Fitness Seller

LOG: Miss H..

Waarom verkopen dan? Goeie bod geweest?
Vind F4F gewoon een fitness fabriek. Geen reet aan

Alle sportscholen worden uiteindelijk overgenomen, tegen lage aboprijzen valt niet te concureren.

Pfff... wat lastig allemaal. Kan me voorstellen dat dit nogal een grote klap geeft.. 14 jaar is erg lang en dat het dan zo moet gaan... Vind het knap dat je er positief ingaat en hoop echt voor je dat het allemaal mee zal gaan vallen en dat het zal wennen.

Neem de tijd voor jezelf en alles wat er speelt.
Sterkte. :kiss:

Sterkte en succes met de nieuwe uitdaging.

Hai everybody..
Nou.. om eerlijk te zijn..gaat t even wat minder want de sportschool waar ik tot nu toe heb gewerkt..al bijna 14jr..gaat sluiten:-(
We worden overgenomen door dezelfde sportschool als waar jij nu traint Gros ;-)
1 maart gaan we al sluiten en dan gaan we voor 2 maanden dicht en komt er een spiksplinternieuwe sportschool te staan.
Zelf moet ik echt nog heel erg wennen. Maar we gaan er positief in.
Trainen ben ik nog uiteraard mee bezig..maar er is zoveel aan de hand..dat ik niet kan opbrengen om te loggen..zover mijn update..sorry guys

Gelukkig gaat het met jou zelf wel goed. Hoop dat je ondanks alle toestanden nog wel de tijd en energie hebt om je trainingen te draaien. Succes!

Poeh MissH, dat krijg je er dan ineens op je bordje erbij, niet meer dan logisch dat je nu andere dingen aan je hoofd hebt!
Houd je taai, en als het even tegenzit.. Focus dan vooral al je agressie in nieuwe pogingen tot PR's ;).

Klote hoor...maar jemag er wel blijven werken? Nog een voordeel en ik kan elke dag bij je langs komen
Haha
Ben helemaal om hoor..de grote filialen van f4f hebben alles in huis voor een goede training
Trainen doe je toch zelf
Kopie om hoog dit geeft ook weer nieuwe kansen voor leden die een goede PT zoeken;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.788
Zo.. ben dr weer.
Alles op een rijtje.. mijn nieuwe rooster is bekend.
Dus vanaf volgende week word ik ingewerkt en dan hopelijk is per 1 mei onze nieuwe vestiging open!
Ben tijdje wat minder wezen trainen. .zo'n 3x per week..80% van mijn kunnen.. maar sinds 3 weken weer volop bezig.
Voeding is ook weer top dus..we gaan strak de zomer in;-)
Ik kom ook weer bij jullie spieken hoor :-)

Laatst bewerkt:
Fijn even wat van je te horen. :)
Het zal aardig wat voet in de aarde hebben gehad allemaal. Ik hoop dat het zal bevallen met werken.
Ik weet zelf ook wel een beetje hoe het is als alles in 1 klap verandert...snap ook goed dat trainen even minder geweest is. Maar super dat je het weer hebt opgepakt! You Go! Zet hem op.

Leuk nieuwe baan nieuwe kansen

Good to have you back girl !

woehoe goed nieuws!!

Welkom terug.

Volgens mij is het niet de eerste keer dat je komt en gaat. Maar dat geeft niet, als het met jou maar goed gaat. En je hebt zin om weer fit richting zomer te gaan, dus dat klinkt goed!

Welcome back :) x

• #3.796
Fijn even wat van je te horen. :)
Het zal aardig wat voet in de aarde hebben gehad allemaal. Ik hoop dat het zal bevallen met werken.
Ik weet zelf ook wel een beetje hoe het is als alles in 1 klap verandert...snap ook goed dat trainen even minder geweest is. Maar super dat je het weer hebt opgepakt! You Go! Zet hem op.
Klopt, na 14jr moet je toch wel ff schakelen maar tis gelukt en heb er onwijs zin in!

Leuk nieuwe baan nieuwe kansen
Dat zeker, groei word hier 100% gestimuleerd:cool:

Good to have you back girl !
:o Thnks

Ja..ik zat echt zo in een vooral moeheidsmodus..niet wetende waar je aan toe bent..bah.
Maar dat is nu allemaal opgelost

thnks

Volgens mij is het niet de eerste keer dat je komt en gaat. Maar dat geeft niet, als het met jou maar goed gaat. En je hebt zin om weer fit richting zomer te gaan, dus dat klinkt goed!

Klopt idd Neet, zo nu en dan heeft ons kleine manneke bhoorlijk wat extra aandacht nodig, en dan ben ik al blij dat ik mijn trainingen kan volbrengen laat staan, te loggen
Hoewel ik, tzelfde als Gros, zo af en toe het ook een beetje overbodig vindt om iedere keer vrijwel dezelfde trainingen te loggen maar goed.
Nu train ik ook weer ergens anders en dat is weer tikkeltje anders.. oa een liggende legcurl :heart:

Thnks Girl, nog bedankt voor je lieve berichtje:kiss:

Anyhow...we gaan weer knallen :flexbiceps:
Maandagavond mijn eerste avond bij f4f, ik moet daar toch ingewerkt worden..hun werken behoorlijk anders dan ik uiteraard gewend ben.

We hopen ergens in mei dat de sportschool waar ik altijd gewerkt heb, dat die dan klaar is:cool:

hoe werken zij anders dan?
Jij hebt zoveel kennis.. meer als de gemiddelde f4f dame of heer die daar achter de balie zit
Joh komt vast allemaal goed

roerige tijden dus en flinke veranderingen
Knal ze vanaaf

• #3.799
hoe werken zij anders dan?
Jij hebt zoveel kennis.. meer als de gemiddelde f4f dame of heer die daar achter de balie zit
Joh komt vast allemaal goed

Ja das wel zo, alleen hier gaat veel digitaal ander computersysteem.
Hun intakes gaan op een andere manier dan dat het er bij ons aan toe ging. Kan ook niet anders want het is 3x zo druk..dus in die zin zal ik dat moeten leren:p
Trainingen volgen enzo..maar dat zal ik allemaal nog wel horen:D
Maar ik heb er wel zin in, wij worden ook een 2.0 vestiging dus een grote met de nieuwste apparatuur.

Ik had gelijk gevraagd tot hoever de db's gingen toen werd er gezegd 32kg..ik zei zo van 'echt??" dus hij zei van ja, is t niet genoeg dan..dus ik zeg nou 40kg is toch wel beetje t minimale hier..nou zegt hij..dan doen we toch tot 40kg:cool: Kijk, die is al in tha pocket.

Ik train zelf bij de uitgebreide f4f.. best hoor
Moet ook eerlijk zeggen dat het soort type mens die daar komt niet voor de zware gewichten komt
Ik wel en dat gaat goed.. liggen ook db van 40 kg hier
en ik zie ook zat mooie dames :) win win

Terug
Naar boven