- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja zeker waar..brand echt super haha
Ja idd lekkere oefening.. Drag curls zijn btw ook superlekkere training! Die overhead cable curl is btw 1 van mn favo oefeningen. Ik hou m elke rep extra vast (zo hard mogelijk aan knijpen). Die biceps ontploffen dan bijna![]()
Dank u :-p
Ja ik.heb m ook jaren gemist..maar nu weer terug. Love itdat mis ik bij ons in de gym wel - de liggende legcurl - nice weer
Haha Hey jij, hoe is t met jou dan?? Tijd niet gezien hier.. ach ja, bouwen en proberen zoveel mogelijk definitie te blijven zien is toch niet teveel gevraagdJij wordt alleen nog maar sterker en sterker, nog aan het cutten ook zeker? netjes hoor!!![]()

Ah Joh Marina, wie weet waar jij over een paar jaar staat.. t gaat steeds ietsje beter dus vooruitgangLekker weer! Kan jaloers zijn op je trainingen! En je fysiek!![]()

Thnks Natty, ik vindt t ook heerlijk om te trainenBaah nog steeds jaloers op die chest trainingen van jou!

Haha Hey jij, hoe is t met jou dan?? Tijd niet gezien hier.. ach ja, bouwen en proberen zoveel mogelijk definitie te blijven zien is toch niet teveel gevraagd:[/COLOR]
Soms wat meer, soms wat minder....mawh laatste 3 maanden weer flink er tegen aan
voor jou belangrijk te onthouden... lessen is more en dan zal t stukken beter gaan!Nou laten we hopen dat ik over een paar jaar er ook zo mooi bijsta dan.
Lekker getraind!!
Ja die periodes hebben we allemaal wel..trainen loopt als een rode draad door ons leven soms iets minder meestal meer:-pJa lekker hoor, alles goed met mij....nog steeds lekker bezigSoms wat meer, soms wat minder....mawh laatste 3 maanden weer flink er tegen aan
![]()
Maar wat een volume trainingen met kracht zet je weer weg, top hoor!!!
Volume en kracht en motivatie zijn altijd top bij jou....
Hoe gaat het in de gym, komt er nu ook een nieuw soort gebruikers, of blijven de oude gewoon komen?