3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hai everybody..
Nou.. om eerlijk te zijn..gaat t even wat minder want de sportschool waar ik tot nu toe heb gewerkt..al bijna 14jr..gaat sluiten:-(
We worden overgenomen door dezelfde sportschool als waar jij nu traint Gros ;-)
1 maart gaan we al sluiten en dan gaan we voor 2 maanden dicht en komt er een spiksplinternieuwe sportschool te staan.
Zelf moet ik echt nog heel erg wennen. Maar we gaan er positief in.
Trainen ben ik nog uiteraard mee bezig..maar er is zoveel aan de hand..dat ik niet kan opbrengen om te loggen..zover mijn update..sorry guys

Klopt, na 14jr moet je toch wel ff schakelen maar tis gelukt en heb er onwijs zin in!Fijn even wat van je te horen.
Het zal aardig wat voet in de aarde hebben gehad allemaal. Ik hoop dat het zal bevallen met werken.
Ik weet zelf ook wel een beetje hoe het is als alles in 1 klap verandert...snap ook goed dat trainen even minder geweest is. Maar super dat je het weer hebt opgepakt! You Go! Zet hem op.
Dat zeker, groei word hier 100% gestimuleerd

ThnksJa..ik zat echt zo in een vooral moeheidsmodus..niet wetende waar je aan toe bent..bah.
thnks
Volgens mij is het niet de eerste keer dat je komt en gaat. Maar dat geeft niet, als het met jou maar goed gaat. En je hebt zin om weer fit richting zomer te gaan, dus dat klinkt goed!

Thnks Girl, nog bedankt voor je lieve berichtje

hoe werken zij anders dan?
Jij hebt zoveel kennis.. meer als de gemiddelde f4f dame of heer die daar achter de balie zit
Joh komt vast allemaal goed

Kijk, die is al in tha pocket.