peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat goed komen

Dank je wel

thank u
Dank je weloeh, mooi Miss H!
Allemaal veel plezier volgend weekeinde, ziet er naar uit dat jullie het zonder mij moeten doen dan![]()
wel jammer Nicky
thnks

Nee klopt, we doen t ook niet vaak, maar was best eens lekker! En dank je welmooie foto miss - aparte omschakeling met borst/triceps - zie je niet vaak

Dank Sanne, ja en heb zeker genoten van mijn cheatNogmaals, blijf het maar zeggen: prachtig lichaam, zeer motiverend!!
En je hebt zo te lezen inderdaad lekker genoten van de cheat, dat kan een mens goed doen.

Hey Peetje,Wat leuk dat je nog steeds logt.
Zo te lezen doe je nog steeds monster trainingen.
Ik ga je weer volgen.

.Gaat goed komen
Hey Peetje,
Long time ago..
Hoe gaat het met jou, ga je ook weer loggen?
Ja ik nog steeds lekker bezig, gaan gewoon door.
Toevallig as zaterdag een meet in Haarlem op de sportschool waar ik werk..als je zin hebt..
En op monstertrainingen groei ik het hardst..moeten toch een tandje erbij doen als vrouw zijnde
Leuk dat je weer terug bent!
.

Zeker lang geleden.
Met mij gaat het goed en met jou?
Ik moet nog wel wat terug lezen voordat ik dingen ga vragen die al in je log staan.
Je fysiek is mooi vooruit gegaan zeg.
Ik ben zaterdag dus wel toevallig in Haarlem maar ik krijg dan met 20 crossfitters gymnastiek skills in een turn zaal.
Best wel jammer, ik had er wel bij willen zijn.
Ik rij met iemand mee dus het combineren lukt helaas niet.
Vanmorgen heb ik wel in mijn log gereageerd of ik het weer ga doen laat ik nog even in het midden.
Wel wil ik hier weer vaker zijn en misschien komt het loggen dan vanzelf.
Ik heb ook geen vast kracht schema meer en kom alleen nog in de gym als ik te moe ben voor crossfit.
Thnks, ja was ook best kapot hahahaLekkere zware training! 6 oefeningen rug.. pffff... heb er 5 gedaan en was al kapot.
Kan me voorstellen dat die hypers dan wel zwaar zijn.
Blijf het altijd gaaf vinden je trainingen te zien. Motiverend vooral.![]()
)Mwah moet zeggen, dat ik er wel altijd het meeste voldoening uithaal..eigenlijk vindt ik het allemaal wel lekker

Ja daar blijven we ook gewoon ons best voor doen

Wat is t Robke, doe je een keertje met mij mee..as zaterdag een meet bij mij op de sportschool..(ik moet zoals het er nu uitziet..benen trainen...

yep, bad was erg lekker..2de avonddienst zit er ook weer op. Dus nog ff mijn training posten van vanmiddag en dan lekker mijn bedje inLove been training!
Maar wel slopend.
Je training was weer lekker sterk! dat bad zal zalig geweest zijn!
Werk ze vanaaf!
Yep, als ik geen training skip deze week, moet ik benen trainen zaterdag

haha thnks, maar niet alleen die hahahasterke trainingen weer! Zware sldl, die zal je wel gevoeld hebben![]()

Ja probeer altijd t maximale eruit te halen, ik train normaal gesproken max 1,5u dus wil er wel alles uithalen.Zo wat een monster trainingen weer. Ik lees net dat je professional bent in de gym. Een droombaan voor een hoop mensen hier![]()
haha mocht ik willen, maar werk idd in de fitness ja

'Ik train alleen armen en ik hoor nogal eens dat mijn armen niet nog groter moeten worden. En dan zeg ik dat ik mijn armen nog steeds als luciferhoutjes zie.vrouwen en ook mannen die ik krijg, zijn standaard bang om gespierd te worden..'Ja maar echt, als ik begin met trainen..dan krijg ik echt zo'n stierennek... en daar word je zo af en toe best moe van
![]()

ja vind t eigenlijk allemaal wel lekker haha thnksStraffe training Miss H en die dips blijven altijd wel je favoriet. BP ook niet slecht, zal lekker strak aanvoelen vandaag.
dat valt me nou van je tegen Robke

ja leuk Gros, samen beentjes doen ;-)Oké ik ben vanavond aan de beurt met benen......of ik wacht tot zaterdag
Kan ik met je meedoen
Ik kom eigenlijk op rug uit zaterdag maar samen trainen is wel leuker