XXL Nutrition

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.021
Zo eigenlijk tegen verwachting in erg lekker getraind:)

Squats smal doe ik alweer een tijdje op deze manier maar vergat het erbij te melden dus bij deze;)
Niks mooiers als een dikke sweep:heart:

squat smal:
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg kon t niet laten, mannetje was erbij dus ach why not..maar uiteindelijk zelf gedaan;)

Sldl:
8x60kg
8x70kg
8x80kg
7x85kg
8x90kg jep echt een sterke dag

leg press
8x79kg
8x98kg
8x115kg
8x124kg
5x133kg jaaa lekker..nog niet eerder gedaan:)

Leg extension:
8x77kg
8x84kg
8x91kg
8x98kg
8x105kg

standing calve raise:
15x35kg
15x42kg
15x49kg
15x56kg
20x35kg auwww kon niet nog een keer de 56kg aan dus maar stappie terug en lekker vol maken;)

Bicep rope curl:
10x20kg
10x25kg
10x25kg
10x30kg
10x30kg

Db bicep curl:
16x7kg
16x8kg
16x9kg
16x10kg
12x12,5kg

Chin ups onderhandse grip:
5x8 bw

Heerlijk, hele gym voor ons alleen:) Niks wachten, niks irriteren aan bepaalde figuren:P

Lekker zo een rustige gym! Super training he! je gaat als n speer! :)

zo... weer lekker in vorm ... heb jij hem weer laten zien hoe het moet... en ik mag morgen benen, gaat ie weer vergelijken ;)

nice die small squats - absoluut killing

• #3.025
Lekker zo een rustige gym! Super training he! je gaat als n speer! :)
ja,,gaat niet verkeerd. Moeten straks wel strak op vakantie hé

zo... weer lekker in vorm ... heb jij hem weer laten zien hoe het moet... en ik mag morgen benen, gaat ie weer vergelijken ;)
ja ging nu erg lekker..:cool:

nice die small squats - absoluut killing
ja ik wissel het nog wel eens af..
Maar nu toch echt even lekker de focus op de buitenkant, niks bters dan dat:p

Bor:
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg
8x55kg ging eigenlijk best soepel

Pull ups wijd
8xbw
8xbw
6xbw auww
4xbw
7xbw blijt altijd beetje aankloten..de ene keer schiet ie er weer in, en zo kan ik zomaar een setje pijnvrij doen:)

T bar row wijd:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x40kg
8x45kg

seated row small grip:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x63kg

Straight arm p.d:
10x40kg
10x45kg
10x50kg
10x55kg
10x60kg

Seated db shoulder press:
8x10kg
8x12,5kg
8x15kg
8x17,5kg
8x17,5kg

mp:
8x30kg
8x35kg
8x35kg
8x37,5kg
8x37,5kg

bent over side raise SS front raise
3x8x7,5kg SS 3x8x7,5kg

Rear deltoid cable raise:
8x10kg
4x8x15kg

Hexbar shrugs:
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg
8x100kg

die shrugs gingen lekker hé... 'k stond stiekem een beetje te gluren via de spiegel... mooi hoor 100kg phwieuw

pff ik krijg toch bijna een minderwaardigheidscomplex van jou
Je pakt gewoon de zelfde gewichten als ik en daar moet ik dan ook flink voor bikkelen
Mevrouw H u bent beresterk (je ziet het uit respect ga ik gelijk u zeggen)

• #3.029
pff ik krijg toch bijna een minderwaardigheidscomplex van jou
Je pakt gewoon de zelfde gewichten als ik en daar moet ik dan ook flink voor bikkelen
Mevrouw H u bent beresterk (je ziet het uit respect ga ik gelijk u zeggen)

Minderwaardigheidscomplex door een paar kg's meer of minder zal wel meevallen:cool:
Maar bedankt voor je compliment hoor, ik had vanmorgen niet echt veel zin maar eenmaal bezig en t liep eigenlijk best lekker:P

Elke keer als ik jou trainingen bekijk gaat mijn mond ervan openstaan lieve dame :o hahaha jeetje!!
Snap wel dat grosje een minderwaardigheidcomplex krijgt ;) hihi

• #3.031
Elke keer als ik jou trainingen bekijk gaat mijn mond ervan openstaan lieve dame :o hahaha jeetje!!
Snap wel dat grosje een minderwaardigheidcomplex krijgt ;) hihi

Ahh joh, tis maar wat je gewend bent;)
Toen ik ooit begon met trainen..ging t ook niet zo soepel als dat het nu gaat hoor:)

Vorige week was ik aan het trainen en tegelijk was er iemand en die begon ook met borst trainen net als ik.. alleen hij stopte na 3 oef en vroeg aan mij hoeveel oef ik in godsnaam deed.. ehhh 5 was daarop mijn antwoord..
Ah is veel te veel zei hij..nou ja maybe maar ik groei er goed op dus waarom veranderen??
Als ik straks door wat voor reden dan ook een stap terug moet doen, kan dat altijd nog;)
Plus daar komt bij dat ik ook moeilijk kan kiezen..dus waarom kiezen als het niet hoeft..doe ik ze toch allemaal:p
Maar er zijn al meerdere geweest die met ons mee hebben getraind en dit toch niet zo gewend zijn:D

Super mooie training! Tja.. je verzet wat gewicht voor een lief dametje he! :D
echt super!
enne.. strak op vakantie.. ik heb nog even tijd.. IJsland is te koud om dat te laten zien. :D

Deze dame is gewoon sterk.

• #3.034
Jja ijsland is niet het meest warme land nee haha maar ik ga 3 weken naar Italië. .3 weken lang wakeboarden en skiën dus weinig verbloemen lol
Ja das wel wat warmer ja! :D
maar wij zijn van plan het najaar nog wat warmers te pakken. Zorg ik dat ik er dan ook beter bijsta! Moet wel met de contest going live! ;)

Minderwaardigheidscomplex door een paar kg's meer of minder zal wel meevallen:cool:
Maar bedankt voor je compliment hoor, ik had vanmorgen niet echt veel zin maar eenmaal bezig en t liep eigenlijk best lekker:P

Nee gelukkig nog geen minderwaardigheidscomplex hoor :)
Maar je bent echt heel sterk hoor en dat mag best gezegt worden
Maar dat is lekker trainen dan.. geen zin en toch flinke gewichten verzetten

heb ik ook wel eens, dan ga je maar naar de sportschool met het idee.. nou ff snel een uurtje trainen want ik heb weinig zin... en dan ineens gooi je er een super training uit en dan ben je zo maar weer 1.5 uur bezig

Ahh joh, tis maar wat je gewend bent;)
Toen ik ooit begon met trainen..ging t ook niet zo soepel als dat het nu gaat hoor:)

Vorige week was ik aan het trainen en tegelijk was er iemand en die begon ook met borst trainen net als ik.. alleen hij stopte na 3 oef en vroeg aan mij hoeveel oef ik in godsnaam deed.. ehhh 5 was daarop mijn antwoord..
Ah is veel te veel zei hij..nou ja maybe maar ik groei er goed op dus waarom veranderen??
Als ik straks door wat voor reden dan ook een stap terug moet doen, kan dat altijd nog;)
Plus daar komt bij dat ik ook moeilijk kan kiezen..dus waarom kiezen als het niet hoeft..doe ik ze toch allemaal:p
Maar er zijn al meerdere geweest die met ons mee hebben getraind en dit toch niet zo gewend zijn:D

Zo herkenbaar;) dat hoor ik ook regelmatig. Vind het heerlijk om wat meer oefeningen voor borst te pakken. Gewoon lekker je eigen ding doen, als je er goed op gaat prima:p

• #3.038
Nee gelukkig nog geen minderwaardigheidscomplex hoor :)
Maar je bent echt heel sterk hoor en dat mag best gezegt worden
Maar dat is lekker trainen dan.. geen zin en toch flinke gewichten verzetten

heb ik ook wel eens, dan ga je maar naar de sportschool met het idee.. nou ff snel een uurtje trainen want ik heb weinig zin... en dan ineens gooi je er een super training uit en dan ben je zo maar weer 1.5 uur bezig
ja t maffe is dat ik het vaker heb hoor, dan heb ik geen zin om te trainen maar dan gaat t super:) Lekkerrrr

Zo herkenbaar;) dat hoor ik ook regelmatig. Vind het heerlijk om wat meer oefeningen voor borst te pakken. Gewoon lekker je eigen ding doen, als je er goed op gaat prima:p

Ja precies, ieder zn eigen werkwijze..
Ik vind het heerlijk, 3 oef borst is voor mij niet voldoende:P

Bench press:
10x40kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg
8x62,5kg
7x65kg spotter wel aanwezig maar niet nodig gehad, die 8ste rep zat er gewoon echt niet in

Incline db press:
8x17,5kg
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg
8x25kg

Incline machine press:
8x28kg
8x35kg
8x42kg
8x49kg
7x56kg

Cable flyes:
8x15kg
8x15kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg lekker gefocust uitgevoerd,,lekker langzaam en heerlijke pomp:)

Tri pushdown stangetje
10x30kg
10x35kg
10x40kg
10x45kg
8x50kg ffff alles bij, jee wat was die zwaar

Rope overhead curl:
10x20kg
10x25kg
10x30kg
10x30kg
10x35kg

One arm cable curl:
8x10kg
8x12kg'
8x13kg
8x15kg
8x15kg

toen nog half uur flink doorgefietst, 17,5km in 30 min, level 5,6 ik ging in ieder geval stuk:mad:

Wow weer een beestachtige training. Ik krijg kramp bij het lezen. Top gedaan dus.

• #3.040
Terug
Naar boven