Fitness Seller

LOG: Miss H..

Minder cardio..omdat mijn lichaam er zo aan gewend is..en aangezien ons kt programma lichte aanpassing krijgt as in zwaarder..kom ik ook een beetje korter in mijn tijd te zitten.
Ik wil spinnen er 3x per week in proberen te houden, maar nooit langer dan 30min hoor.
Er zit nog geen wedstrijd aan te komen dus wat dat betreft bevalt het mij wel even iets beter, wat minder cardio..(ik heb er echt een hekel aan..errug handig in voorbereiding:p)[/COLOR]

Heb je eigenlijk op de lange termijn wel al ongeveer een datum of een bepaalde wedstrijd in gedachten, of is het meer iets als 'ergens in 2011 wordt er weer een wedstrijd gedaan'?

Vraag me af of er überhaupt wel iemand is die echt gek is op week in week uit de standaard, indoor apparaten-cardio :)

• Topic Starter Topic Starter
Jij bent dus net zo gek op cardio als ik ;)
:o

Heb je eigenlijk op de lange termijn wel al ongeveer een datum of een bepaalde wedstrijd in gedachten, of is het meer iets als 'ergens in 2011 wordt er weer een wedstrijd gedaan'?

Vraag me af of er überhaupt wel iemand is die echt gek is op week in week uit de standaard, indoor apparaten-cardio :)

2011..miss word het wel 2012..weet t eigenlijk niet..probeer nu gewoon lekker massa te pakken en ik bekijk wel wanneer we vinden dat het er weer tijd voor is..punt is als je eenmaal in voorbereiding gaat, verlies je ook weer spiermassa..en wil nu lekker even groeien..
cardio...brrrrrr hahahaha

Vandaag Biceps-benen

bicep curl 5x16 9kg
rope curl 5x10 20,25kg
cc curl 5x10 7,8kg

toen benen..****ing hell zeg..ik had van de week een training van iemand op you tube gezien..buitenlandse atlete..ik d8 dat ga ik ook doen..hmmmzz

stepbankje..en dan op en af squatten..nog duidelijk??
met een halter in mijn nek tot 13kg denk ik, niet zoveel..maar ging dood!

voor de rest dropsets qua benen

leg extension 5x8 56,49,42,35,28kg
leg curl 5x8 56,49,42,35,28kg
leg press 5x8 97,90,83,76,69,kg
abductie 5x15 45,40,35,30,30
adductie 5x15 50,45,40,35,30

standing calve raise 5x15 met 35kg..diep doorzakken en hij brandde echt giga dus ach maximale weer eruit gehaald vandaag..pfff

nog 10min cros en 10 min loopband op helling 8..moest even wachten dus vooruit..morgen even geen cardio..

tot morgen maar weer..

Mooie trainingen weer. Echt weinig aan toe te voegen!!! Maar als je toch voor meer massa gaat, kan je de cardio toch wel helemaal aan de kant gooien:D

Mooie training hoor! Die biceps curl is dat dumbbells? gaat lekker zeg!

hoppa, bouwen met die handel....lekkere trainingen Miss!

Mooie trainingen weer. Echt weinig aan toe te voegen!!! Maar als je toch voor meer massa gaat, kan je de cardio toch wel helemaal aan de kant gooien:D

Ja eigenlijk wel..maar ja..wil ook toch vet ook verbranden..i know gaat niet samen maar voelt iets beter dan..
Doe het nu nog maar 3x per week dus valt reuze mee..d8 ik..

Mooie training hoor! Die biceps curl is dat dumbbells? gaat lekker zeg!
ja dat is idd een db curl..dank je wel

hoppa, bouwen met die handel....lekkere trainingen Miss!
thnk u:o

Vandaag Borst-tri

Bench press 5x8 40,45,50,55,55..ging zwaar..bleh

db press 5x10 12,15,17.5,19.5,22kg..om en nabij..kan de cijfers op de db's niet meer lezen..

schuine bank 5x8 30,36,40,40,40..wederom loodzwaar:mad:

db flyes 5x10 7,8,9,9,9kg

tri extension aan de multi 5x10 30,35,40,45,45

tri extension met touwtje (overhead) 5x10 20,25,30,35,35

dippen 5x8 bw..dan te bedenken dat ik voor mijn vakantie dips deed met soms wel 10kg extra gewicht..:mad:

maar goed..langzaam maar zeker, kom ik weer terug..hahahaha
fijne avond nog

Vandaag schouders-rug gedaan..

Shrugs 5x10 60,60,70,80,80kg

power clean 5x10 16kg

shoulder press 5x8 10kg db

side raise aan de multi 5x8 6kg

side lateral machine 5x8 20,20,20,25,25kg

bent over rowing 5x8 35kg

lat pull wide grip 5x8 28,35,42,49,49kg

straight arm pull down met touwtje 5x10 30,35kg
volgens mij deed Sue m ook, en mister Nightfly..ik zag een flimpje verschijnen en d8 ach why not..nou heel apart, as in lekker;)

hyperextension 5x8 bw

chinnen 4x4 ging voor geen meter maar volgens mannetje moet ik er maar gewoon aan wennen..**** wat een k.oefening..is zo zwaar en deed alweer een tijdje met beetje assisted, maar dat merk je wel hoor als je m dan zonder doet..

Morgen weer benen en dan is t alweer weekend:)

weer behoorlijk wat oefeningen Miss H......en aardig wat power er op :thumbs:

en die straight arm pull down doe ik ook met 30/35 kilo :p, of zouden de machines wat verschillen? hoop het wel hehe.

Laatst bewerkt:

Hoe weet jij dat nou??:p hahaha Ik trainde echt voor mijn gevoel al behoorlijk pittig maar net als je denkt dat je niet zwaarder kan..blijkt er dan toch nog een stukje kracht te zitten..en ja..ik wil mij niet laten kennen dus knallen dan maar..je krijgt de massa niet voor niks..;)

stevige training miss h
bevallen die powercleans je een beetje ?
ik denk dat jou traps aardig op zijn na deze oef - nice

stevige training miss h
bevallen die powercleans je een beetje ?
ik denk dat jou traps aardig op zijn na deze oef - nice

Ik moet zeggen dat ik die powercleans wel erg lekker vind, wel zwaar (en dat terwijl ik dus helemaal niet zoveel gewicht gebruik maar dat komt nog wel..:cool: hoop ik)
Ja idd..eerst shrugs en dan die powercleans die hakken er wel in jah...
Thnks voor je comments in mijn log;)

jou trainingen zo te zien - komt dat gewicht vanzelf
en eenmaal cleanen , altijd cleanen - heerlijke explosieve oefeningen

jou trainingen zo te zien - komt dat gewicht vanzelf
en eenmaal cleanen , altijd cleanen - heerlijke explosieve oefeningen

Dank je:o
ben benieuwd, vind het idd erg fijne oefening! nog nooit gedaan eigenlijk maar eens de eerste keer hé;)

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

weer behoorlijk wat oefeningen Miss H......en aardig wat power er op :thumbs:

en die straight arm pull down doe ik ook met 30/35 kilo :p, of zouden de machines wat verschillen? hoop het wel hehe.

Om er nog even op terug te komen..lijkt me van wel hé hahah dat zou wat wezen dat ik hetzelfde gewicht als jij zou pakken..(ik wil het wel hoor daar niet van, maar helaas..moet ik nog echt even een stuk langer trainen ben ik bang..hahaha)

Mooi en goed fysiek heb je :)
En je hebt zeker kracht in je lichaam zitten,das wel zeker.

Zal deze log eens verder gaan volgen,ben benieuwd.
Succes met je verdere doelen.;)

Super training weer.
Zo te lezen je het weer lekker opgepakt en slim om ff minder of geen cardio te doen.

Ik ondervind momenteel toch de nadelen van trainen na een vakantie.:o
Hoe ervaar jij het momenteel?
Ik hoop niet dat jij van je benen training spierpijn in je benen, rug, schouders en triceps krijgt bijvoorbeeld.(ligt vast aan mij :p)
Ach ja dit heeft een grappige discussie op het werk opgeleverd.
Iemand beweerde dat je na 2 weken trainen nooit meer last hebt van spierpijn als je het langzaam opbouwt. (yeahh right)
Waarop ik oa zei dat je dan niet hard genoeg traint. :roflol: (zegt dan iemand die 125 kg weegt wat niet bepaald uit spiermassa bestaat)

Laatst bewerkt:
Super training weer.
Zo te lezen je het weer lekker opgepakt en slim om ff minder of geen cardio te doen.

Ik ondervind momenteel toch de nadelen van trainen na een vakantie.:o
Hoe ervaar jij het momenteel?
Ik hoop niet dat jij van je benen training spierpijn in je benen, rug, schouders en triceps krijgt bijvoorbeeld.(ligt vast aan mij :p)
Ach ja dit heeft een grappige discussie op het werk opgeleverd.
Iemand beweerde dat je na 2 weken trainen nooit meer last hebt van spierpijn als je het langzaam opbouwt. (yeahh right)
Waarop ik oa zei dat je dan niet hard genoeg traint. :roflol: (zegt dan iemand die 125 kg weegt wat niet bepaald uit spiermassa bestaat)

ja, ik moet zeggen wat minder cardio bevalt wel..ik heb het niet helemaal geskipt maar ipv 5keer doe ik het nu 3keer.
En wat betreft nadeel van trainen na je vakantie is dat je gewoon weer minder gewicht pakt en de spierpijn net even wat heftiger is dan normaal.
Om even terug te komen op jouw discussie met iemand die zegt dat als je het rustig aan opbouwt je dan geen spierpijn hebt..:rolleyes: Nou ik heb eigenlijk altijd wel spierpijn hoor..voel altijd precies welke spiergroep ik de vorige dag heb getraind..ach, dit voel ik al zo lang..het zo raar zijn als ik niks zou voelen moet ik eerlijk zeggen;)
Grappig dat je dit soort discussie's altijd hebt met mensen die ja..hoe zal ik t zggen..niet echt sportief zijn..

Gister trouwens weer benen gedaan..voordeel van dropsets is dat ik met mijn sessie biceps-benen binnen 45min klaar was hahaha
Pijn joh..mijn kuiten..en quads..phewww
Nu even lekker een weekendje rust en maandag gaan we er weer tegenaan.fijn weekend

geeft altijd wel een voldaan gevoel als je de benen voelt.
Voel ze op dit moment zeer goed :D

Terug
Naar boven