MuscleMeat

LOG: Miss H..

lekker tankje volgegooid!

en sterkte met wat speelt! en dikke digiknuff!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.762
Zo te zien alsnog een lekkere training.:p
ja was wel lekker voor een keer:D

Wat het ook is: sterkte en houd je sterk. Je bent immers een zeer sterke powermamma, en dat zijn de besten ;).
Slim om te supersetten, beter een aangepaste train dan geen train! Geniet van de "afterpump" ^^
dank je wel Sanne, ik ga mijn best doen;)

Ik hoop dat alles weer een beetje in goede banen zal gaan lopen. Sterkte met alles in ieder geval. Het is heel wat om mensen te helpen en mama te zijn en werken en ook nog aan jezelf toe te komen. ;) Als dat t enige was... maar helaas..t komt ook wel weer goed maar dat heeft tijd nodig.. soms plan je dingen en gaat het gewoon niet zoals je wilt..en dat moet ik allemaal even bijstellen

Maar toch knap dat je je trainingen erin houdt! Supersetten is vermoeiend.. maar je zit daarna wel vol inderdaad.
Succes en sterkte de komende tijd.
Ja, iig weer getraind

Kom op..we bikkelen gewoon door
Ff gvd gvd en weer door gaan ...sorry voor mijn taalgebruik :)
:D i know, i know

lekker tankje volgegooid!

en sterkte met wat speelt! en dikke digiknuff!
Thnks Nicky, kan ik goed gebruiken:D

Vandaag wilde ik eigenlijk skippen maar aangezien ik mij dan toch helemaal shit voel toch maar geweest, achteraf uiteraard blij.

Front pull down wide:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
8x56kg
6x63kg

Straigt arm pull down:
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg

One arm cable row: (super lekker voel je hem in je lats :heart: )
8x14kg
8x16kg
8x19kg
8x21kg
8x28kg uit mijn tenen zeg, damn wat is dat zwaar

Pull ups wide:
5x6xbw

Neck press:
8x25kg

Bent over side raises:
5x8x5kg lekker goed focus en extra knijpen

Bent over cable side raise:
5x8x10kg

side lateral machine:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg

Goed dat je bent geweest en lekkere training :thumb:
En nog wat digi:heart: voor jou :)

beetje strange wel dat je straigt arm PD even hoog ligt dan je front PD :)

• #3.765
Goed dat je bent geweest en lekkere training :thumb:
En nog wat digi:heart: voor jou :)
dank je wellll:o

beetje strange wel dat je straigt arm PD even hoog ligt dan je front PD :)

Niet zozeer strange, front pull down doe ik eigenlijk nooit..ik krijg altijd last van mijn schouder daarbij..ik vind het echt een k...oefening maar trainde samen met mijn man en dacht ach..ik doe s met je mee met die oefening..
Ik wil de straight arm wel s filmen hoor, doe m super strikt:p

Niet zozeer strange, front pull down doe ik eigenlijk nooit..ik krijg altijd last van mijn schouder daarbij..ik vind het echt een k...oefening maar trainde samen met mijn man en dacht ach..ik doe s met je mee met die oefening..
Ik wil de straight arm wel s filmen hoor, doe m super strikt:p

Geloof je wel hoor ;) Maar front pd heb je hulp van je biceps. Daarom vond ik het een beetje opvallen dat je
minder deed met straight arm. Daar gebruik je geen biceps. Maar feit dat je hem zelden of nooit doet kan
dat verklaren natuurlijk ;)

Kanjer, je bent toch maar weer mooi geweest en een prima training neergezet.
Top! :)

Lekkere training (En je krijgt zelfs digiknuffels van Rambo zover heb ik het nog niet geschopt hahaha):p

• #3.769
Geloof je wel hoor ;) Maar front pd heb je hulp van je biceps. Daarom vond ik het een beetje opvallen dat je
minder deed met straight arm. Daar gebruik je geen biceps. Maar feit dat je hem zelden of nooit doet kan
dat verklaren natuurlijk ;)
Ik ga ook niet uitzoeken waar het aan ligt..want doe m dus zelden of nooit:p

Kanjer, je bent toch maar weer mooi geweest en een prima training neergezet.
Top! :)
:o
Nu even douchen en op naar t werk

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Lekkere training (En je krijgt zelfs digiknuffels van Rambo zover heb ik het nog niet geschopt hahaha):p

Kheb m stiekum omgekocht:p

Super dat je toch bent gaan trainen! En achteraf voelt het dan toch wel erg fijn dat je wel gegaan bent he!
Dat voldane gevoel van Yessss! Lekker sterk ook.
Veel succes en sterkte met alles wat speelt.. zal niet makkelijk plannen zijn maar je bent een bikkel!

werk ze.

rug schouders altijd lekker

nice dat pull down werk

Het is maar stil hier....

gaat alles oke? trainen gaat gewoon door neem ik aan maar wss geen tijd om te loggen?

Gaat het nog het nog goed helen
Lees niets meer en op fb ben je ook verdwenen

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Gaat het nog het nog goed helen
Lees niets meer en op fb ben je ook verdwenen

• #3.778
Hai everybody..
Nou.. om eerlijk te zijn..gaat t even wat minder want de sportschool waar ik tot nu toe heb gewerkt..al bijna 14jr..gaat sluiten:-(
We worden overgenomen door dezelfde sportschool als waar jij nu traint Gros ;-)
1 maart gaan we al sluiten en dan gaan we voor 2 maanden dicht en komt er een spiksplinternieuwe sportschool te staan.
Zelf moet ik echt nog heel erg wennen. Maar we gaan er positief in.
Trainen ben ik nog uiteraard mee bezig..maar er is zoveel aan de hand..dat ik niet kan opbrengen om te loggen..zover mijn update..sorry guys

Wat?
Wordt overgenomen door kneet?
Kan niet!
Heeft ie zo een goed bod gedaan? :p

• #3.780
Fit4free

Terug
Naar boven