- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 58kg
ja echt wel!!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja echt wel!!!

Vandaag weer Rug-schouders getraind en was eigenlijk best lekker.. ik zit alleen beetje in de rats..want vanaf volgende week kan ik 3 weken niet trainen..pff dat vind ik eigenlijk best lang..hoop dat de schade mee gaat vallen..
Morgen Benendag..ik heb nu al pijn als ik er aan denk.

??

Ja dat was de bedoeling..ben deze week 3 keer geweest en nu zijn we ziek..Balen van je knieholte. :s En erg balen dat de vakantie zo prut was!
Maar nu weer lekker trainen! Succes!![]()

Nog gefeliciteerd met je 3e plek!
Balen zeg.
Hopelijk gaat het snel beter met je knie holte.
Met trainen komt het wel weer goed.
Sterkte met de spierpijn want dat krijg je waarschijnlijk toch wel ondanks je rustig begint.![]()
Ik ga zo ook voor het eerst na me vakantie trainen.
Ik ben 5 dagen ziek geweest(iets van buikgriep) op vakantie (wel gewoon naar het strand kunnen gaan)
waardoor ik ook extra rustig begin.
Het voelt slecht om geen eiwitten te kunnen eten terwijl het misschien meer tussen me oren zit dat je meteen spieren verliest.![]()

(ik ben niet zo goed in objectief oordelen of dit dan vet of massa verlies is)Ja zal hetjammer wat betreft je vakantie, je kijkt daar toch altijd naar uit. en dat trainen komt wel weer goed met je!![]()
..Maandag nu voor t echie
Beterschap!
Hopelijk blijft het bij een verkoudheid en duizeligheid...
Het gaat redelijk.
Mijn darmen zijn opnieuw van slag maar dit keer niet in de heftige vorm.
Hopelijk komt het nog door het Turkse eten want ik ben gister meteen schoon gaan eten.
Met je oude schema bedoel je daarmee je trainingsschema of je voedingsschema?
Ik probeer op vakantie igg aan voldoende eiwitten te komen maar dat is deze vakantie niet elke dag gelukt.
Als ik nog vocht vasthoud van het witte stokbrood enz (uit voorzorg voor de vliegreis) dan ben ik deze vakantie zelfs afgevallen.(ik ben niet zo goed in objectief oordelen of dit dan vet of massa verlies is)
en aangezien ik deze week dus maar 3x heb getraind..zal de erge spierpijn volgende week zeker terugkomen..(lekkerrrrr
)Top dat je het eten weer hebt opgepakt.In principe bedoel ik en qua eten..maar daar ben ik alweer mee bezig en vanaf maandag ook weer mijn oude schemaatje..hoewel benen er aan gaan geloven want dat worden voorlopig dropsets..en aangezien ik deze week dus maar 3x heb getraind..zal de erge spierpijn volgende week zeker terugkomen..(lekkerrrrr
)
Ik moet zeggen dat die caseine eiwit in een soort pudding wel aardig weg te lepelen is..als shake..mwah stukken minder..
Dus vanaf maandag als er weer s niks tussenkomt gaan we weer ouderwets trainen..en zal ik ook weer mijn trainingen posten.

Casseïne idd beter als vla eten - bevalt mij ook een stuk beter!
Met flinke spierpijn weet je tenminste wel dat je flink bezig bent geweest![]()

Top dat je het eten weer hebt opgepakt.
Ik ben benieuwd naar je trainingen en hoop voor je dat er niks tussen komt.
Hopelijk heb je er minder last van dan mij alhoewel ik moet bekennen dat het ook wel lekker voelt om echt heftige spierpijn te hebben.
Normaal heb ik ook wel spierpijn maar dat voelt anders dan na een vakantie.
Caseine eiwit is inderdaad erg lekker als soort van pudding/vla.
Ik maak dat in een schaaltje klaar met zo min mogelijk water.![]()

Gaat weer lekker!Nette training hoor.
Wat is Casseine pudding?![]()