- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee die gaan juist beginnen maar goed..we blijven zo goed als t kan positief..thnks en wanneer t kan, dan ga ik piekenAch klote weken moet je ook hebben. Dan heb je die nu al gehad. Kan je de rest van het jaar pieken.

Dank je marleen

Maar 4x trainen
Bijna niemand (man of vrouw) haalt zo'n uitgebreide set per training als jij, en meer dan 4x per week. Dus doe jezelf niet tekort daar, miss!
Ach, en een train is ook wel lekker om het hoofd even leeg te maken als andere zaken niet lekker lopen
PS.
Hoewel vrouwen er niet goed in zijn om het hoofd leeg te maken. Deze verklaring is hilarisch: http://www.youtube.com/watch?v=UiVCD9QMAMI

Heb ik ook
Tijdens de training zit ik in de box training en als ik rust in de nothing box![]()

Ja, dus bij jouw in je hoofd gaat het deze hele tijd van 'bzzz bzz krrr...' en kan je je niet focussen op de training, en bij mij is het gewoon ....leeg.![]()

Yep, me too..ben ik ook vaak genoeg
nee weet ik in mijn hoofd ook wel, but stillNou met 4 van die knaltrainingen denk ik niet dat die week tekort komt!
Dat filpmje is inderdaad goed.![]()
Thanks Sanne, ja ik heb gewoon getraind maar tgene wat mij momenteel uit mijn lekkere flow haalt duurt helaas nog wel een tijdje..maar goed..ik probeer t zoveel mogelijk naast mij neer te leggen.Nieuwe week, nieuwe kansen.
Kop op Miss H, ik hoop dat deze week een stuk beter wordt!
Schop konten enzo!![]()