Fitness Seller

LOG: Miss H..

Wel lekker nog even 3 weken op vakantie! Misschien nog een beetje beweging pakken door zwemmen, wandelen, fietsen? waar ga je naar toe eigenlijk?
Oja, je haar is leuk! Staat je goed!

Ja, je kan wel op vakantie staan, maarje staat wel mooi op 3!!! Gefeliciteerd Miss!

Gefeliciteerd vakantievrouw!

Vandaag weer Rug-schouders getraind en was eigenlijk best lekker.. ik zit alleen beetje in de rats..want vanaf volgende week kan ik 3 weken niet trainen..pff dat vind ik eigenlijk best lang..hoop dat de schade mee gaat vallen..
Morgen Benendag..ik heb nu al pijn als ik er aan denk.

ik heb eigenlijk precies hetzelfde - ik neem gewoon één week rust
en de andere week zoek ik een sportschool op in den vreemde

• Topic Starter Topic Starter
Zo..we zijn weer terug en hebben weer getraind vandaag..naja..rustig aan nog even anders ga ik echt bijna dood van de spierpijn. Maar t voelde weer goed!:)
Ik ben van plan om dropssets op mijn benen te gaan uitvoeren en een stuk minder te spinnen want (zo had ik t zelf niet eens bekeken..duh) dat ik mijn benen dus geen prikkels meer geef..met t vele spinnen en benen is bij mij de spiergroep waar ik weinig vordering in zie..
Maar toch wel moeilijk hoor..van je gewoontes af stappen..maar zo gebeurd er ook weinig..ja ik ben kotsmisselijk..en sta te trillen op mijn benen als ik klaar ben maar ja..zijn mijn benen zoals ik ze wil?? Nee dus..tijd voor verandering!:D

Ik voel allleen wel wat in mijn knieholte..als ik zeg maar mijn benen helemaal strek krijg ik echt gelijk een pijnscheut..hoop dat t gauw over is.
Denk dat t komt dat ik op vakantie met die kleine jongen op een trampoline ging staan..hmm slim hé?????

Verder echt een prutvakantie gehad, 1 keertje kunnen wakeboarden en toen was het water 16gr..dus daar was ik na 45min wel mee klaar..
Vanaf volgende week ga ik weer mijn trainingen posten..want de gewichten die ik nu pak..tja..zullen we het er even niet over hebben:p

Balen van je knieholte. :s En erg balen dat de vakantie zo prut was!

Maar nu weer lekker trainen! Succes! :D

Nog gefeliciteerd met je 3e plek!
Balen zeg.
Hopelijk gaat het snel beter met je knie holte.
Met trainen komt het wel weer goed.
Sterkte met de spierpijn want dat krijg je waarschijnlijk toch wel ondanks je rustig begint.;)
Ik ga zo ook voor het eerst na me vakantie trainen.
Ik ben 5 dagen ziek geweest(iets van buikgriep) op vakantie (wel gewoon naar het strand kunnen gaan)
waardoor ik ook extra rustig begin.
Het voelt slecht om geen eiwitten te kunnen eten terwijl het misschien meer tussen me oren zit dat je meteen spieren verliest.:p

Balen van je knieholte. :s En erg balen dat de vakantie zo prut was!

Maar nu weer lekker trainen! Succes! :D
Ja dat was de bedoeling..ben deze week 3 keer geweest en nu zijn we ziek..:(
Nog gefeliciteerd met je 3e plek!
Balen zeg.
Hopelijk gaat het snel beter met je knie holte.
Met trainen komt het wel weer goed.
Sterkte met de spierpijn want dat krijg je waarschijnlijk toch wel ondanks je rustig begint.;)
Ik ga zo ook voor het eerst na me vakantie trainen.
Ik ben 5 dagen ziek geweest(iets van buikgriep) op vakantie (wel gewoon naar het strand kunnen gaan)
waardoor ik ook extra rustig begin.
Het voelt slecht om geen eiwitten te kunnen eten terwijl het misschien meer tussen me oren zit dat je meteen spieren verliest.:p

Dank je wel Peetje, met jou alles wel redelijk nu??
Ik hoop volgende week mijn oude schema op te pakken en dan ook gewwon weer ouderwets mijn trainingen posten..
Wel balen trouwens dat je ziek was op vakantie..das helemaal shit!
En ik ook moet eerlijk zeggen dat ik op vakantie ook niet echt consequent op mijn voeding let hoor..
Maar goed nu weer terug dus het normale leven gaat weer beginnen.
Hoewel ik nu wel flinke verkoudheid heb..en duizelig etc..ben zo blij..:o

jammer wat betreft je vakantie, je kijkt daar toch altijd naar uit. en dat trainen komt wel weer goed met je!:)

Beterschap!
Hopelijk blijft het bij een verkoudheid en duizeligheid...

Het gaat redelijk.
Mijn darmen zijn opnieuw van slag maar dit keer niet in de heftige vorm.
Hopelijk komt het nog door het Turkse eten want ik ben gister meteen schoon gaan eten.

Met je oude schema bedoel je daarmee je trainingsschema of je voedingsschema?
Ik probeer op vakantie igg aan voldoende eiwitten te komen maar dat is deze vakantie niet elke dag gelukt.
Als ik nog vocht vasthoud van het witte stokbrood enz (uit voorzorg voor de vliegreis) dan ben ik deze vakantie zelfs afgevallen.:eek: (ik ben niet zo goed in objectief oordelen of dit dan vet of massa verlies is)

jammer wat betreft je vakantie, je kijkt daar toch altijd naar uit. en dat trainen komt wel weer goed met je!:)
Ja zal het:rolleyes:..Maandag nu voor t echie:D

Beterschap!
Hopelijk blijft het bij een verkoudheid en duizeligheid...

Het gaat redelijk.
Mijn darmen zijn opnieuw van slag maar dit keer niet in de heftige vorm.
Hopelijk komt het nog door het Turkse eten want ik ben gister meteen schoon gaan eten.

Met je oude schema bedoel je daarmee je trainingsschema of je voedingsschema?
Ik probeer op vakantie igg aan voldoende eiwitten te komen maar dat is deze vakantie niet elke dag gelukt.
Als ik nog vocht vasthoud van het witte stokbrood enz (uit voorzorg voor de vliegreis) dan ben ik deze vakantie zelfs afgevallen.:eek: (ik ben niet zo goed in objectief oordelen of dit dan vet of massa verlies is)

In principe bedoel ik en qua eten..maar daar ben ik alweer mee bezig en vanaf maandag ook weer mijn oude schemaatje..hoewel benen er aan gaan geloven want dat worden voorlopig dropsets..:eek: en aangezien ik deze week dus maar 3x heb getraind..zal de erge spierpijn volgende week zeker terugkomen..(lekkerrrrr:p)
Ik moet zeggen dat die caseine eiwit in een soort pudding wel aardig weg te lepelen is..als shake..mwah stukken minder..
Dus vanaf maandag als er weer s niks tussenkomt gaan we weer ouderwets trainen..en zal ik ook weer mijn trainingen posten.

Casseïne idd beter als vla eten - bevalt mij ook een stuk beter!
Met flinke spierpijn weet je tenminste wel dat je flink bezig bent geweest ;)

In principe bedoel ik en qua eten..maar daar ben ik alweer mee bezig en vanaf maandag ook weer mijn oude schemaatje..hoewel benen er aan gaan geloven want dat worden voorlopig dropsets..:eek: en aangezien ik deze week dus maar 3x heb getraind..zal de erge spierpijn volgende week zeker terugkomen..(lekkerrrrr:p)
Ik moet zeggen dat die caseine eiwit in een soort pudding wel aardig weg te lepelen is..als shake..mwah stukken minder..
Dus vanaf maandag als er weer s niks tussenkomt gaan we weer ouderwets trainen..en zal ik ook weer mijn trainingen posten.
Top dat je het eten weer hebt opgepakt.
Ik ben benieuwd naar je trainingen en hoop voor je dat er niks tussen komt.
Hopelijk heb je er minder last van dan mij alhoewel ik moet bekennen dat het ook wel lekker voelt om echt heftige spierpijn te hebben.:o
Normaal heb ik ook wel spierpijn maar dat voelt anders dan na een vakantie.

Caseine eiwit is inderdaad erg lekker als soort van pudding/vla.:meal:
Ik maak dat in een schaaltje klaar met zo min mogelijk water.:D

Casseïne idd beter als vla eten - bevalt mij ook een stuk beter!
Met flinke spierpijn weet je tenminste wel dat je flink bezig bent geweest ;)

So true..t voelt gewoon lekker, hoewel ik spierpijn in mijn benen echt ruk vind:D

Top dat je het eten weer hebt opgepakt.
Ik ben benieuwd naar je trainingen en hoop voor je dat er niks tussen komt.
Hopelijk heb je er minder last van dan mij alhoewel ik moet bekennen dat het ook wel lekker voelt om echt heftige spierpijn te hebben.:o
Normaal heb ik ook wel spierpijn maar dat voelt anders dan na een vakantie.

Caseine eiwit is inderdaad erg lekker als soort van pudding/vla.:meal:
Ik maak dat in een schaaltje klaar met zo min mogelijk water.:D

Ja want had eerst behoorlijk nog wat water erbij..dus was t alsnog soort shake..want je moet even die verhoudingen zoeken maar eenmaal gevonden en ja..weer een eiwitrijke maaltijd erbij:D

Net een hele pan rijst gekookt..ga proberen om morgen gewoon s overdag ipv brood rijst te eten met tonijn en wat ananas..(mannetje is ook weer op aan t letten dus ja..) Hoewel ik wel gek ben op brood..alleen dan als lunch maar toch..

Oh ja maar Peetje ik sterf ook zowat van de spierpijn hoor..nu wat heftiger omdat ik idd op vak ben geweest..maar heb eigenlijk altijd wel lichte spierpijn..ben er zo aan gewend inmiddels:D

Wel jammer peet dat je geen logje meer hebt hoor..

Jaa heerlijk weer om te trainen::cool:

Borst-tri

Even opwarmen..3x8 opdrukken..zoals het hoort

Bench press 5x8 35,40,45,50,55kg

schuine bank in smith 5x8 30,36,40,40,42kg

DB Press 5x8 12,14,16,18,18 die gewichten lopen trouwens beetje vreemd en zijn amper te lezen van de db's..zijn zelfs iets zwaarder..moet keertje goed kijken maar als t maar zwaar aanvoelt is t goed toch?!

Db Flyes gestrekte armen 5x8 8,9kg db

Dippen 5x8 bw en was helemaal stuk..eerste keer weer sinds een kleine maand..

triceps cable extension 5x8 20,25,30kg

Tricep overhead cable..(zoiets weet juiste benaming ff niet) 5x8 30kg

IK was stuk..alles trilde..mijn triceps voelde echt hard aan..:cool:

Ook nog even sessie buik gedaan..door tot branden..**** wat doet dat toch zeer..buik vind ik eigenlijk irri om te doen..maar goed voorlopig blijft ie er weer in.

toch nog even 30min flink staand gespind met weerstand verandering off course..

Voeding van vandaag..laat ik gewoon s posten..eventuele opmerkingen zijn welkom..we zijn toch allemaal iedere keer aan t zoeken..tenminste ik wel:D

O: 40gr brinta+magere melk+1schep whey

T: halve bak magere kwark, beetje protein voor de smaak en 1 appel erdoor

L: 3 volk bh:1 slankiesmeerkaas..(had ik echt trek in) en die andere 2 belegd met rookvlees en vervolgens huttenkase..lekker:)

T: voor trainen: 1 rode grapefruit,bcaa's, 1shake

A: nu rijst met mais,paprika, rundergehakt..avondeten tja..verschilt per keer..morgen vette vis..dan bv macaroni..of gew aardappels met groente en kip

T:Casseine pudding;)

Verder drink ik de hele dag water en gr thee..

Eventuele suggesties zijn welkom..hoewel ik niet weer op een wedstrijddieet wl zitten omdat ik gek op brood ben en als ik dat bv eruit haal en straks bv weer brood ga eten, ontzettend snel aanzet..:rolleyes:

Morgen rug-schouders en woensdag benen dag..voor t eerst droppen op die beentjes;)

Gaat weer lekker! :D Nette training hoor.

Wat is Casseine pudding? :P

Nette training hoor!! Zeker goed bezig!! Vraag me ook af wat cassiene pudding is ;).

Gaat weer lekker! :D Nette training hoor.

Wat is Casseine pudding? :P

Ik had van Powersupplements..de casseine-eiwit besteld maar die vond ik qua shake niet super lekker..dus kreeg de tip van hun en van dw om ipv een shake er een soort pudding van te maken en moet zeggen die is best te eten..vult ook lekker voor de nacht.
Worden langzaam opgenomen zodat je voor de hele nacht van eiwitten bent voorzien;)

Thnks by the way:D

Ik heb je logje niet helemaal gevolgd hoor....maar mag ik vragen hoe jouw trainingsschema eruit ziet?

Terug
Naar boven