MuscleMeat

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
Ja precies...thnx..(was wel licht onder dwang....:whip:) hahahaha

Gewoon meedoen!!!!

Ik ga vanavond hopelijk mijn logje maken..maar moet nog even bij mijn mams langs..en die foto's..arghhhh echt een drama..die cellulites..ik haat het..wat hebben mannen t eigenlijk makkelijk..:mad:;)

Ik ga vanavond hopelijk mijn logje maken..maar moet nog even bij mijn mams langs..en die foto's..arghhhh echt een drama..die cellulites..ik haat het..wat hebben mannen t eigenlijk makkelijk..:mad:;)

Kijk even naar mijn foto's... Ik vind dat jij er écht al fantastisch bij staat hoor! :thumb: (voorbeeldje voor me)

Weer verder op je oude stekje!

Alvast welkom terug in je oude log.

hahaha ok..mijn oude logje weer..nou bedankt..
Tja ik had mijn training van vandaag nog in mijn contestlog gezet maar das niet meer nodig...
Ben echt zo reuze benieuwd hoe iedereen er bij staat..!!

He ik was je logje aan het volgen en diep respect!!!

Ik zag dat jullie ook apparaten hebben van life fitness en dat valt ook te zien aan het verschil in gewichten! Geen monsterlijke gewichten op de leg press, pfieuw.. ligt het dus niet aan mij..

Goeie shape heb je! Daar kan ik nu alleen nog maar van dromen!

He ik was je logje aan het volgen en diep respect!!!

Ik zag dat jullie ook apparaten hebben van life fitness en dat valt ook te zien aan het verschil in gewichten! Geen monsterlijke gewichten op de leg press, pfieuw.. ligt het dus niet aan mij..

Goeie shape heb je! Daar kan ik nu alleen nog maar van dromen!

Dank je wel! ja idd de gewichten zijn bij ieder apparaat weer anders, en nee het ligt dus niet aan jou!! succes hé:D

Vandaag weer Rug-schouders getraind en was eigenlijk best lekker.. ik zit alleen beetje in de rats..want vanaf volgende week kan ik 3 weken niet trainen..pff dat vind ik eigenlijk best lang..hoop dat de schade mee gaat vallen..
Morgen Benendag..ik heb nu al pijn als ik er aan denk.

Welkom terug op je oude stekje!

Ik weet niet echt wat 3 weken trainen met je lijf doet,zolang je dan goed oplet met je eten zal het meevallen?Zo niet dan ben je wel weer snel de oude als je weer gaat trainen.

Voorpijn?Aiai! Succes met je training dan.

Haha..ik besloot halverwege de dag dat ik..lekker borst-biceps ging doen..dus morgen benen..

En ach..probeer de schade nauwlettend in t oog te houden..;)
Na de vakantie ga ik mijn benen eens op een andere manier aanpakken..
Ben nu een appeltaart aan t bakken voor de juffies op mijn zoontje zijn school, hij is maandag jarig..maar dan zijn we op vakantie..dus morgen trakteren..(hmm als je dat ruikt..lekker) En ik had als traktatie voor die kleintjes een appel in de chocola met disco spikkels..ik krijg er ook spontaan trek van..hahahaha

Eerst leek het op een kapers forum en nu lijkt het weer op een kook forum
:) Ik neem aan dat je de teugels nu even laat vieren of dieet je verder?

Haha.. hé ik heb ook zat trainingen gepost hoor..maar die heb je zeker even gemist?? hahaha, maar ik heb as zaterdag de verjaardag van mijn zoontje dus dan ga ik lekker een junkdag houden en daarna probeer ik gewoon mijn schone voeding weer op te pakken hoor..ik ben er nog lang niet..ik voel mij gewoon lekkerder als ik goed mijn buikspieren zie..en tot dan..rust ik niet..hahaha

nee hoor ik zie aan jouw lichaam dat je hard traint
Zo'n lichaam krijg je niet zomaar. (daar hoef ik je log niet voor te lezen)
Sommige mensen hebben natuurlijk mazzel en al een mooi fysiek maar die spieren die krijg je toch niet van op de bank hangen
Nee joh ik wou je ff stangen en dat is gelukt :)
Geniet lekker van je appeltaart dat heb je verdient

• Like
Waarderingen: Sue
nee hoor ik zie aan jouw lichaam dat je hard traint
Zo'n lichaam krijg je niet zomaar. (daar hoef ik je log niet voor te lezen)
Sommige mensen hebben natuurlijk mazzel en al een mooi fysiek maar die spieren die krijg je toch niet van op de bank hangen
Nee joh ik wou je ff stangen en dat is gelukt :)
Geniet lekker van je appeltaart dat heb je verdient

Haha wat hebben jullie mannen toch met ons vrouwtjes stangen??;)

Weet je die appeltaart is niet voor mij..maar voor de juffies van school..hmzz

enne dank je wel..

Tja dat komt nog van vroeger van de kleuterschool

meisjes plagen zoentjes vragen :)

Ik zie je buikspieren goed zitten hoor!

Terug
Naar boven