- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja was wel lekker voor een keer

dank je wel Sanne, ik ga mijn best doenWat het ook is: sterkte en houd je sterk. Je bent immers een zeer sterke powermamma, en dat zijn de besten.
Slim om te supersetten, beter een aangepaste train dan geen train! Geniet van de "afterpump" ^^

Ja, iig weer getraindIk hoop dat alles weer een beetje in goede banen zal gaan lopen. Sterkte met alles in ieder geval. Het is heel wat om mensen te helpen en mama te zijn en werken en ook nog aan jezelf toe te komen.Als dat t enige was... maar helaas..t komt ook wel weer goed maar dat heeft tijd nodig.. soms plan je dingen en gaat het gewoon niet zoals je wilt..en dat moet ik allemaal even bijstellen
Maar toch knap dat je je trainingen erin houdt! Supersetten is vermoeiend.. maar je zit daarna wel vol inderdaad.
Succes en sterkte de komende tijd.
Kom op..we bikkelen gewoon door
Ff gvd gvd en weer door gaan ...sorry voor mijn taalgebruik![]()
i know, i knowThnks Nicky, kan ik goed gebruikenlekker tankje volgegooid!
en sterkte met wat speelt! en dikke digiknuff!

)dank je wellllGoed dat je bent geweest en lekkere training
En nog wat digivoor jou
![]()

beetje strange wel dat je straigt arm PD even hoog ligt dan je front PD![]()

Niet zozeer strange, front pull down doe ik eigenlijk nooit..ik krijg altijd last van mijn schouder daarbij..ik vind het echt een k...oefening maar trainde samen met mijn man en dacht ach..ik doe s met je mee met die oefening..
Ik wil de straight arm wel s filmen hoor, doe m super strikt![]()
Maar front pd heb je hulp van je biceps. Daarom vond ik het een beetje opvallen dat je
Ik ga ook niet uitzoeken waar het aan ligt..want doe m dus zelden of nooitGeloof je wel hoorMaar front pd heb je hulp van je biceps. Daarom vond ik het een beetje opvallen dat je
minder deed met straight arm. Daar gebruik je geen biceps. Maar feit dat je hem zelden of nooit doet kan
dat verklaren natuurlijk![]()

Kanjer, je bent toch maar weer mooi geweest en een prima training neergezet.
Top!![]()

Lekkere training (En je krijgt zelfs digiknuffels van Rambo zover heb ik het nog niet geschopt hahaha)![]()