Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Miss H ik meld me af voor zaterdag. Mijn vrouw is ziek en ik heb beginnende keelpijn. Bezoekje aan mijn pa is dus een nogo. Ik kijk het nog wel aan, maar zal niks worden ben ik bang.
Miss H ik meld me af voor zaterdag. Mijn vrouw is ziek en ik heb beginnende keelpijn. Bezoekje aan mijn pa is dus een nogo. Ik kijk het nog wel aan, maar zal niks worden ben ik bang.
en over niet lekker voelen gesproken..sinds vanmiddag echt giga verkouden ineens en omdat ik dus ook zaterdag ga trainen en normaal dat voor mij een rust dag is..maar besloten om extra dagje rust te houden en hopelijk is mijn verkoudheid van voorbijgaande aard..as in..one day ;-)
maar ik ben er gewoon.
Ja probeer altijd t maximale eruit te halen, ik train normaal gesproken max 1,5u dus wil er wel alles uithalen.
Ik--professional haha mocht ik willen, maar werk idd in de fitness ja
droombaan valt ook wel mee hoor, vrouwen en ook mannen die ik krijg, zijn standaard bang om gespierd te worden..
'Ja maar echt, als ik begin met trainen..dan krijg ik echt zo'n stierennek... en daar word je zo af en toe best moe van'
Herkenbaar! Ik werk ook in de sportschool en mensen denken echt dat je van 2 x halfbakken trainen breed wordt. Eigenlijk zie ik alleen progressie bij de mensen die consequent trainen en goed op hun voeding Letten. De meeste mensen slaan te vaak een training over.
Btw jaloers op jou bench press!! Is wel echt een doel om mn bw te kunnen BP - en. Maar, meerjarenplan he
Herkenbaar! Ik werk ook in de sportschool en mensen denken echt dat je van 2 x halfbakken trainen breed wordt. Eigenlijk zie ik alleen progressie bij de mensen die consequent trainen en goed op hun voeding Letten. De meeste mensen slaan te vaak een training over.
Btw jaloers op jou bench press!! Is wel echt een doel om mn bw te kunnen BP - en. Maar, meerjarenplan he
Je hebt het aardig volgehouden die 3 uur!
en wat van je geleerd met Hipthrust ook! Zo kan ik veel meer gewicht pakken.
En ik blijf erbij.. een droomfiguurtje.
Dank je wel dat we bij jou terecht konden voor het trainen. Moet zeggen dat het een super mooie en fijne sportschool is.
En thanks voor de samples!
Je hebt het aardig volgehouden die 3 uur!
en wat van je geleerd met Hipthrust ook! Zo kan ik veel meer gewicht pakken.
En ik blijf erbij.. een droomfiguurtje.
Heb het volgens mij inmiddels al veels te vaak gezegd, dus nu echt voor de laatste keer: super bedankt voor de meet vandaag!
Vond het erg fijn je eens te leren kennen. Vind je trainingen altijd indrukwekkend, vond het dan ook erg gaaf eens met je mee te kunnen trainen. Vond het daarnaast helemaal top dat je me met het een en ander geholpen hebt. Je hebt flink wat tips gegeven waar ik echt wat mee kan. Blij mee, bedankt voor de tijd en inzet!
En daarnaast.. Gewoon een erg fijne gym. Het was een fijn clubje en voelde me al snel op mijn gemak. Iets dat bij mij normaliter wel meer tijd nodig heeft .
Je lijf, manier van trainen en gewoon je houding is een mooi voorbeeld voor me, vind je top!
Nu is het gedaan met die veren in je reet hoor, hier kan je voorlopig wel op teren lijkt me
Heb het volgens mij inmiddels al veels te vaak gezegd, dus nu echt voor de laatste keer: super bedankt voor de meet vandaag!
Vond het erg fijn je eens te leren kennen. Vind je trainingen altijd indrukwekkend, vond het dan ook erg gaaf eens met je mee te kunnen trainen. Vond het daarnaast helemaal top dat je me met het een en ander geholpen hebt. Je hebt flink wat tips gegeven waar ik echt wat mee kan. Blij mee, bedankt voor de tijd en inzet!
En daarnaast.. Gewoon een erg fijne gym. Het was een fijn clubje en voelde me al snel op mijn gemak. Iets dat bij mij normaliter wel meer tijd nodig heeft .
Je lijf, manier van trainen en gewoon je houding is een mooi voorbeeld voor me, vind je top!
Nu is het gedaan met die veren in je reet hoor, hier kan je voorlopig wel op teren lijkt me