Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Echt niet, ben moe..ga nog even lekker wat eten..voor een junkdag heb ik bar weinig op vandaag hahaha
Haha kan ook heel leerzaam zijnHaha ik niet, de oefeningen die ik gedaan heb weet ik de naam niet van. En heb meer naar jullie staan te kijken![]()

Blij dat het beviel Marina, we zijn lekker bezig geweest met zn allenJe hebt het aardig volgehouden die 3 uur!
en wat van je geleerd met Hipthrust ook! Zo kan ik veel meer gewicht pakken.
En ik blijf erbij.. een droomfiguurtje.
Dank je wel dat we bij jou terecht konden voor het trainen. Moet zeggen dat het een super mooie en fijne sportschool is.
En thanks voor de samples!

ahh thnksJa daar geef ik je gelijk in...bij dat droomfiguurtje

Lieve woorden van je Sanne, ik ben blij dat je er wat van opgestoken hebt,,daar gaat t uiteindelijk ook om..dat we leren van elkaar.Heb het volgens mij inmiddels al veels te vaak gezegd, dus nu echt voor de laatste keer: super bedankt voor de meet vandaag!
Vond het erg fijn je eens te leren kennen. Vind je trainingen altijd indrukwekkend, vond het dan ook erg gaaf eens met je mee te kunnen trainen. Vond het daarnaast helemaal top dat je me met het een en ander geholpen hebt. Je hebt flink wat tips gegeven waar ik echt wat mee kan. Blij mee, bedankt voor de tijd en inzet!
En daarnaast.. Gewoon een erg fijne gym. Het was een fijn clubje en voelde me al snel op mijn gemak. Iets dat bij mij normaliter wel meer tijd nodig heeft.
Je lijf, manier van trainen en gewoon je houding is een mooi voorbeeld voor me, vind je top!
Nu is het gedaan met die veren in je reet hoor, hier kan je voorlopig wel op teren lijkt me
Volgende meet zijn we weer present

En thnks voor de veren hoor

haha nee joh, voor jullie is t begin nu gezet..dus die veren krijgen jullie volgende keer gewoon terug goed?!Grinnik hier moet ze op teren tot de volgende meeting en dan kun je opnieuw beginnen
trouwens ik vind ook nu al dat jullie een drempel over zijn gegaan! Erg netjes!

.