haha ja had idd wat spierpijn in de kuitjes maar is best lekker

Thnks Marina
Ach ja, soms heb je wel eens zon gekken momentje..
Ik was van plan elke dag mijn training weer te loggen, maar merk dat ik echt nog moet wennen qua tijdindeling en verplichtingen..
Bijna mijn eerste week erop zitten, en ik moet zeggen het werken daar is echt leuk.
Heel anders dan dat ik mij had voorgesteld!
Morgen daar lekker buikspierkwartiertje geven en heb mij ook opgegeven om Funxtion training te gaan geven..dus de cursus zal hopelijk in April starten.
As for now, ik ben echt weer hard aan de bak.
Al 3 weken geen snoepje of iets van suikers aangeraakt, behalve fruit.
T was ff wennen maar voelt nu echt wel ok.
Op zaterdag hield ik normaal een junkdag en at echt waar ik trek in had..nu probeer ik zoieso de suikers te mijden, omdat mijn drang naar suiker alleen maar erger word dan.
En probeer alleen een junkmaaltijd te houden.
Word steeds ietsje droger, ik ben blij.
Van de week sinds een tijd weer is een full squat gedaan, 50kg en ging echt kapot.
Lekker sldl gedaan en uitstappen..ach jullie kennen het wel.
Ik train nu dus ergens anders en weet nog niet echt de gewichten uit mijn hoofd.. dus eigenlijk zonder erg gooi ik de gewichten omhoog en let er niet bewust op..in zoverre dat het wel voldoende weerstand moet bieden.
Gister @ f4f getraind, ook best te doen moet ik zeggen. Maar denk toch dat als ik daar straks zoveel uur in de rondte loop dat ik het prettiger vind ergens anders te trainen. But..who knows
Vandaag rug-schouders:
Pull ups wijd:
5x8 bw
Bor:
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x45kg
8x50kg
one arm cable row:
8x12kg
8x15kg
3x8x19kg
Machine row:
ik eindigde met 49kg geloof ik 
Rear deltoid cable raise:
8x10kg
4x8x15kg
Bent over side raise:
8x5kg
4x8x6kg goed knijpen en ff vasthouden a/h einde vd beweging
shrugs liggend schuin op bankje:
8x16kh
8x18kg
8x20kg
8x22kg
8x24kg
Hexbar shrugs:
8x50kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg
Morgenochtend trainen, benen mag t worden.
En savonds avonddienst..