XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Goeie tren hoor, sterkte met de shit..

Ach klote weken moet je ook hebben. Dan heb je die nu al gehad. Kan je de rest van het jaar pieken.

Goede training!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.744
Goeie tren hoor, sterkte met de shit..

Thnks, ik was allang blij dat ik uberhaupt wat had gedaan want stond echt in dubio om mijn mannetje op te bellen om me op te halen:o
Maar..dat heb ik niet gedaan dus in dat opzicht..ach

Tja thanks, komt uiteindelijk wel een soort van goed..i guess:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Ach klote weken moet je ook hebben. Dan heb je die nu al gehad. Kan je de rest van het jaar pieken.
Nee die gaan juist beginnen maar goed..we blijven zo goed als t kan positief..thnks en wanneer t kan, dan ga ik pieken:cool:

Dank je marleen;)

Maar 4x getraind.. Foei Foei...
Er zijn kuddes mensen die 4 x veel vinden
Niet zo streng voor je zelf en klotetrainingen horen er bij ander weet je ook niet wanneer je een top training had

De enige klote training is the one you skip :D

Maar 4x trainen???
Bijna niemand (man of vrouw) haalt zo'n uitgebreide set per training als jij, en meer dan 4x per week. Dus doe jezelf niet tekort daar, miss!
Ach, en een train is ook wel lekker om het hoofd even leeg te maken als andere zaken niet lekker lopen ;)

PS.
Hoewel vrouwen er niet goed in zijn om het hoofd leeg te maken. Deze verklaring is hilarisch: https://www.youtube.com/watch?v=UiVCD9QMAMI

Laatst bewerkt:
oef ....succes met je zware week
dat je hem, voor zover dat kan, zo veel mogelijk van je af kunt schudden dit weekeind.

• #3.749
Maar 4x trainen???
Bijna niemand (man of vrouw) haalt zo'n uitgebreide set per training als jij, en meer dan 4x per week. Dus doe jezelf niet tekort daar, miss!
Ach, en een train is ook wel lekker om het hoofd even leeg te maken als andere zaken niet lekker lopen ;)

PS.
Hoewel vrouwen er niet goed in zijn om het hoofd leeg te maken. Deze verklaring is hilarisch: http://www.youtube.com/watch?v=UiVCD9QMAMI

Thnks Neet en wat betreft je filmpje: Hilarisch:D

Ja, dus bij jouw in je hoofd gaat het deze hele tijd van 'bzzz bzz krrr...' en kan je je niet focussen op de training, en bij mij is het gewoon ....leeg. ;)

Heb ik ook
Tijdens de training zit ik in de box training en als ik rust in de nothing box :)

Nou met 4 van die knaltrainingen denk ik niet dat die week tekort komt! :)
Dat filpmje is inderdaad goed. :roflol:

Nieuwe week, nieuwe kansen :).
Kop op Miss H, ik hoop dat deze week een stuk beter wordt!
Schop konten enzo! ;)

• #3.756
Ja, dus bij jouw in je hoofd gaat het deze hele tijd van 'bzzz bzz krrr...' en kan je je niet focussen op de training, en bij mij is het gewoon ....leeg. ;)
:roflol:

Yep, me too..ben ik ook vaak genoeg

Nou met 4 van die knaltrainingen denk ik niet dat die week tekort komt! :)
Dat filpmje is inderdaad goed. :roflol:
nee weet ik in mijn hoofd ook wel, but still

Nieuwe week, nieuwe kansen :).
Kop op Miss H, ik hoop dat deze week een stuk beter wordt!
Schop konten enzo! ;)
Thanks Sanne, ja ik heb gewoon getraind maar tgene wat mij momenteel uit mijn lekkere flow haalt duurt helaas nog wel een tijdje..maar goed..ik probeer t zoveel mogelijk naast mij neer te leggen.

Vandaag had ik wat korter de tijd ivm een klant die wat van mijn vrije tijd in beslag en mijn kleine jongen is vrij om 14:15 dus ik besloot er een keer een SS training van te maken..nog niet 100%focus ofcourse maar tis niet anders, als ik niet ga trainen dan word t alleen maar erger.

Bench SS schijf triceps extension

Incline db press SS rope pushdown

Cable flyes SS one arm tri extensie

Lying cable flyes SS dips

ik ging banken en had onwijs last van mijn pols dus geen zware ware gewichten verzet maar wel lekker de boel ff volgegooid:o

Zo te zien alsnog een lekkere training.:p

Wat het ook is: sterkte en houd je sterk. Je bent immers een zeer sterke powermamma, en dat zijn de besten ;).
Slim om te supersetten, beter een aangepaste train dan geen train! Geniet van de "afterpump" ^^

Ik hoop dat alles weer een beetje in goede banen zal gaan lopen. Sterkte met alles in ieder geval. Het is heel wat om mensen te helpen en mama te zijn en werken en ook nog aan jezelf toe te komen. ;)

Maar toch knap dat je je trainingen erin houdt! Supersetten is vermoeiend.. maar je zit daarna wel vol inderdaad.
Succes en sterkte de komende tijd.

Kom op..we bikkelen gewoon door
Ff gvd gvd en weer door gaan ...sorry voor mijn taalgebruik :)

Terug
Naar boven