AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.501
En gewoon doorbikkelen he! Das MissH! :)

En jullie mogen jezelf zeker wel even op de borst kloppen hoor! Welverdiend!
;)

lekkere trainingen weer.
en wauw, flink volume op die pull-ups!
ja gaat allemaal wel weer lekker, ben er nog niet helemaal maar komt erg in de buurt

Ik kan het niet vaak genoeg herhalen.... jullie weten niet half hoe dankbaar ik jullie ben.
Zoveel steun en support! Dat is gewoon onbetaalbaar!
en dat meen Ik voor de volle 200%
oh dat herhalen kan wel hoor:p, youre welcome:D

Thnks,heerlijk gewoon

Wow, wat een sterke BOR! .. En volgens mij heb je een sterke lats, nice :).
De trainingen zien er heerlijk uit! Hoop dat je inmiddels lekker hebt kunnen bijkomen en je je weer fit voelt :).

Edit: tegelijkertijd post je je laatste training. Die bench!! :eek:
Ja mijn rug is wel ook één van mijn sterke punten:cool:
Thnks, en Sanne..kwam jij nu ook de 22ste? Of was het nou te ver weg voor je??

mooi trainingen weer H.
Ik kom de 22ste na 13.00
gezellig hoor

Beste trainingen weer hoor
Kan die opmerkingen van jou wel hebben hoor
Wil graag ook knallen maar merk nog steeds dat ik moet oppassen ivm bovenrug
Heb nu wel een stapje gezet maar dat weet jij al ;)
Wil de 22e er nog wel over kletsen met jullie over wat begeleiding nu inhoud
Misschien verwacht ik te veel
ligt er aan wat je verwacht Grosje, iedere Pt'r doet het op zijn of haar manier..maar we kunnen het er wel even over hebben natuurlijk Zaterdag;)

Super training en lekker dat die DB press lukte!
Soms is het gewoon het gevoel ja dit a ik doen en dan lukt het ook nog!

Ik ben er zeker bij de 22 ste! Hoe laat is het dit keer?

Ik zat zelf te denken aan een uur of 12ofzo?

Ja mijn rug is wel ook één van mijn sterke punten
Thnks, en Sanne..kwam jij nu ook de 22ste? Of was het nou te ver weg voor je??

Heb eerlijk gezegd niet deelgenomen aan de toenmalige thread die daar over ging.. Vind zo'n meet ook toch nog wel erg "engig" enzo, ben een absolute beginner met nog een bovengemiddeld vetpercentage :o. Vandaar dat ik niet had gereageerd.. Misschien verwar je me met "de andere Sanne" (strongwoman)? Haar logje is in ieder geval afgesloten, volgens mij is ze niet meer actief hier..

Heb het ontzettend naar mijn zin hier though. Mochten er in de verdere toekomst nog meer meets gepland worden heb ik zeker interesse :).

Heb eerlijk gezegd niet deelgenomen aan de toenmalige thread die daar over ging.. Vind zo'n meet ook toch nog wel erg "engig" enzo, ben een absolute beginner met nog een bovengemiddeld vetpercentage :o. Vandaar dat ik niet had gereageerd.. Misschien verwar je me met "de andere Sanne" (strongwoman)? Haar logje is in ieder geval afgesloten, volgens mij is ze niet meer actief hier..

Heb het ontzettend naar mijn zin hier though. Mochten er in de verdere toekomst nog meer meets gepland worden heb ik zeker interesse :).

Je bent niet de enige die zoiets eng vind hoor:D:rolleyes:

Ik vind dat ook

Niks om bang voor te zijn
Hele normale mensen met een zelfde hobby niets meer niets minder
Geen vooroordeel voor andere mensen
Lopen echt niet alleen perfecte mensen rond dus als je iets dunner of zwaarder bent dan de gemiddelde wedstrijd bodybuilder ... Nou en wat dan nog. Ik ben ook ver van droog en ik mag ook komen :)

Gewoon lekker komen Sanne en Marleen. Het is leuk.. Ik ben wss het magerste sprietje.. maar niets om je voor te schamen. We zijn sporters onder elkaar en helpen elkaar. Dus gewoon kijken of je kan en als je het leuk vind lekker komen!

• #3.506
ja echt... gewoon komen.. we kunnen allemaal leren van elkaar e daar gaat t uiteindelijk om! gelijkgestemden die over onze hobby kunnen kletsen..
als je denkt dat we allemaal een bb fysiek hebben..kan ik je alvast teleur stellen hahaha
echt..gewoon komen..t is altijd gezellig!

Aan de ene kant lijkt het me ook wel leuk hoor. Maar ja dan zit ik toch met de afstand.:o

Aan de ene kant lijkt het me ook wel leuk hoor. Maar ja dan zit ik toch met de afstand.:o

Aaaargggh, wat een stelletje zijn jullie ook, nu maken jullie mij heel erg aan het twijfelen :rolleyes:.
Net als Marleentje zit ik ook eigenlijk met de afstand, ruim 2 uur heen en 2 uur terug, lange leve het openbaar vervoer.. (als het nog steeds in Hillegom is?).. Erg drukke agenda ook die week, dus het is sowieso passen en meten.
Hoe veel komen er tot nu toe?
En is dan de bedoeling dat we gezamenlijk trainen? Van hoe laat tot hoe laat?

Het lijkt me wel echt leuk, dus mocht er bijvoorbeeld in 2015 (zomervakantie, dan heb ik het een heel stuk rustiger) nog een meeting komen is de kans wel erg groot dat ik er bij ga zijn.

Laatst bewerkt:
Dit keer is het in Haarlem
Misschien iets dichter bij?
Ik moet een uurtje rijden dat is nog te doen vind ik

Voor mij blijft het wat OV betreft redelijk dezelfde reistijd, 10 minuutjes korter. Weet niet of het vlakbij station is? Hoe heet de sportschool?

• #3.513
Jordan Sports Haarlem.. ahh toe Sanne.. kom gewoon.. is altijd wel gezellie heurrr

Ai, dat is wel een uithoek van Haarlem, dan 2,5 uur reizen.. :(.

Mijn hubby geeft daarentegen wel aan me te willen brengen om tijdens het trainen zelf een biosje te pakken ofzo, waarna hij me weer mee terug naar huis neemt. Weet alleen niet hoe lang de meet ongeveer duurt?

Gewoon komen joh! en als je echt met de trein moet pik ik je wel op. :)

je blijft gewoon zolang als je kan. :) ga je eerder weg dan is dat zo. Maar dan heb je het in ieder geval meegemaakt. Het is echt super gezellig altijd.

Niet te zeggen exact
Denk 2 uur totaal?
12.00 uur binnen beetje kletsen omkleden en dan sporten en dan weer omkleden kletsen eten en dan schopt miss H ons er uit :)

Eigenlijk is het voor mij ook maar een uurtje zie ik nu;)

I'm in :).
.. Maar vind het nog steeds wel erg spannend hoor :o.

Dus ga je de uitdaging aan??
Als je ook met de trein komt kan ik 2 mensen oppikken. ;)

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Super! en die spanning valt zo weg als je er bent! :)

Als ik kom... ga ik met de auto het eerste stuk en wordt ik daar al opgepikt... Door wie verklap ik lekker niet;)

Terug
Naar boven