- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Haha en dat terwijl ik nog 2 oef minder heb gedaan dan normaalmaar wel hard getraind.
Ja precies je hebt zat kilo's heen en weer geslingert.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha en dat terwijl ik nog 2 oef minder heb gedaan dan normaalmaar wel hard getraind.

ja moet ook, anders groeien we niet héJa precies je hebt zat kilo's heen en weer geslingert.![]()

me too

Sssstttttt, dat had nog niemand doorSterke borst H
Ook nog cardio
Heb jou wel door
Shredded in de zomer![]()

Mooi, zo motiveren we elkaar tochNice nice nice! Morgen mag ik weer borst en jou training motiveert zeker weer![]()

Hai, leuk dat je even in mijn logje komt kijken..thnkss

Hey, weer op dbb? Tijd niet gezien hier ..wel @ the gym offcourseI can confirm 7x65, i was spotter.
Goed getrained weer hnngggg

oh..Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was op mijn log.Schijnbaar niet dus.
Het gaat dus om het feit dat ik over 2 weken de leeftijd van 50 ga bereiken.![]()
hahahahatja..heb ik weinig last vanJa kijk af en toe een beetje rond zo nu en dan
Log sowieso niet meer, alleen maar waardeloze shit comments etc

thnk you

ja heerlijk basic en t werkt als een treinborst/triceps - heerlijk basic
zozo die triceps idd - 50 kg zeg - goed gedaan

Mooie benen dagje achter de rug lees ik. We moeten maar snel weer wat samen gaan doen.
De uitnodiging van Mascha staat nog open toch.

Zo heb even geen tijd gehad en zet je me toch een paar trainingen neer!echt super!
Ik hoop ook mee te kunnen naar Mascha. Heb al een lift.![]()
Heb ik al gedaan. als tweede al!Leuk Marina, reageer maar even in het topic over wanneer jij zou kunnen..
13/14 juli zou ik kunnen.okee gezelliHeb ik al gedaan. als tweede al!13/14 juli zou ik kunnen.

Ja die was ook behoorlijk heavy hahahanice supersetje met de bi's
je kan hem uitbreiden na een triset
small optrekken - curls - reverse optrekken -

: