meegemaakt met kat en ook met hond.

Komt zeker anders binnen als een ander het zegt. Maakt mijn dag altijd weer een stukje beter:P
:cool:

Sterke vrouw hoor.

Niet alleen benen.
Biceps ook.

Al beach proof? :)
thnks, haha ik vind mezelf nooiy beachproof en na afgelopen weekend helemaal niet:o

Ik weet niet hoor, maar er staat een peczillian bicepticle triceptorgoddess op haar profielfoto.

1e hint: het is MissH
hahaha thnks Sjors

Klopt jij weet niet veel :trollface:

Nee, Miss h weet wel wat ik bedoel;)
haha nice try

Zo hoort het! Afmaken waarmee je begonnen bent:whip:Ondanks de weinige energie een mooie training.

Geniet van het relaxen en je game!
ja is helemaal goed gekomen!

Zo lekker 80 kg sldl dat gaat pijn in de hammetjes worden.
Sterkte morgen met zitten
Weer een beste training dus.. Begint een herhaling van mijn andere post te worden
Kopiëren en plakken de volgende keer :)
ja was weer lekkah

Lekker training weer he! :) ziet er super uit!
Ging best lekker

maar ik ben niet zo harig hoor:P

Gewoon een 5daage trainingsweek erop zitten maar geen zin gehad om te loggen en druk gehad.
Manlief was een langweekendje weg, dus ik had het druk zat met zoonlief en het hondenspul hier:D
En savonds lekker languit op de bank;)

Morgen weer het begin van een nieuwe week, moet werken tot 16 en daarna lekker trainen:)

Ach ja.. een weekend zonder pc is ook wel eens wat he! :)
succes alvast voor morgen! is jouw gym open dan? Hier vanwege pinksteren alles dicht. :(

• #3.020
Ja wij zijn gewoon open van 10 tot 16, word meestal oook bizar druk en moet ik ze er tegen 4en echt uit knikkeren..dan is het nl mijn tijd :P

Terug
Naar boven